Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Albanische Straßen / Schnellstraßen / Autobahnen

Neser dot perurohet nje pjese e Autostrades sipas mediave te Kosoves.
Mendoj qe Kosovo ka me perfitu teper nga kjo autostrad sidomos Prizreni, qe eshte afer pikes kufitare me Shqiperin. Aj qe e merr Tenderin per Pumba te Naftes mund behet shum shpejt millioner.
Shpresoj qe e njejta gje do ndodh edhe ne Peje me kufirin e malit zi.

Qualitativer nicht, aber die Autobahn hat nicht so viele Kurven, was ja auch klar ist bei dem Terrain.

Bechtel hat die Autobahn in Albanien und in Kosovo gebaut!
Jedenfalls bemerkt man klar, dass das Kosovo mehr Geld für den Bau ausgegeben hat, als Albanien... die von der Kosovo ähnelt der kroatischen sehr. Danke für die Videos

Jedenfalls bemerkt man klar, dass das Kosovo mehr Geld für den Bau ausgegeben hat, als Albanien... die von der Kosovo ähnelt der kroatischen sehr. Danke für die Videos

ska perse!

Ne Shqiperi ka pas shum kompani qe kan punu ne Autostrad pershembul Tunelin e ka ndertu Bechtel, qe eshte sipas meje ne cilesi shum te lart, e ajo pjesa deri ne Kukes eshte ndertuar nga kompanit shqiptar siq duket edhe amatoresk.

ska perse!

Ne Shqiperi ka pas shum kompani qe kan punu ne Autostrad pershembul Tunelin e ka ndertu Bechtel, qe eshte sipas meje ne cilesi shum te lart, e ajo pjesa deri ne Kukes eshte ndertuar nga kompanit shqiptar siq duket edhe amatoresk.
Nuk e di une, viq shume mir po duket. Du kannst mir gar nicht glauben wie glücklich ich auf diese Autobahn bin, früher mussten wir (1999-2006) durch rießige Gebirge fahren, alles war nur Landstraßen und das noch nicht mal asphaltiert.

Zurück
Oben