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Bilderthread über albanische Krieger und sonstige Albaner (traditionell)

Muss man einen Bluttest machen um mit dir befreundet zu sein ?

Es kommt auf die Person an, wenn du dich albanisch fühlst, dann bist du halt Albaner, aber wenn sich ein Albaner in Deutschland als Deutscher fühlt, dann ist das so, daran wirst du nichts ändern können, die Zeit heilt alle Wunden, es kommen neue Generationen, die Kulturen vermischen sich, vorallem in Europa.

Wenn kümmert das ob vor 1000 Jahren deine Vorfahren albanisch waren oder nicht, komm in die Realität zurrück. Wenn du so albanisch bist, dann würdest du auf einem albanischen Forum schreiben, sofern du albanisch schreiben kannst.. .

Nein, wieso sollte man auch einen Bluttest machen um mit mir befreundet zu sein?
Ich verstehe nicht worauf du hinaus willst du wirkst leicht verwirrt.

Und wenn ein Albaner sich als "Deutscher" fühlt dann soll er sich doch als Deutscher fühlen.
Aber das ändert nicht die Tatsache das er trotz allem ein Albaner ist und bleibt.
Mann kann seine Meinung ändern, die Religion oder den Klamottenstil aber niemals die Identität.

Was meine Vorfahren vor 1000 jahren gewesen sind weiß ich genauso wenig wie du oder sonst jemand.
Du nennst dich ja auch "Der Bosnier" warum schreibst du dann nicht auch einfach in einem Bosnien-Forum sondern
hier im deutschsprachigen Portal? Außerdem woher willst du wissen das ich nicht auch in einem albanischsprachigen
Forum schreibe, bist du etwa Gott das du "allwissend" bist und über alles und jeden Bescheid weißt.

Nebenbei ist es selbstverständich das ich albanisch kann.
Si je a je mirë, Bashnjak?
Mjaft më shkruve budallaqe, hajt shko dhe çiu me arusha se nerva po m`shkon.
 
Hej Vogel ich kennen Leute aus Sandzak persönlich, welche aus meiner Gegend, und ich kann dir Versprechen, das der deren Opa noch Albanisch spricht, und ich habe mal gefragt wie das alles gekommen ist das, das lag einfach am druck der Serbischen Regierung, erst wurden die Namen von der Behörde getauscht von vic, ,zdic.. und dann wurden sie einfach Slawisiert.

Hier mal ein Video sehen die für dich nach Bosniaken aus?
Novi Pazar 1904 - najstariji snimak - YouTube

Keiner von uns Albanern versucht Sadzak wieder zu bekommen oder sowas, aber ich will es Richtig Klar stellen das, das Gebiet von Albanern bewohnt war.

Ach ja zu euch Bosniern, was genau seid Ihr, ihr lebt überall auf dem Balkan seid aber nirgends Dominant, nicht mal in Bosnien Herzegovina seid ihr Absolute Mehrheit.
 
Ach ja zu euch Bosniern, was genau seid Ihr, ihr lebt überall auf dem Balkan seid aber nirgends Dominant, nicht mal in Bosnien Herzegovina seid ihr Absolute Mehrheit.
Das Thema drüber ist mir absolut egal jetzt, aber was willst du mit diesem Satz sagen? Ich kapiere es nicht.

1. Sind es nicht die Bosnier die überall auf dem Balkan leben, sondern die Bosniaken. (1.Lektion=Unterschied lernen)
2. Verstehe ich nicht was du mir damit mitteilen willst. Willst du uns kränken? Kann ich oder ein anderer Bosnier (oder Bosniake, je nachdem was du meinst) was dafür dass es ist wie es ist?


Ich gehe mal in dem Zusammenhang deines Satzes davon aus dass du Bosniaken meinst. Kobold.

Tfu, denk bitte darüber nach bevor du so negativ betonte Sätze von dir gibst.
 
Negativ was genau daran ist Negativ, das ist die Wahrheit, du verstehst schon nur willst du es nicht wahrhaben,

Unterschied kenne ich, nur passieren schon mal Fehler, siehe oben dort steh es richtig.

