Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren
  • Ein friedvolles Weihnachtsfest. "Mir Božji Hristos se rodi“
    Wünscht das BalkanForum-Team

Bosnier auf der Titanic

Minci

Gesperrt
TITANIK - IMENA BOSNJAKA

Za one koji su se raspitivali za imena Bosnjaka koji su nastradali na Titaniku 15. aprila 1912. godine, evo imena:

Ejdo Rekic
Cerim Balkic
Redzo Delalic
Husein Sivic

Sva cetvorica su bila iz Badica, a Ejdo Rekic je u svom ranijem dolasku u Ameriku 1906. godine bio naveo da je iz Ostruznice. Ejdin praunuk i dan danas zivi u B. Krupi, i tek je i on nedavno saznao za tacnu sudbinu svog pradjeda.

Njihovo odrediste je trebao biti Harrisburg u Pensilvaniji, gdje se nalazila vec kolonija Bosnjaka, vecinom iz Krajine. Izmedju 1903 i 1914, u Pensilvaniju i okolne drzave je otislo oko 400 Bosnjaka iz Krajine, radi rada u rudnicima uglja u Pensilvaniji, West Virginiji, Ohaju i okolici. Veliki dio njih se je vratio u Bosnu, a jedan dio je ostao. Od ovih sto su ostali, pola se nikada nije zenilo. Od onih sto su ostali i ozenili se Amerikankama (nije bilo muslimanki), njihovo potomostvo nazalost nije vise u islamu, jer su potpuno amerikanizirani.

Pod pokroviteljstvom Islamskog Kulturnog Centra u Chicagu, u finalnoj je pripremi knjiga "100 godina Bosnjaka u Americi", i u njoj ce se naci vise detalja o bosnjackom dolasku prije 100 godina. Knjiga ce biti prezentirana u maju 2006. godine tokom Godisnjih Susreta Bosnjaka Sjeverne Amerike.

Ja sam sacinio spisak od oko 1,000 imena ranih bosnjackih useljenika, od kojih je preko 35% iz Krajine. U slucaju da nekog od Vas interesiraju detalji, mozete mi se obratiti na e-mail: ninobogucanin@yahoo.com

leider noch keine zeit gehabt es zu übersetzten!
Die Quelle ist www.boskrupa.com

Gugica schrieb:
AChwas...na das nenn ich mal richtig heftig!!!!!

Bosnier auf der Titanic...hammer :lol:

haja muss doch au mal sein jedan tag hörst albaner waren dies und jenes, serben haben die hübschesten frauen, kroaten das meer und jetzt wollt ich euch halt mal zeigen "da bosanci i ako su neki seljak" wenigstens vor hundert jahren schon auf dem meer waren wenn schon nicht auf dem mond! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i

Minci schrieb:
Gugica schrieb:

haja muss doch au mal sein jedan tag hörst albaner waren dies und jenes, serben haben die hübschesten frauen, kroaten das meer und jetzt wollt ich euch halt mal zeigen "da bosanci i ako su neki seljak" wenigstens vor hundert jahren schon auf dem meer waren wenn schon nicht auf dem mond! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: i

:mrgreen:

na interessant ist das!!!

Würd gern wissen wie die sich verhalten haben zwischen den ganzen besoffenen iren, schotten und den "vornehmen" engländern :mrgreen:

Gugica schrieb:
Minci schrieb:
Gugica schrieb:

Würd gern wissen wie die sich verhalten haben zwischen den ganzen besoffenen iren, schotten und den "vornehmen" engländern :mrgreen:

kannst dir doch denken, haben dennen die balkankultur beigebracht....mit jebem ti to i to...was meinst warum die nicht im film gezeigt wurden...heheheh die ganze sache war nicht jugendfrei ne :mrgreen:

Minci schrieb:
Gugica schrieb:
Minci schrieb:
Gugica schrieb:

kannst dir doch denken, haben dennen die balkankultur beigebracht....mit jebem ti to i to...was meinst warum die nicht im film gezeigt wurden...heheheh die ganze sache war nicht jugendfrei ne :mrgreen:

HA...stell dir mal vor..."hej Jhonny...ja sam ti Haso a on je Musa....jebem ti ovo Pivo tvoje..de ba popi ti malo Domace Rakije ove jebo te brat te jebo"

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ich denke mal die vier waren auch der grund warum der eisberg aufeinmal vor der titanic auftauchte :lol: :lol:

hey bolan znam jedan kraci put..... :wink: :lol:

Minci schrieb:
Legija schrieb:
ich denke mal die vier waren auch der grund warum der eisberg aufeinmal vor der titanic auftauchte :lol: :lol:

hey bolan znam jedan kraci put..... :wink: :lol:

:lol: jao samo znas zajebavati bosancine.... :mrgreen: :mrgreen:
als wären die wirklich so tzzzz

neinnnnnnnnn sind die nicht nur tvrdoglavi :wink:

hajde bolan ne seri kako brdo bolan mi smo na moru :lol: :lol:

also ich fände es sehr interessant wenn s denn film auch in unserer version geben würde...das wäre die neue 1 A komedy :lol:

Zurück
Oben