Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Bauprojekte in Mazedonien

Ja jetzt zeigt er mir nur ne Reihe % mit Buchstaben und Zahlen dazwischen.

Edit: Ging doch. Wie ich verstanden habe steht da nur etwas davon das sie wieder 28 neue Statuen hinstellen wollen.

Ist ja auch nur der Touristische Teil ,in dem investiert wird. Das befasst aber nicht das ganze Projekt.
Ja , Statuen, Denkmäler ,Erneuerung der Fassaden und der Ausbau des Hauptplatz etc.
 
Ist ja auch nur der Touristische Teil ,in dem investiert wird. Das befasst aber nicht das ganze Projekt.
Ja , Statuen, Denkmäler ,Erneuerung der Fassaden und der Ausbau des Hauptplatz etc.

Das Projekt an sich ist in Ordnung, 30 Statuen aber sind wirklich viel zu viel.
 
In Ohrid wird ein Flughafen direkt auf dem Ohrid-See gebaut.

Аеродромот на вода во Охрид нема да биде бетонизирана градба
Сабота, 15 Декември 2012 15:36

Аеродромот на вода во Охрид нема да се гради како цврста и бетонизирана градба, туку станува збор за обележување на Охридското Езеро за да се воспостават одредени норми за полетување и слетување, истакна министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески при денешната посета на Струга.

aviooo.jpg


Тој рече дека за изградба на најавениот аеродром веќе се пријавила една заинтересирана компанија, но претходно мора да се создаде правна регулатива.

- Екипа составена од повеќе институции работи на разгледување на таа иницијатива, а во наредниот период ќе имаме и средба со заинтересираната компанија. Треба да создадеме правна регулатива, но внимаваме да се запазат високите еколошки стандарди, што значи работиме заедно со Министерството за животна средина. Правилниците ќе бидат доставени до други релевантни меѓународни институции. Внимаваме максимално на еколошките стандарди бидејќи занеме дека Охридското Езеро е заштитено од УНЕСКО и затоа тие мора да бидат високи, истакна Јанакиески.

За оваа инвестиција во Охрид се работи во координација со турската компанија ТАВ која управува со аеродромите во Македонија.

- Заедно работиме со турската компанија бидејќи во самиот концесионерски договор стои дека доколку друг аеродром или друга полетна патека се даде на управување, мора да се согласува со самиот концесионер. Така што, се уште е рано да се изјасниме и треба да се разгледа внимателно доставената документација од една компанија, додаде Јанакиески.

tn-2-564x272.jpg
 
Die Gebetshäuser in Makedonien werden rekonstruiert

[h=1]Со европски пари ќе се реконструираат верски храмови[/h]
Црквата Свети Архангел Михаил во тетовско Непроштено и Хаџи беј Џамија во Битола ќе се реконструираат во рамки на проектот насловен Обновувајќи го нашето минато ја градиме нашата иднина.

Проектот во Тетово ќе го спроведува Центарот за Развој и унапредување на јавниот живот, а архитектонско-конзерваторските работи кои ќе се спроведат на верските објекти ќе ги реализира Националниот Конзерваторски Центар.

-Се формира координативно тело од претставници на иституции, организации, невладини организации, жители на Непроштено и други, кои ќе имаат задача во следниот период да ги координинараат работите околу обновта на црквата Свети Архангел Михаил, изјави Борислав Павловски од Центарот за Развој и унапредување на јавниот живот од Тетово.

Покрај технички проектот има и едукативен карактер. Ќе се спроведуваат обуки и работилници на тема меѓукултурен дијалог.

-Преку мултикултурниот дијалог сакаме да ги споиме различни културни средини и да го зачуваме културното наследство, изјави проф.др. Елеонора Петрова, стручен соработник во проектот.

Проектот за реконструкција на црквата и џамијата е имплементиран од италијанската невладина организација Меѓународна сорботка Југ-Југ, а финансиски поддржан од Фондовите на Европската унија.
 
In Ohrid wird ein Flughafen direkt auf dem Ohrid-See gebaut.

Аеродромот на вода во Охрид нема да биде бетонизирана градба
Сабота, 15 Декември 2012 15:36

Аеродромот на вода во Охрид нема да се гради како цврста и бетонизирана градба, туку станува збор за обележување на Охридското Езеро за да се воспостават одредени норми за полетување и слетување, истакна министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески при денешната посета на Струга.

aviooo.jpg


Тој рече дека за изградба на најавениот аеродром веќе се пријавила една заинтересирана компанија, но претходно мора да се создаде правна регулатива.

