E
Emir
Guest
Autoput: BiH ostaje bez Jadransko-jonske ceste
Državni i entitetski ministri prije nekoliko dana razgovarali o ovom problemu
Bosna i Hercegovina zatražit će pismeno očitovanje Hrvatske o trasi Jadransko-jonske ceste, kazao je za "Dnevni avaz" federalni ministar prometa i komunikacija Nail Šećkanović. Potvrdio nam je da je prije nekoliko dana s resornim ministrima BiH i RS Rudom Vidovićem i Nedeljkom Čubrilovićem razgovarao o ovom problemu.
Nezvanične informacije
- Dogovoreno je da ministar Vidović od hrvatskog kolege Božidara Kalmete zatraži pismeno očitovanje da li je Hrvatska zainteresirana da dio trase Jadransko-jonske ceste ide kroz BiH - kazao nam je Šećkanović.
No, Vidović nam je rekao da pismeni dokaz o hrvatskoj zaintersiranosti već postoji, a da se radi o memorandumu koji su 2007. potpisali ministar Kalmeta i tadašnji bh. ministar Božo Ljubić te da za sada nema zvaničnih informacija da je Hrvatska odustala od toga.
Na pitanje hoće li ponovo tražiti pismeno očitovanje Hrvatske, kako nam je to prenio Šećkanović, Vidović je istakao da "svakako ima više razloga da kontaktira Kalmetu".
Također, kazao da je se prezentacija ministra Kalmete početkom ovog mjeseca u Zagrebu, iz koje se vidi da Hrvatska planira gradnju koridora duž jadranske obale, tako da prođe kroz Neum, o čemu je "Avaz" pisao, nije odnosila na Jadransko-jonsku cestu.
Igra riječi
Sagovornik "Avaza", jedan od vodećih stručnjaka iz ove oblasti, kazao nam je da se u ovom slučaju radi o igri riječi, s obzirom na to da naziv Jadransko-jonska cesta nikada nije zvanično uspostavljen.
- Kalmetina prezentacija je ključna, jer se iz nje vidi da je strateški interes Hrvatske gradnja koridora trasom duž jadranske obale, odnosno kroz Neum. Samim tim, ne može im biti interes i gradnja autoputa po rješenju koje je predvidjela BiH - kazao je on.
Naši zvaničnici očekivali su da kroz BiH prođe više od 100 kilometara Jadransko-jonske ceste, koja bi išla preko Počitelja i Stoca. Ministar Šećkanović kazao nam je da, ako Hrvatska odluči graditi autoput duž jadranske obale, onda trasa ceste kroz BiH otpada, jer nema logike na tako maloj udaljenosti graditi dva autoputa.
Memorandumi i pregovori pali u vodu
Prema riječima našeg sagovornika, ključne stvari desile su se prije dva mjeseca, kada je Hrvatska zatvorila poglavlje "mreže", u sklopu pregovora sa EU, nakon čega je Kalmeta izašao s prezentacijom.
- Sve što je bilo prije toga, svi memorandumi i pregovori, pali su u vodu - istakao je on.
DNEVNIAVAZ.BA - Dogadjaji - Autoput: BiH ostaje bez Jadransko-jonske ceste
Državni i entitetski ministri prije nekoliko dana razgovarali o ovom problemu
Bosna i Hercegovina zatražit će pismeno očitovanje Hrvatske o trasi Jadransko-jonske ceste, kazao je za "Dnevni avaz" federalni ministar prometa i komunikacija Nail Šećkanović. Potvrdio nam je da je prije nekoliko dana s resornim ministrima BiH i RS Rudom Vidovićem i Nedeljkom Čubrilovićem razgovarao o ovom problemu.
Nezvanične informacije
- Dogovoreno je da ministar Vidović od hrvatskog kolege Božidara Kalmete zatraži pismeno očitovanje da li je Hrvatska zainteresirana da dio trase Jadransko-jonske ceste ide kroz BiH - kazao nam je Šećkanović.
No, Vidović nam je rekao da pismeni dokaz o hrvatskoj zaintersiranosti već postoji, a da se radi o memorandumu koji su 2007. potpisali ministar Kalmeta i tadašnji bh. ministar Božo Ljubić te da za sada nema zvaničnih informacija da je Hrvatska odustala od toga.
Na pitanje hoće li ponovo tražiti pismeno očitovanje Hrvatske, kako nam je to prenio Šećkanović, Vidović je istakao da "svakako ima više razloga da kontaktira Kalmetu".
Također, kazao da je se prezentacija ministra Kalmete početkom ovog mjeseca u Zagrebu, iz koje se vidi da Hrvatska planira gradnju koridora duž jadranske obale, tako da prođe kroz Neum, o čemu je "Avaz" pisao, nije odnosila na Jadransko-jonsku cestu.
Igra riječi
Sagovornik "Avaza", jedan od vodećih stručnjaka iz ove oblasti, kazao nam je da se u ovom slučaju radi o igri riječi, s obzirom na to da naziv Jadransko-jonska cesta nikada nije zvanično uspostavljen.
- Kalmetina prezentacija je ključna, jer se iz nje vidi da je strateški interes Hrvatske gradnja koridora trasom duž jadranske obale, odnosno kroz Neum. Samim tim, ne može im biti interes i gradnja autoputa po rješenju koje je predvidjela BiH - kazao je on.
Naši zvaničnici očekivali su da kroz BiH prođe više od 100 kilometara Jadransko-jonske ceste, koja bi išla preko Počitelja i Stoca. Ministar Šećkanović kazao nam je da, ako Hrvatska odluči graditi autoput duž jadranske obale, onda trasa ceste kroz BiH otpada, jer nema logike na tako maloj udaljenosti graditi dva autoputa.
Memorandumi i pregovori pali u vodu
Prema riječima našeg sagovornika, ključne stvari desile su se prije dva mjeseca, kada je Hrvatska zatvorila poglavlje "mreže", u sklopu pregovora sa EU, nakon čega je Kalmeta izašao s prezentacijom.
- Sve što je bilo prije toga, svi memorandumi i pregovori, pali su u vodu - istakao je on.
DNEVNIAVAZ.BA - Dogadjaji - Autoput: BiH ostaje bez Jadransko-jonske ceste