Bosniaken sind Moslems (slawische muslime), Bosnier sind alle 3 Gruppen.

Es gibt ein Sprichwort "Wer kein eigenes Haus hat, ist überall zu daheim"

Ach ja noch was der Text oben war eigentlich für deinen Trottel von Landsmann.
 
Negativ was genau daran ist Negativ, das ist die Wahrheit, du verstehst schon nur willst du es nicht wahrhaben,

Unterschied kenne ich, nur passieren schon mal Fehler, siehe oben dort steh es richtig.

Bosniaken sind Moslems (slawische muslime), Bosnier sind alle 3 Gruppen.

Es gibt ein Sprichwort "Wer kein eigenes Haus hat, ist überall zu daheim"

Ach ja noch was der Text oben war eigentlich für deinen Trottel von Landsmann.

Ja wo sind wir denn überall zu finden, wir Bosniaken?
Und sei mal nicht so cool und zieh den Mist ins Lächerliche.

- - - Aktualisiert - - -

Gjeto hat wohl vergessen welche Länder es waren.
 
Einfach traurig wie Nichtalbaner meinen den Thread kaputt machen zu müssen.

Zum Thread:

Krushqit me nuse e me takam

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Veshje tradicionale, Malësia e madhe - viti 1941

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Gra malcore shqyptare ne Rijeka (Kroaci) 1897

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Tu e përcjellë vajzen (Malësia e madhe 1960)

