Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Autobahn-Projekte in Bosnien-Herzegowina

Autobahn A1 aktuell:

Ova dionica (na slici ucrtana zelenom bojom) sto je dodijeljena Bh. konzorciju je duga 3km,
a u njoj su sadrzani i jedan most od 500-ak metara (od tunela, pa sve do preko Bosne)
i petlja Drivusa (Zenica-jug). Zajedno sa druge dvije dionice cini cjelinu i povezuje sjever Kaknja
sa jugom Zenice.

Dionice ucrtane na slici ispod.


image4py.jpg



Pripremni radovi na ulazu u tunel "Vijenac" kod Biljeseva (Kaknja)


p9020114.jpg



Radovi na regionalnoj cesti kod mosta preko rijeke Bosne u Biljesevu

p9020115.jpg


p9020116.jpg


p9020117.jpg



Odvajanje regionalne ceste od autoputa prema rijeci Bosni

p9020128.jpg


p9020119.jpg



Autoput slikano sa druge strane rijeke Bosne - dionica od Biljeseva prema Kaknju

p9020121.jpg


p9020131.jpg


http://www.sa-c.info/forum/15;8;57-autoput-5c.html
 
^^ kako mislis "hoce lie biti" ?

pa radovi su vec poceli na dionici Kakanj-Biljesevo (pink linija) i idu bez ikakvhih problema i neocekivanih situacija.

Ostale dionice zu prosle kroz tendere, osigurana je finansijska podloga i dodjeljene su kompanijama i gradjevinskim konzorijima

autoput.jpg


TRI GRADILIŠTA NA AUTOCESTI 250 MILIONA KM 04.09.2010.


Građevinski konzorcij četiri bh. kompanije (Euroasfalt, ŽGP, GP Put i Hidrogradnja) sredinom septembra otvorit će novo veliko gradilište na autocesti 5C vrijedno 46 miliona KM.

Tokom uobičajenog žalbenog roka, kako doznajemo, nije bilo prigovora na pobjedu bh građevinaca, pa će priprema trećeg gradilišta na dionici Kakanj-Drivuša započeti za koji dan.

Trasa autoceste od Kaknja do Drivuše (Zenica) podijeljena je na tri LOT-a: prvu dionicu ove trase, čija vrijednost premašuje iznos od 86 miliona KM, gradi konzorcij zagrebačkog Vijadukta i širokobriješkog Heringa, druga dionica - tunel Vijenac - vrijedna 108 miliona KM pripala je slovenačkoj kompaniji SCT, dok je treću dionicu vrijednu 46 miliona KM dobio bh. konzorcij sastavljen od četiri građevinske kompanije iz Sarajeva.

Cijela trasa Kakanj -Drivuša duga blizu 17 kilometara „teška“ je oko 250 miliona KM i u cjelini se finansira dugoročnim kreditima EBRD-a, EIB-a i Kuvajtskog fonda.

Istovremeno s otvaranjem novog gradilišta na autocesti 5C, Vlada FBiH privodi kraju pregovore sa Saudijskim fondom oko finansiranja izgradnje zeničke zaobilaznice, odnosno izgradnje autoceste od gradskog središta Zenice do saobraćajne petlje kod Drivuše na autocesti 5C.

Zenička zaobilaznica duga je oko 4,5 kilometara i njena izgradnja ne ulazi u glavni projekt autoceste 5C, te se shodno tome neće finansirati iz sredstava EBRD-a i EIB-a, nego najvjerovatnije iz kredita Saudijskog fonda.

Načelni dogovor o kreditiranju zeničke zaobilaznice postignut je sredinom protekle godine, kada su u službenoj posjeti Saudijskoj Arabiji boravili predsjedavajući Predsjedništva BiH Haris Silajdžić i federalni premijer Mustafa Mujezinović. Postignut je dogovor da Saudijski fond odobri kreditnu liniju od oko 60 miliona dolara, koliko će prema preliminarnim procjenama koštati izgradnja zeničke zaobilaznice.

http://www.biznis.ba/index.php?option=com_content&task=view&id=122083&Itemid=59
 
Autocesta A1

Sarajevska zaobolaznica

Projektom trase Sarajevske obilaznice, onemogućena je postojeća veza između Rajlovca i Reljevo, te je izrađen projekat izmještanja puta Rajlovac-Reljevo, u sklopu kojeg je na KM 3+500,00 projektovan i Natputnjak Reljevo (210m).

Na kraju dionice Lot-a 1, u području Butila, projektnim rješenjem petlje Butila u tri nivoa, omogućeno je odvijanje saobraćaja na sljedećim relacijama:

-obilaznica Sarajeva u pravcima Zenica-Mostar i obratno
-ulazak/napuštanje Sarajeva iz/u pravcu Zenice (rampa C – 792 m / rampa D – 439 m)
-ulazak/napuštanje Sarajeva iz/u pravcu Mostara (rampa A – 475m / rampa B – 778 m)

Rampom Briješće, tačnije, vijaduktom dužine 220m, nakon 5500m završava se dionica Lot-a 1 autoputa Sarajevske Obilaznice i počinje dionica Lot-a 2 , kojom se saobraćaj uvodi u uže gradsko područje.

lot1_2.jpg



LOT 2

Lot 2 Sarajevske Obilaznice se nastavlja na petlju Butila i kao gradski autoput pruža se u pravcu Briješća. Petljom Briješće saobraćaj se različitim kategorijama puteva razdvaja u sljedećim pravcima:

- gradskim autoputom zapadno prema Butilama (Lot 2a), a istočno prema ulici Safeta Zajke (Lot 2c)
- gradskom brzom cestom južno prema Stupskoj petlji (Lot 2b)
- na sjevernoj strani se na petlju priključuje magistralna cesta M17 u pravcu Zenice

