Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Anti Erdogan Thread

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Gelmis yine yirtik amin beyaz feryadi.

Banazda nerden cikti, atayim belki tutar mi diyorsun bokumun ince ince tüten dumani,
sen birak benim üzerime saksiyi yormayida, gelelim senin bu faschist takintilarina.

Bayagi sacmalamissin, kizim ben senin beyaz yunan oldugunu iki günde anladim,
üstünde lekeler gördüm, bugün cin ordusu gibi manevra yaptim bedeninle, lekesiz pürü pak bembeyaz oldun.
Yarin millete fazla yaklasma, götten cikmis firlama ibne oldugunu anlamasinlar, bayram parandan kisarlar.

..
Kes tantanayı sürtük.Gece Gece etirme içine! Hangi kerhanede dünyaya geldiğini bilmem ama iki itin köprü altında ilişkiye girmesi sonucu meydana geldiğin kesin,Kekelemeden cevap ver sen topmusun topmusun? Masoşistmisin oğlum sen? Götünün dağılmıs olmasına rağmen Ahkam kesiyorsun ya helal...kaza sonucu dünyaya gelen itin oğlu seni,bayram gecesi bile rahat duramadın amk sürtüğü!Gece Gece azdın sen piçin ürünü.Soysuz bir dönme olmasan verirdim bir çuval kemik,boşuna havlama...Bu ara Toruko hakklıymış,sikişmis Tavuğun Türkçesi var sende,uşaktan adam çıkmaz dedik anlamadın,ne de meraklımışsın kendini rezil etmeye.Ağzına yüzüne bulastırmışsın resmen,sil şu yüzünü ve altını değiştir,kokutmaya başladın ortalığı!

Schade das man das nicht übersetzen kann. Das ist hohe Beleidigungskunst. :121:

34333347254.jpg

"Ben bu oyunu bozarim" Tatar Ramazan

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.

Anhänge

https://www.facebook.com/photo.php?v=742117705847644&fref=nf

Wo ist Erdogan, wenn haufenweise Turkmenen im Irak abgeschlachtet werden? Wo sind die anderen türkischen Herrscher? Nein, lieber gewähren wir der ISID einen Platz in Istanbul, damit sie ihren Dschihad in der Türkei fortsetzen können.

Tanr?kulu: Hükümet I??D'e ?stanbul'da kamp yeri mi verdi? - Türkiye Haberleri - Radikal

Du kannst ja mit guten Beispiel voran gehen und für die Turkmenen im Irak kämpfen. Meinen Segen hast du

https://www.facebook.com/photo.php?v=742117705847644&fref=nf

Wo ist Erdogan, wenn haufenweise Turkmenen im Irak abgeschlachtet werden? Wo sind die anderen türkischen Herrscher? Nein, lieber gewähren wir der ISID einen Platz in Istanbul, damit sie ihren Dschihad in der Türkei fortsetzen können.

Tanr?kulu: Hükümet I??D'e ?stanbul'da kamp yeri mi verdi? - Türkiye Haberleri - Radikal

Früher sind wenigstens Ülkücüs nach Aserbaidschan und Irak kämpfen gegangen.

Doch heute sind das nur noch Weicheier.

Wenn meine Verwandten mir heute erzählen, wie die Leute damals reagiert haben, wenn sie das Wort Bozkurt gehört haben (Ehrfurcht zeigten sie) kann ich mir das heute gar nicht mehr vorstellen. Eher würden die Menschen heute lachen. :D

Status
Für weitere Antworten geschlossen.
Zurück
Oben