mk1krv1
Top-Poster
Општина Гевгелија ќе гради нов пазар, локацијата за автобуска станица повторно ќе оди на продажба
Локалната самоуправа на Гевгелија објави оглас за избор на компанија која ќе ја реализира првата фаза од изградбата на новото градско пазариште, на локација надвор од строгиот центар на градот. Според публикуваната документација, покриениот пазар ќе се простира на површина од 5.888 метри квадратни, а изведувачот на работите е задолжен да го комплетира заедно со пропратен паркинг простор, пристапни патеки и простор за контејнери за ѓубре. Во втората етапа е предвидено да се подигне голем супермаркет како составен сегмент на пазарот. Општинарите сметаат дека зафатот би можел да се оствари во временски период од две години, а како официјален почеток на активностите на терен се споменува ноември 2012 година. Новиот градски пазар е дел од проектот „Гевгелија 2013“, кој предвидува на местото на досегашниот пазар и старата автобуска станица да се изградат станбено – деловни објекти и подземен паркинг простор.
Во меѓувреме, Општина Гевгелија е приморана да подготви втор оглас за продажба на градежната парцела на која е замислено да се никне новата меѓуградската автобуска станица. На првото електронско јавно наддавање одржано на 3 септември не се јави заинтересиран инвеститор што би вложил во овој објект, кој е зацртано да се состои од приземје, два ката и поткровје, со максимална бруто развиена површина од 7.686 метри квадратни. Во согласност со ветувањата на локалните власти, Гевгелија во наредните две години треба да добие современа автобуска станица, градско пазариште, како и репрезентативен градски плоштад.
- - - Aktualisiert - - -
Ќе се изработува проект за нов пат од Охрид до Свети Наум, стариот останува да зјае со дупки
Агенцијата за државни патишта потпиша договор со Друштвото за инженеринг и консалтинг „Чакар Партнерс“ од Скопје за изработка на проектна документација за магистралниот патен правец А3 во делот од Охрид до Пештани. „Чакар Партнерс“ треба да изготви основен проект за новата траса која ќе поминува по падините на планината Галичица, над постоечкиот пат од Охрид до Свети Наум, вклучувајќи и проект за врската на А3 со Охрид и врската со Р1301 (Р-501) кај Пештани. Предвидено е патот да почнува од селото Косел и да завршува кај граничниот премин Свети Наум. Македонската влада го има вклучено зафатот во сопствената програма за работа, при што истиот е зацртано да се реализира во периодот од 2013 до 2019 година. Техничката документација ќе се работи во период од 18 месеци и треба да се комплетира до март 2014 година, а за оваа намена се одвоени 79.667.346 денари, односно околу 1,3 милиони евра.
Актуелната состојба на постоечкиот пат од Охрид до Свети Наум е исклучително лоша, особено во сегментот јужно од месноста Свети Стефан. Огромни дупки и изгребан асфалт, уништени и застарени сообраќајни знаци, зарѓани и искорнати одбојни огради на критичните места и намалена ширина на коловозните ленти се дел од опасностите што секојдневно ги демнат возачите на оваа делница. Одредени сегменти од патот не се обновени уште од неговата изградба во далечната 1969 година. Новиот магистрален пат во должина од 39 километри е предвидено да има две коловозни ленти со широчина од по 3,75 метри, а вкупната инвестиција се проценува на над 70 милиони евра.
Локалната самоуправа на Гевгелија објави оглас за избор на компанија која ќе ја реализира првата фаза од изградбата на новото градско пазариште, на локација надвор од строгиот центар на градот. Според публикуваната документација, покриениот пазар ќе се простира на површина од 5.888 метри квадратни, а изведувачот на работите е задолжен да го комплетира заедно со пропратен паркинг простор, пристапни патеки и простор за контејнери за ѓубре. Во втората етапа е предвидено да се подигне голем супермаркет како составен сегмент на пазарот. Општинарите сметаат дека зафатот би можел да се оствари во временски период од две години, а како официјален почеток на активностите на терен се споменува ноември 2012 година. Новиот градски пазар е дел од проектот „Гевгелија 2013“, кој предвидува на местото на досегашниот пазар и старата автобуска станица да се изградат станбено – деловни објекти и подземен паркинг простор.
Во меѓувреме, Општина Гевгелија е приморана да подготви втор оглас за продажба на градежната парцела на која е замислено да се никне новата меѓуградската автобуска станица. На првото електронско јавно наддавање одржано на 3 септември не се јави заинтересиран инвеститор што би вложил во овој објект, кој е зацртано да се состои од приземје, два ката и поткровје, со максимална бруто развиена површина од 7.686 метри квадратни. Во согласност со ветувањата на локалните власти, Гевгелија во наредните две години треба да добие современа автобуска станица, градско пазариште, како и репрезентативен градски плоштад.
- - - Aktualisiert - - -
Ќе се изработува проект за нов пат од Охрид до Свети Наум, стариот останува да зјае со дупки
Агенцијата за државни патишта потпиша договор со Друштвото за инженеринг и консалтинг „Чакар Партнерс“ од Скопје за изработка на проектна документација за магистралниот патен правец А3 во делот од Охрид до Пештани. „Чакар Партнерс“ треба да изготви основен проект за новата траса која ќе поминува по падините на планината Галичица, над постоечкиот пат од Охрид до Свети Наум, вклучувајќи и проект за врската на А3 со Охрид и врската со Р1301 (Р-501) кај Пештани. Предвидено е патот да почнува од селото Косел и да завршува кај граничниот премин Свети Наум. Македонската влада го има вклучено зафатот во сопствената програма за работа, при што истиот е зацртано да се реализира во периодот од 2013 до 2019 година. Техничката документација ќе се работи во период од 18 месеци и треба да се комплетира до март 2014 година, а за оваа намена се одвоени 79.667.346 денари, односно околу 1,3 милиони евра.
Актуелната состојба на постоечкиот пат од Охрид до Свети Наум е исклучително лоша, особено во сегментот јужно од месноста Свети Стефан. Огромни дупки и изгребан асфалт, уништени и застарени сообраќајни знаци, зарѓани и искорнати одбојни огради на критичните места и намалена ширина на коловозните ленти се дел од опасностите што секојдневно ги демнат возачите на оваа делница. Одредени сегменти од патот не се обновени уште од неговата изградба во далечната 1969 година. Новиот магистрален пат во должина од 39 километри е предвидено да има две коловозни ленти со широчина од по 3,75 метри, а вкупната инвестиција се проценува на над 70 милиони евра.