Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Albaner / Islam

• Ersteller Ersteller Mudi
  • Erstellt am Erstellt am
Habe so ein Zelt auch mal in Prishtina gesehen, hatte mich interessiert. Wäre gerne rein gegangen, aber war am Nachmittag da unterwegs, hatte keine Zeit dafür. Finde es eine gute Idee, es ist ein Zeichen auch des gegenseitigen Austauschs und Verständnisses. Also ich habe nicht das Gefühl, dass Türken in irgendeiner Form versuchen, die Albaner im Kosovo zu "türkisieren". Das mag vielleicht vor Jahrhunderten der Fall gewesen sein. Heute aber akzeptieren sie uns als vollwertige Menschen und pflegen eine gutmenschliche Beziehung zur dortigen Bevölkerung.

Kiqa, e di qe nuk munesh me krahasu ket rast qe po e thom tash, po edhe Italia shum sene t'kqija naj ka bo, shum kush nuk i din, po ne luften boterore shum vajza shqiptare i kan dhunu. E sot sa Shqiptart katolik shkojn e martohen me Italjankat apo Shqiptaret me Italjant? A po ankohet kush? Nejse e di se nuk krahasohet po edhe nuk krahasohet tash koha perparan e e sotme. Dikur duhesh mi thon vetit FUND mo, nuk munesh mu sjell me krejt kojshit keq edhe se na kan prish. Sot ka ardh koha ku duhet me bashkpunu per me arrit diqka ;-)

Junge, lyrisch bin ich dir weit überlegen. Dein Wortschatz ist kleiner als dein linkes Ei. Wenn du es wirklich drauf ankommen lassen willst der neue Goudaboy des Forums zu sein also sprich der neue Mobbingboy von uns, dann mach weiter so, ich nehme dich mit weit offenen Armen auf mein Kleiner Ferdinand und werde mich nicht scheuen dir zu beweisen was für ein Knilch in dir steckt damit es alle sehen und dich schön und herzlich auslachen können.

Bonsoir mon frere :mesje:

von uns? alleine geht wohl nicht was?tüpisch für euch..aber du hast recht ich werde mich lieber nicht mit euch anotolianern anlegen,ihr seit zu gefärrlich alda.. und eines muss ich noch zugeben, seit ich hier bin habe ich festgestellt: man kan dir einen gewissen grad an unterhaltung und Komik nicht absprechen, auch wenn sie höchstwahrscheinlich auch nur unfreiwillige natur zu sein scheint::lol:..

Habe so ein Zelt auch mal in Prishtina gesehen, hatte mich interessiert. Wäre gerne rein gegangen, aber war am Nachmittag da unterwegs, hatte keine Zeit dafür. Finde es eine gute Idee, es ist ein Zeichen auch des gegenseitigen Austauschs und Verständnisses. Also ich habe nicht das Gefühl, dass Türken in irgendeiner Form versuchen, die Albaner im Kosovo zu "türkisieren". Das mag vielleicht vor Jahrhunderten der Fall gewesen sein. Heute aber akzeptieren sie uns als vollwertige Menschen und pflegen eine gutmenschliche Beziehung zur dortigen Bevölkerung.

Kiqa, e di qe nuk munesh me krahasu ket rast qe po e thom tash, po edhe Italia shum sene t'kqija naj ka bo, shum kush nuk i din, po ne luften boterore shum vajza shqiptare i kan dhunu. E sot sa Shqiptart katolik shkojn e martohen me Italjankat apo Shqiptaret me Italjant? A po ankohet kush? Nejse e di se nuk krahasohet po edhe nuk krahasohet tash koha perparan e e sotme. Dikur duhesh mi thon vetit FUND mo, nuk munesh mu sjell me krejt kojshit keq edhe se na kan prish. Sot ka ardh koha ku duhet me bashkpunu per me arrit diqka ;-)

o shok, une veq thash se kerkush ne kosov nuk ash tu dek uni, nashta 1% njerz jan ata cilt jetojn naper rrug ata kan nevoj per buk, e shumica jan fukare amo uni nuk desin,ata kan nevoj per shkoll per ni shpi mat mir, per sherim mjeksor amo jo per buk qysh po e bojn kta turqit ktu te madhe se na sjena bo afrik halo .. une jam i bindun se 95% te atyre njerzve qe shkojn qaty ne shator nuk shkojn per qe skan buk te shpija e tyre, po shkojn sebet qe ko diqka fol, se ata qe kan pernime nevoj per buk ata smunden me mrri aty hiq..

o shok, une veq thash se kerkush ne kosov nuk ash tu dek uni, nashta 1% njerz jan ata cilt jetojn naper rrug ata kan nevoj per buk, e shumica jan fukare amo uni nuk desin,ata kan nevoj per shkoll per ni shpi mat mir, per sherim mjeksor amo jo per buk qysh po e bojn kta turqit ktu te madhe se na sjena bo afrik halo .. une jam i bindun se 95% te atyre njerzve qe shkojn qaty ne shator nuk shkojn per qe skan buk te shpija e tyre, po shkojn sebet qe ko diqka fol, se ata qe kan pernime nevoj per buk ata smunden me mrri aty hiq..