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Bân se bân fatosa t’ rí,
T’ cillt trimnisht per ket Shqypní
E per besë e t’ bardhen Fé
E bâjn deken si me lé.
A poi shef ti njata burra
Qi kah Brigja neper curra.
Tue hecë naten porsi bisha,
Janë t’ u njitun drejt kah kisha?
Ata janë, po, Krenët e Hotit
Qi m’u lidhë duen me besë t’ Zotit
Per me i dalun zot Shqypnís,
Per me i lânun nderë Malcís.
Po, Çun Mula mbí shpinë t’ kalit,
U a çoi lajmin Krenve t’ malit;
U a çoi lajmin n’ derë t’ konakut,
Per me u mbeledhë n’kuvend t’ bajrakut;
E si rrokull kjenë rreshtue,
Kshtu zên Çuni me ligjrue;
<< Fol tash, Masho, ç’ po na thue?
Un qe, Krenët t ‘ i kam bashkue,
T’ cillve mundesh me u besue,
Pse armët kryq i kemi vû,
Si na e lanë të parët kanû>>.
At herë Mashi zên kadalë:
<< Pa ndigioni, o trima ‘i fjalë,
Qi po u thom me besë te Zotit,
Porsi nipave t’ Kastriotit: 1
Katerqind e s’ dij sa vjet
Jânë qi i bâjm Mbretit hysmet
Kush ushtrí, kush angrí,
Me armë n’ dorë, me zjarm në gjí,
Me ‘i kamë mbathë me tjetren zdathë,
Buken n’ strajcë e shpí senjurin,
Dushek token, jestek gurin,
T’ mbrame te hika e t’ pare te mbeta:
Trima n’ zâ se â zânun jeta:
Mos me drashtun krajl as Mbret!
Edhè Mbreti ket hysmet
Dér dikû na e ká pelqye,
S’ na ká lânë aj krejt m’ u thye:
Na ka lânë lirín jetike,
Na i ka lânun armët besnike,
Per me ruejtun Fé e zakona,
Per me mprojtë kto malet t’ ona
Per me mbajtë kanú’ n e t’ parve
Me ruejtë erzin e Shqyptarve:
Na ka çilë kishë e xhamí
Per dintarë e kryqelí:
Na ka falun pagë e t’ dheta,
Kanú m’ vedi sa t’ jetë jeta,
E na. veç n’ e paçim çartë
Ket kanú qi na lanë t’ Parët,
Se e kem’ shkue jeten n’ lirí
Si në bjeshkë. ashtû në vrrî,
Si me gjâ. ashtû me bulqí:
Tue punue e tue gjallue,
Tue lutë festat trashigue,
Mort e darsem me kanú,
Sikur t’ parët na pa’ n punue,
Por medèt e treqind halle!
Per kto male e per kto zalle,
Per kto male e zalle t’ ona,
Kû si heret, si n’e vona,
Pat kênë mbajtë kanuja e malit,
Pat kênë rritun pika e djalit,
Pika e djalit, Lekët e Hotit,
N’ zâ kahë pushka e besa e Zotit:
N’ zâ ka’ urtija e bujarija
Qi zanát i ká Shqypnija;
Perse â kndue n’ Shkoder gazeta
Qi njaj Shkjaut sod t’ u ngjatët jeta!
Do t’ i bâjn kto male t’ shkreta.
Po, Moskovi, i u thaftë hovi!
E ka dá n’ Kuvend t’ Berlinës
Me i u lshue Knjazit t” Cetinës
Hot e Grudë, Plavë e Gucí.
E tash Knjazi i Malit t’ Zí
Ká ngrehë top, ká dyndë ushtrí
N’ kto trí dit me rá n’ Malcí:
Thue gjâ e shkretë ka mbetë Malcija,
Thue pa zot se â Shqyptarija…>>
Kshtû tha Mashi e Krenët e Hotit
Si t’u ráke ‘i rrfé prej Zotit,
N’ ato fjalë mbetem pa zâ:
Me i pasë pré… gjak s’ kishin bâ.
Kishin ndêjë me sý per dhé,
Pa thânë kush nji fjalë per bé.
Por prap Mashi zên t’ e vona:
<<Ç’ t’ thomi, burra? Fé e zakona,
Bjeshkë e vrrî e kullat t’ ona
A ‘imend Knjazit pa luftue,
Pa pushkë t’ shtîme kem’ m’ i a lshue?>>
<< Pasha, Zotin, kjoftë levdue!
Gjeto Marku zû m’ u idhnue
Hot e Grudë s’ po t’i shklet Nika
Bash me e dijtë se jesim n’ çika:
Se na bân Knjazi faní,
Se na djeg me bjeshkë e vrrî.
S’ i lâm marre Shqyptarís
Kû t’ jetë puna e trimënís;
Perse mbarë Lekët e Malcís
Shk’ â m’ shtatë vjet e shtatdhete vjet,
Dijn me dekë, po, per dhé t’ vet.
Pa m’u njeshë per shtat xhubleta,
S’ i bâj Knjazit t’ u ngjatët jeta!
Por t’ flasë Çuni bajraktari,
Fjalve t’ tija u rrí mâ i pari.>>
Njaj Çun Mula, si u mendue,