Vijaduktom Briješće na dužini od 921m trasa prelazi preko dvije željezničke pruge i rondoa Briješće na istoimenoj Petlji. Nadvožnjak na KM 4+400 preko željezničke pruge Sarajevo-Zenica dug je cca 120m i ima lučnu kompoziciju, te omogućava izgradnju drugog kolosijeka u budućnosti. Most preko rijeke Miljacke projektovan je paralelno uz postojeći most, koji se rekonstruiše, čime se omogućava širenje postojeće, odnosno, izgradnja brze gradske ceste.

lot2_1.jpg


Vise info na TZI-In?enjering
 
Federalna direkcija za autoceste najavila osam novih gradilišta 2011. godine
Federalna direkcija za autoceste je najavila osam novih gradilišta autoputa u BiH za narednu godinu, ukupne investicije 1,3 milijarde KM. Izrađen je četverogodišnji plan izgradnje 80 kilometara ceste, odnosno 20 kilometara godišnje, što je značajan napredak u odnosu na period od 2000. do 2006. godine, kada je izgrađeno samo tri kilometra ceste.
Tim povodom održana je proširena sjednica Udruženja građevinara u Privrednoj komori Federacije BiH, na kojoj je direktor Federalne direkcije za autoceste Erdal Trhulj informirao bh. građevinare koji će projekti uskoro biti otvoreni te koji su uvjeti koje potencijalni izvođači moraju zadovoljiti.

''Između Udruženja građevinara, Federalne direkcije za autoceste i Privredne komore FBiH uspostavljen je kontakt da bi domaće kompanije bile upoznate o planiranim aktivnostima izgradnje autoceste. Današnji sastanak je sazvan s istim ciljem, a planiramo sazivati sastanke svakih četiri do pet mjeseci da bi kompanije bile blagovremeno informirane o aktuelnim aktivnostima i tenderima'', kazao je Trhulj.

Dodao je da su građevinari današnjom prezentacijom upoznati o već urađenom poslu i aktuelnim radovima, ali i tenderima i uvjetima koje moraju ispuniti ako se žele uključiti u projekt izgradnje autocesta te planirati svoje buduće akcije i razvoj.

Građevinari su danas upoznati i o otvaranju ponuda za projekt izgradnje dionice Lašva - Travnik, 23 kilometra brze ceste, nakon kojeg će uslijediti raspisivanje tendera za dionicu Tarčin - Konjic i Konjic - Jablanica, kao i tender za dionicu Orašje - Brčko, planiran za oktobar.

Trhulj smatra da je veoma bitno da sve više bh. kompanija može participirati na gradilištima i da se nakon okončanja jednog građevinskog ciklusa odmah mora raditi na idućem, ''da se ne ponovi situacija otprije nekoliko godina, kada se ništa nije gradilo''.

(sarajevo-x)




  • Bijača - Kravice 15 mil Eura, početak planiran za februar 2011, EBRD
  • Kravice - Zvirovići 45 mil Eura, april 2011, EBRD
  • Tarčin - Suhorol 75 mil Eura, maj 2011, EBRD
  • Suhodol - Lepenica, juli 2011, EIB
  • Lepenica - Rakovica, septembar 2011, EIB
  • Rakovica - Vlakovo, oktobar 2011, EIB, ove zadnje tri dionice ukupne vrijede 105 mil Eura, EIB
  • Svilaj - Odžak 30 mil Eura, septembar 2011, EIB
  • Most Počitelj decembar 2011, 30 mil Eura, EIB
  • Počitelj - Zvirovići bez mosta Počitelj januar 2012, 30 mil Eura EIB
  • Drivuša - Klopče 30 mil Eura, januar 2012, KIF

    Ukupno cca 80 kilometara
 
sdfgfg.jpg


Route 66 Bosnien -> sinnlos :D


10 Jahre 20km Autobahn, das nen ich mal "Pravi Crno Gorci" xD
 
Ja, es ist schon peinlich, was die verkrustete Polit-Inteligencija aus Sarajevo bisher in der Frage zuwege gebracht hat - man bedenke: es ist das 15. Jahr nach Kriegsende.

Da diverse amtliche Stellen, die für den Schnellstraßen/Autobahnbau im Föderationsteil zuständig sind, nun zusammengefasst worden sind zu einer, wurde in diesem Jahr viel mehr in die Wege geleitet und es sind 80 neue Autobahnkilometer bis Ende 2014 (zu den bestehenden 39) unterschrieben und finanziert.

Desweiteren 30 km von Lasva bis Novi Travnik als Schnellstraße (2x2 Profil) und von Mostar bis Livno (ca. 40 km).

Bleibt zu hoffen, dass eine neue Regierung nach den Wahlen sich dieser imanent wichtigen Aufgabe stärker widmet, als die bisherige.
 
Was ist eigentlich mit der Autobahn bei Banja Luka/Gradiska? Fertig ist die sicher nicht, aber wie weit sind die denn bisher?^^
 
Was ist eigentlich mit der Autobahn bei Banja Luka/Gradiska? Fertig ist die sicher nicht, aber wie weit sind die denn bisher?^^


Da ich da oft vorbeifahre und dort herkomme weis ich das genau..:D

Die abeiten sind wegen Finazieller Probleme eingestellt worden.
Es gibt zwar ein zwei Tunnel aber keinen Asphalt oder sonst irgendwas.

Sie wird auch nie gebaut werden.Denn MD und seine Leute haben sich die ganze Kohle in die Tasche gesteckt...

Genau so wie bei der Verbindung Banja Luka-Doboj...

Sramota...
 
Zurück
Oben