Ramzan asht Ramazan perqata e bajn... ala sun e kuptove a?

une e kuptova boll mir shok, po ti se ke kuptu halo per qka asht tu bo muhabeti ktu me do turqi..

Une ti boll mir pot kuptoj edhe boll mir e sqarove se pershka ti turqelit spi dojshe edhe se ato kan tjera interese e perqata shtrojn dark....

Amo nuk asht puna se ato ket pun e bojn per dit por vetem 1 her ne vjet pershkak te fejes amo ti si Laik ose ku e di une cfar feje kije smunesh me kuptu ket sen....
sepse kjo asht dishka qe ti smunesh me realizu edhe kuptu... pse dikush ne ket muj te shejt te Ramazanit Dark per Populllin tan shtron...

ps: Ku tshkojsh te deni Xhami ne Diaspor te Turcelit munesh me hanger Iftar... a... vec ta dish....

von uns? alleine geht wohl nicht was?tüpisch für euch..aber du hast recht ich werde mich lieber nicht mit euch anotolianern anlegen,ihr seit zu gefärrlich alda.. und eines muss ich noch zugeben, seit ich hier bin habe ich festgestellt: man kan dir einen gewissen grad an unterhaltung und Komik nicht absprechen, auch wenn sie höchstwahrscheinlich auch nur unfreiwillige natur zu sein scheint::lol:..

Wer zum Teufel war dein Deutschlehrer? :facepalm:

Übrigens ist dieses Zelt nicht von der Regierung direkt gesponsert, sondern von den im Kosovo stationierten türkischen Soldaten.

turk-askerinin-kosova-da-13-uncu-ramazan-iftar-3796298_9269_o.jpg

images

turk-askerinden-kosova-da-iftar-cadiri-3801965_o.jpg

Seit 13 Jahren (!) bauen die türkischen Soldaten im Kosovo jedes Jahr zum Ramazan dieses Zelt auf. Jeden Tag speisen dort ca. 300 Menschen. Es ist mittlerweile eine Tradition geworden für die albanischen Bürger dort wie auch für die türkischen Soldaten. Man führt diese einfach weiter, aber einigen kann man es eh nie recht machen. Das türkische Militär dort veranstaltet auch regelmäßig eine Blutspendeaktion. Die Soldaten gehen mit gutem Beispiel voran und spenden selber dort Blut, gefällt dir das auch nicht? :lol:

ne yapsak yaranamiyoz iste nedir kardesim bu insanlardaki türk düsmanligi

Une ti boll mir pot kuptoj edhe boll mir e sqarove se pershka ti turqelit spi dojshe edhe se ato kan tjera interese e perqata shtrojn dark....

Amo nuk asht puna se ato ket pun e bojn per dit por vetem 1 her ne vjet pershkak te fejes amo ti si Laik ose ku e di une cfar feje kije smunesh me kuptu ket sen....
sepse kjo asht dishka qe ti smunesh me realizu edhe kuptu... pse dikush ne ket muj te shejt te Ramazanit Dark per Populllin tan shtron...

ps: Ku tshkojsh te deni Xhami ne Diaspor te Turcelit munesh me hanger Iftar... a... vec ta dish....

shoki une jam musliman, edhe pse nuk ngjinoj goti kurr, e di qka asht darka e iftarit .. ketu ke puna mas pari per krejt tjeter diqka, edhe toni erdhen nja 2 turqi edhe ni shiptar begi, i cili nuk e pat per qe po don mu ju ndihmu turqve ose qe kesh une gabim diqka po vetem e pat per mem qit mu posht, nuk e di edhe un pse, si kam bo sen, ndoshta asht gjeloz a qka ka nuk e di edhe drejt mete tregu spom han as kari fort per to.. edhe njani prej ktyre turqive shkrujti, njerzve qe skan qa me honger buk ne kosov duhet normal shqiprija meju ndihmu e jo na pej turqije, edhe qe dhet vite me rradh jena tha tu ju dhan buk shqiptrave ne kosov, edhe aty mu um plasi filmi edhe u bona pak nervoz edhe u than do fjal cilat ndoshta nuk ke mir mi fol po u folen, edhe qka ta pshty se lpi mo kurr.. une veq thash se te na ko varferi edhe e di qka asht me kon i varfun se edhe vet jam kon, edhe tash nuk jam, nuk jam bo i pasur po e kam arrit nifar standarti te jetes deri dikun, me pun edhe me njerz.. une thash se uni nuk des kerkush , se per buk me majt shpirtin kon njerzit, skan nevoj kta me ardh pej atjehit, edhe ato 12 vite mbas lufte me na dhan buk.. edhe qashtu esht , une sen tjeter nuk thash..

Zurück
Oben