Kshtû po zên me ligjirue:
<<S’ kemi, burra, mâ shka t’ presim,
Armët besnike, por t’ i njesim:
Hovin Knjazit do t’ i a presim,
Me e dijtë se të tanë do t’ jesim.
Ndoshta pak edhè na jena,
Ndoshta edhè fyshekë nuk kena:
Por anì pse t’ parët e motit,
T” parët e motit, flakë barotit,
Njata ushtarët e Gjergj Kastriotit.
Kurr s’ i njehshin n’ luftë ushtrít:
Njehen dhênt e njehen dhít,
Por jo trimat me armë lé,
Trimat lidhë me besë a fé:
Trimi i mirë edhe sa herë
Me ‘i fyshek dahet me nderë.
Pra, le t’ çohet m’ kamë djelmnija:
Oren çuet pse e ka Shqypnija:
Me tê vetë âsht Perendija.
S’ e ngulë Knjazi n’ Hot bajrakun,
S’ e rritë m’ né, jo, Karadakun,
Pasha armët qi m’i la baba!
Pa na vjerrë kortarë mbí krraba…
T’ rrahim bén si t’ na apë feja,
( Kush e thaftë atê e vraftë beja),
Se qindrojm, eh gjofti rrfeja!
Porsi t’ parët na pa’ n qindrue
T’ cillt per t’ gjallë s’ kan me u harrue.>>
Kshtû tha Çuni Bajraktari,
Edhè m’giûj u ngreh mâ i pari:
Bâni bé, me lot per faqe,
Per <<qitape>> e shtatë <<melaqe>>,
M’ Orë te bjeshkve e m’ krye te fmís,
E per Emen t’ Perendís,
Se pa dekë e pa hî n’ dhé
Me gjith djalë e me gjith ré,
Pa u robitë me lopë e qé
E pa u djegë me stan e shpí
S’ i bjen n’ dorë kurr Malit t’ Zí.
Njitë mbas tij atbotë u çuene
Krenët e Hotit, e u betuene,
Mbas kanûs s” Lekë Dukagjinit,
M’ qiri t’ festës e m’ Kishë të Shnjinit,
Mbí Shen Nikollë e m’ Shêjt Shna Ndue,
M’ Kryqe t’ Krishtit, kjoftë levdue!
Se, pa u shkimë me troje t’ veta,
S’ i bâjn Knjazit t’ u ngiatët jeta!
At herë Çuni rishtas zuni:
<< Por tash, burra, ndienie ‘i fjalë:
N’ Urë t” Rrzhanicës do qitë ndo ‘i djalë,
Me i zânë shtekun Karadakut,
Dér sa t’ epet zâ bajrakut.
Un po i zgiedhi ‘izet martina,
Me u a ndie krismen larg Cetina,
E n’ Rrzhanicë kam me i ngujue,
Pushken Knjazit m’ i a fillue,
Per n’ kje ‘imend se i ká rá n’ krye
Kufîjt t’ onë me i shkapercye.
N’ Traboinë Gjetja le t’ dalë
Ded Gjo’ Lulit me i çue fjalë,
Qi t’ a çojë aj m’ kamë t’ tanë fisin
Porsa pushkët n’ Rrzhanicë t’ i a nisin.
Ju tjerët krenë, edhè seicilli,
Deri neser pa rá dielli,
T’ i a napë zânin fisit t’ vet,
Qi shk’ â i Hot e shkon me Mbret,
Prej shtatë vjetsh e m’ shtatdhetë vjet,
T’ gatojë armët e t’ prehë tagâ’ n
N’ Veleçik t’ a qese gjân;
Pse me pasë n’ Rrzhanice me krisë,
Ka m’ u dashtë n’ Rrzhanicë me u nisë,
E aty u bâftë si e ká thânë Zoti:
Oren çuet por e ká Hoti.
E ti, Masho, pa shkrepë dielli
N’ at mollë Shkodere t’ nisesh filli:
Hodo Pashës m’ i u bân selám,
Thuej t’ a çojë Miletin n’ kamë,
Thuej t’ a çojë në kamë Miletin
Me qindrue sod per Dauletin,
Me qindrue sod per Shqypní
Tue luftue me Mal të Zí.
E atij mikut, i u ngjatët jeta!
Thuej T’ a qesë nji shkrolë n’ gazeta,
Se per t’ gjallë rodi i Shqyptarit
Per pa gjak kurr dhén e t’ parit
Nuk e lshon, jo, pasha Zotni!
S’ e koritë, jo. Gjergj Kastriotin.
Gjergj Kastriotin, trim rrfé.
T’ shkruej se trima ká nder né,
T’ cillet per Atme edhe per Fé
E bâjn deken si me lé,
Kur t’ janë lidhë me besë e Fé
Kur t’ janë lidhë me besë te Zotit
Si jânë lidhë sod Krenët e Hotit.
Tash po dahna; nji udhë e mbarë!
Se kan kndue gjelat e parë,
E na kohë s’ kem’ me u vonue
S’ âsht per burrë, jo, me u hutue,
Kû per tê të jetë gjikue
Ja me dekë, ja me fitue.>>
Foli Çuni e u dá kuvendi.
Po, Zot, kuej do t’ i jesë vendi?
 
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