- Екипа составена од повеќе институции работи на разгледување на таа иницијатива, а во наредниот период ќе имаме и средба со заинтересираната компанија. Треба да создадеме правна регулатива, но внимаваме да се запазат високите еколошки стандарди, што значи работиме заедно со Министерството за животна средина. Правилниците ќе бидат доставени до други релевантни меѓународни институции. Внимаваме максимално на еколошките стандарди бидејќи занеме дека Охридското Езеро е заштитено од УНЕСКО и затоа тие мора да бидат високи, истакна Јанакиески.

За оваа инвестиција во Охрид се работи во координација со турската компанија ТАВ која управува со аеродромите во Македонија.

- Заедно работиме со турската компанија бидејќи во самиот концесионерски договор стои дека доколку друг аеродром или друга полетна патека се даде на управување, мора да се согласува со самиот концесионер. Така што, се уште е рано да се изјасниме и треба да се разгледа внимателно доставената документација од една компанија, додаде Јанакиески.

tn-2-564x272.jpg

Wie der Flughafen Kansai hier, aber braucht FYROM sowas wirklich? Das verschandelt doch den ganzen idyllischen See! Der Fluglärm, die Abgase etc!!
 
In Ohrid wird ein Flughafen direkt auf dem Ohrid-See gebaut.

Аеродромот на вода во Охрид нема да биде бетонизирана градба
Сабота, 15 Декември 2012 15:36

Аеродромот на вода во Охрид нема да се гради како цврста и бетонизирана градба, туку станува збор за обележување на Охридското Езеро за да се воспостават одредени норми за полетување и слетување, истакна министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески при денешната посета на Струга.

aviooo.jpg


Тој рече дека за изградба на најавениот аеродром веќе се пријавила една заинтересирана компанија, но претходно мора да се создаде правна регулатива.

- Екипа составена од повеќе институции работи на разгледување на таа иницијатива, а во наредниот период ќе имаме и средба со заинтересираната компанија. Треба да создадеме правна регулатива, но внимаваме да се запазат високите еколошки стандарди, што значи работиме заедно со Министерството за животна средина. Правилниците ќе бидат доставени до други релевантни меѓународни институции. Внимаваме максимално на еколошките стандарди бидејќи занеме дека Охридското Езеро е заштитено од УНЕСКО и затоа тие мора да бидат високи, истакна Јанакиески.

За оваа инвестиција во Охрид се работи во координација со турската компанија ТАВ која управува со аеродромите во Македонија.

- Заедно работиме со турската компанија бидејќи во самиот концесионерски договор стои дека доколку друг аеродром или друга полетна патека се даде на управување, мора да се согласува со самиот концесионер. Така што, се уште е рано да се изјасниме и треба да се разгледа внимателно доставената документација од една компанија, додаде Јанакиески.

tn-2-564x272.jpg


Was machen die bloß mit dem wunderschönen Ohridsee. :cry: Bin absolut gegen das Projekt.
 
Was machen die bloß mit dem wunderschönen Ohridsee. :cry: Bin absolut gegen das Projekt.


Das frage ich mich allerdings auch, zumal Ohrid ja einen Flughafen doch bereits hat. Sinnvoller wäre es den zu moderniesieren und auf Vordermann zu bringen, so das es auch mehr Flüge gibt als die 2 Flüge am Tag. Sinnvoll wäre es auch z.b. innermakedonische Flüge nach Skopje anzubieten.

Mir wäre es lieber, wenn die Straßeninfrastruktur auf ein einheitliches Niveau gebracht wird, wie z.b. gute Beschilderung, Autobahnausfahrten die auch ihren Namen verdient haben, das Mautsystem reformieren (das jetzige ist nur Verarschung. Mit guter Planung kann man, wenn man will, die Maut umgehen), die Namen der Straßen ordentlich beschildern, Verkehrsregeln auch überwachen und ahnden, Schienenverkehr ausbauen, neue Züge einsetzen, geregelten Fahrplan, etc... ich denke das wäre als hohe Priorität anzusehen. Dadurch ist man auch für Investoren deutlich attraktiver. Der jetztige Zustand ist leider nicht so gut.
 
Zurück
Oben