Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

„Säule der Schande“ soll an das Versagen der UN in Srebrenica erinnern

• Ersteller Ersteller Emir
  • Erstellt am Erstellt am
Apel građanima BiH

„Molimo stanovništvo Bosne i Hercegovine, njihove ambasade u Zapadnoj Evropi, da zajedno pakuju stare ili korištene cipele".

Apelujemo na sve građane Bosne i Hercegovine da budu dio ovog projekta i da obuću koja im više nije potrebna donesu na naznačene lokacije. Brojka 16744 cipele označavaće 8372 žrtve ubijene u Srebrenici. Obzirom da će ta obuća u drugoj fazi projekta biti instalirana u Hagu i Berlinu, predlažemo građanima da obuću iskoriste kao sredstvo komunikacije. U tom smislu u obuću mogu staviti poruku koju žele da Evropa čuje, bilo da su to slike rata, protest viznom režimu, ili nešto drugo. Mi ćemo putem izložbe cipela prenijeti vašu poruku Evropi.

Lokacije u Bosni i Hercegovini:

1. Sarajevo: Društvo za ugrožene narode za BiH, Trampina 4 (Od 10:00 – 20:00h)
2. Srebrenica: Kuća Povjerenja, Srebreničkog odreda bb (Od 12:00 – 18:00h)
3. Tuzla: Udruženje "Žene Srebrenice" Kicelj 54 (Od 12:00 – 17:00h)
4. Zenica: Caffe TINA, Masarykova 22 (Od 12:00 – 22:00h)
5. Bihać: Ajmina Ulica, Repušine 2 (Od 15:00 – 19:00h)

Lokacije u Švicarskoj:

Bern: GfbV Schweiz, Wiesenstrasse 77 (10-18h)

Lokacije u Njemačkoj:

1. Berlin: IKB, Adalbertstr. 94 (Od 12:00-20:00h)
2. Frankfurt: KSG BiH, Hanauer Landstrasse 401-407 (Od 15:00 – 22:00h)
3. München: Džemat SABUR, Bodenseestr. 80 (Od 15:00 – 20:00h)
4. Göttingen: Gesellschaft für bedrohte Völker, Geiststraße 7 (Od 10:00 – 18:00h)

Lokacije u Austriji

Wien: GfbV Österreich, Untere Viaduktgasse 53/7A

Plan projekta 2010

14. maj - 25. juni 2010:

Sakupljanje cipela (16.744 komada) u Bosni i Hercegovini. Inicijatori se obraćaju građanima Bosne i Hercegovine i ambasadama Zapadne Evrope da zajedno pakuju u obuću (staru i novu). Upakovani sadržaj nema granice: žalba o viznom režimu, priče iz rata, fotografije žrtava rata. Dakle, sve ono što bi Zapadna Evropa trebala da sazna. Obuća na taj način služi kao sredstvo komuniciranja.

01. juli 2010:

„Izložba“ obuće u Hagu.

11. juli 2010:

„Izložba“ obuće u Berlinu.

Decembar 2010:

Društvo za ugrožene narode Bosne i Hercegovine (Fadila Memišević, Belma Zulčić) osniva gremijum kome predsjedaju Majke Srebrenice.

2011

Početak izgradnje „Stuba Srama.“

Stub srama - Lokacije

74600n.jpg

Wie oft willst du eigentlich noch über die "Opferrolle" der Bosniaken meckern und sie versuchen, mit Verbrechen an Serben zu relativieren?
Zeig mir den Thread, wo ich letztens dieses Wort gebrauchte, ich glaub das ist schon 2 Jahre her und ja, es nervt, Opferrollen nerven generell, ich kann dieses selbstbemittleidende herumvegetieren bei keinem leiden, sei es mit dem ewigem Herumgelalle um Srebrenica oder um sonstige Dinge, die einfach nur gemacht werden, um sich in der Welt bekannt zu machen.

Heul ich hier alle 2 Tage wegen den Partisanenopfern oder wegen den NATO-Bombardements rum? Nein, ich sage, ja, es war schlimm, es war falsch, jetzt ist es vorbei, wieso soll ich man sich jetzt ohne Anlass selbstbemittleiden und alle 10 minuten dieselbe Leier aufziehen

Allgemein nervt mich dieses ganze Rumgemache um solche Dinge, weil der primäre Gedanke des Gedenkens an die Opfer verloren gegangen ist, die Opfer werden als Werkzeug genutzt um der Welt irgendwas vorzumachen oder um irgendein politisches Ziel zu erreichen. Mittlerweile zählt nur noch die Zahl, ja, je mehr Opfer desto mehr können wir uns wälzen und die Gegenseite genau umgekehrt, je weniger, desto mehr zeigt sich wie unschuldig wir waren

Auf so was kann ich getrost verzichten

Zurück
Oben