Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Das neue archäologische Museum in Pella

Dauert nicht lange und wir haben das gleiche Museum in Skopje, aber wo finden sie die Figuren/Vasen e.t.c. ?

Das Experten-Team aus dem archäologischen Institut in Skopje ist bereit die zukünftigen Museen "aufzufüllen". :D

AG%20Toepfern%2006IMG_1653.JPG

Hippokrates

Angeblich es gibt eine tektonische Platte die durch die Grenze zu den slawischen Nachbarn verläuft, in 1000 Jahren wird Großteils des griechischen Gebiets "Makedonien" über die Grenze übergehen und dann haben wir es schon...... ;)

Wollt ihr dann schon wieder antike griechische Artefakte als slavisch verkaufen? :rolleyes:

Hippokrates

Στην έκδοση του Ed. Stanford, An Ethnological Map of European Turkey and Greece and Statistical Tables of Popoulation, London, 1877 αναφέρεται: ''Το μακεδονικό ιδίωμα έχει στενότατη συγγένεια με την ελληνική γλώσσα και αν συσχετισθεί με τα ήθη και τα έθιμα αυτών που το ομιλούν, με τη δημοτική τους ποίηση, την ιδιοσυγκρασία και τα χαρακτηριστικά τους, καταλήγει στο ότι αυτοί είναι κατά το πλείστο ελληνικής καταγωγής''.

Αντίθετα στο σλαβομακεδονικό ιδίωμα υπήρχαν χιλιάδες αρχαίες και νεώτερες ελληνικές λέξεις, λέξεις ακόμα και της καθημερινής ζωής, όιπως εργαλεία, που δείχνουν ότι οι Σλαβόφωνοι πλην εκσλαβιστούν μιλούσαν Ελληνικά. Ο καθηγητής γλωσσολογίας στο ΑΠΘ Νικόλαος Ανδριώτης στο βιβλίο του ''Το Ομόσπονδο Κράτος των Σκοπίων και η γλώσσα του'' γράφει: ''Σημαντικό μέρος των κατοίκων του κράτους των Σκοπίων προέρχεται από Έλληνες που εκσλαβίστηκαν''.

Ελληνικές λέξεις σλαβόφωνου ιδιώματος απλής καθημερινής χρήσης: αυλία, ζευγαρ, δικέλ, σίτο, αχούρ, κρομμύδ, αργάτ (=εργάτης), ντόμα (=δώμα), παναγούρ (=πανηγύρι), κινήσαμ βιάσαμ, σώσαμ, δέματ, τράπεζ, πρεφτήσαμ (=προφτάνω), τέμελοτ (=θεμέλιο), στάμνα, λείβαδα (=λειβάδι), πυρούσια (=πυροστία). Συνολικώς έχουν βρεθεί πάνω από 1000 αρχαίες ελληνικές και 700 νεοελληνικές λέξεις στο σλαβόφωνο ιδίωμα, που φυσικά τις έχετε εξαφανίσει σήμερα.

Werde ich aufjedenfall besichtigen ich war schon im alten Museum hat mir auch gefallen.
Der geburtsort des Megas Alexandros ist immer ein besuch wert.
Das alte Museum hatte ich noch nie besucht. Dafür war ich schon zwei Mal im archäologischen Museum von Thessaloniki.

http://www.amth.gr/

Etsi bravo na to vlepon i barbaroui,kai na selevon.

Αυτοί τέτοια βλέπουν και σκάνε απ΄ το κακό τους. ;)

Hippokrates

Vielen Dank für die Fotos!

Bei einer Aufnahme sieht man sogar, dass sich draussen landschaftstechnisch was tut...

Hippokrates

Zurück
Oben