Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Albaner / Islam

Ti je thejsht nje klyshe i sistemit kurgjo me shum , ti e pranon mbretrin , diktaturen , socializmin dhe demoNkratin sepse je nje del e nuk njehn qysh ndryshe .... kurse une e kom kushtetuten tem e krijuar nga Zoti ... kush jon politikant tuaja te pshurrt qe guxojn me be ligje e me mohu ligjin e Zotit ?

Cila eshte ma e pelqyer te Zoti: Te besh ligje ne kete bote, qe e bejne te mundshme jeten ne paqe mes shume feve e etnive, apo eshte me e pelqyer te perhapet fjala e Allahut me dhune, duke vra keshtu edhe femij, gra e pleq?! Cfare dobie pastaj do te kete per ty si njeri, si rob i Zotit nese arrihet ky qellim edhe perhapet fjala e Allahut si e vetme dhe per ate ke vra me qindra mija, ndoshta miliona njerez? Vnoje gishtin ne krye e bjeri vetes mas!

nese perendimi ka te drejte me e sjell demoNkracin paqsore me bomba ne lindjen e mesme , pse te mos kemi edhe ne drejte me luftu per vlerat tona te cilet na duken te drejte e me mir si demoNkracia ?

Ate DemoNkraci qe ta shpetoj ty bythen e ta shliroj vendin?! Burri qe eshte burr, e qe ka veq pak iman ne trup te tij nuk e pshtyn doren qe eshte ushqy prej saj. Ti e shoket e tue po e boni kete marrezi. Vazhdoni perhapne ju fjalen e Allahut, se ju jeni perqaqesuesit e Allahut ne kete toke, krejt tjert jane dele e hane bari ;)

- - - Aktualisiert - - -

per cilet bommbat e ke fjalen ? per bombat serbe kunder terroristave shqiptare ne Kosove ? a po per bombat e natos kunder demoNkratve serbe ?

Mos i perdredh fjalet, ata DemoNkrat qe ti po i perqesh eshte pikerisht NATO. Apo mos deshte me thane ma heret qe na jemi dele te sistemit Serb?!
 
Sazan pash Allahun mos ia fut qitash si kau peles. Cka ka te boj ky tregim i yti me ate qe po luftojn shqiptar per ekstremista islamik? Shihe ti Videon qe une e postova, aty njeri i Ushtrise per Siri te Lire shume mire po tregon kush ku po lufton edhe me cfare qellimi e ti prej gjermanise po don me na kallzu neve qe s'ka atje grupe ekstremiste?! Leje pash besen mos ia fut kot!

kadal shoki, nuk thash qe s´ka grupe ektremiste (nuk e di a ka a ska), por fjala "vehabi" me pengon shum. ket fjal e perdorin armiqt e islamit edhe munafiket me i perqa muslimanet. qata shqiptar qe jan shku vullnetarisht ne siri per me i mbrojt vllezerit tone, ata per mu nuk jan ektremista. ata jane njerez qe e luftojn padrejtesin per hir te allahut.
 
kadal shoki, nuk thash qe s´ka grupe ektremiste (nuk e di a ka a ska), por fjala "vehabi" me pengon shum. ket fjal e perdorin armiqt e islamit edhe munafiket me i perqa muslimanet. qata shqiptar qe jan shku vullnetarisht ne siri per me i mbrojt vllezerit tone, ata per mu nuk jan ektremista. ata jane njerez qe e luftojn padrejtesin per hir te allahut.

Ata kur te rrezohet Assadi kane me u kthy kunder Ushtrise per Siri te Lire, jemi gjalle ndoshta e kemi me perjetu. E tani e shohum a po luftojn per lirine e popullit sirian a per cka po luftojne.
 
Ata kur te rrezohet Assadi kane me u kthy kunder Ushtrise per Siri te Lire, jemi gjalle ndoshta e kemi me perjetu. E tani e shohum a po luftojn per lirine e popullit sirian a per cka po luftojne.

kqyr se qka ka than muhammedi (as) per sirine (shamin), per shenjat e kiametit edhe per zbritjen e isait (as) nese don me dit te verteten.

allahu te udhezoft

wa salam
 
Am Ende weiß niemand von uns, was jeder einzelne Muslim da unten treibt, wir sind eben nicht Allah. Wir hören dieses und jenes, aber im Endeffekt werden wir mehr belogen, als dass wir wirklich bescheid wissen. Deshalb bin ich dagegen, dass man sagt: Ja die Albaner gehören radikalen Gruppen an oder eben nicht. Woher sollen wir das alles denn wissen? Inshallah wird das alles noch ans Licht kommen.

Was den Begriff Wahhabiten angeht, so gebe ich Sazan in diesem Punkt Recht. Denn es ist als erstens ein Name Allahs und 2. geht der Name auf einen Mann zurück, der eben auch nur ein Mensch war und in seinem Denken einen kleinen Fehler hatte. Das komische daran ist, dass er nicht Wahhab hies, sondern Mohammed, Sohn von Abd al-Wahhab. Auch ich habe oft Wahhabiten geschrieben, bis ich mich mehr darüber informiert habe. Dieser Begriff hat so eine schöne Bedeutung und wir machen daraus etwas schlechtes. Für Menschen wie viele der Saudis, ganz besonders noch für die Königsfamilie, bevorzuge ich den Begriff Munafiqun.
 
Gibt genug Leute, die einfach in einen Krieg ziehen, mit dem sie nichts zu tun haben, weil sie einfach kaputt sind und ohne Krieg nicht können, klingt etwas komisch wie ich das schreibe aber ist so. Habe ja schon gehört dass Leute die im Kosovo-Krieg waren, ja dann von Pulverfass zu Pulverfass gezogen sind, einfach so.
Dann kann es auch sein, dass es Extremisten sind oder irgendwelche Assad-Fans wer weiss. Der Syrienkonflikt ist so kompliziert, da kommt man mit schwarz weiss denken, a la der und der ist so und nicht anders, nicht weiter. Auf die Medien ist ebenfalls kein Verlass, heute ist ein Diktator noch der beste Freund des Westens und es kommt keine einzige Nachricht, wie dieser sein Volk unterdrückt, morgen schon kann es ganz anders sein.
Kein Schwein hätte dieser Giftgasangriff intressiert wenn er irgendwo in Burundi oder so einem anderen Kaff stattgefunden hätte, wo es nichts zu holen gibt.
 
Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.


Në xhaminë e djegur në Rabiah në Egjipt, Kur’ani është djegur, ndërsa ky ajet Kur’anor nuk u dogj, në ketë ajet Kura’nor shënon : A nuk mjafton që Zoti yt është dëshmitar për çdo gjë? (53) Vini re! Ata janë në dyshim për takimin me Zotin e tyre (me botën tjetër), e ta dini se Ai ka përfshirë me dijen e vet çdo send. 41/53.54
 
Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.


Në xhaminë e djegur në Rabiah në Egjipt, Kur’ani është djegur, ndërsa ky ajet Kur’anor nuk u dogj, në ketë ajet Kura’nor shënon : A nuk mjafton që Zoti yt është dëshmitar për çdo gjë? (53) Vini re! Ata janë në dyshim për takimin me Zotin e tyre (me botën tjetër), e ta dini se Ai ka përfshirë me dijen e vet çdo send. 41/53.54

:shocked!:
 
Zurück
Oben