G
Gelöschtes Mitglied 8317
Guest
schlimmer geht immer...fuj
Ich habs im Coop gekauft. Neuerdings gehe ich nicht mehr in die Migros, da im Coop eine heisse Verkäuferin arbeitet... :groucho:
Ja mach das. Dann sofort ins BF rennen und einen Thread eröffnen dazu.
Hahahahahhahahahahaa, so geil
Wo denn? In Bade, oder wo?
Ohjah, das wirdi mache. Am besten ich fotografier die Dose so, wie sie im Gestell ist, dann wie ich sie nehme, zur Kasse gehe, das Geld, DIE SUPERKARTE natürlich(!!!), dann auf dem Heimweg in meinem Smart , wie ich sie öffne, zu meinem Mund führe, ein Schluck nehme und dann mein Gesichtsausdruck
Würsch du so öppis mache hättisch emfall sicher innerhalb vonere Wuche 50 Dankes i dem Thread.
Nei nid in Bade, be mir im Ort. So en heissi Kroatin...
Und du hesch en Supercharte? Wie opfrig isch denn das?
Mal überlege
Hahahahaha, lueg eifach, dass`d nöd vor ihre sabberisch UUUUUUUUND das sie mit natüerlechem Charme chasch für di gwünne, aber bestimmt nöd mit de BF-Sprach
Hey sicher! Hallo??? Gohts no, wenn mer shco Gäld usgiht, denn wot me au öpis becho! Wer schänkt eim hützutags scho öpis? Hmmmmm? Wweeeeer? Nöd mal meh de Wiehnachtsmaa...:roll:
So so, du glaubsch a de Wiehnachtsmaa? \\/
Wenns wisse willsch, frag de Muli, er weiss ganz genau wo i wohne. ^^
I weiss wie me mit Fraue umgaht.
Was bringed eim eigentli die Pünkt wo me bechunnt?
Гуштер;2739469 schrieb:Besser als Vanilla Coke ist es allemal
So cool, denn hätt ich en eigeni Stalkerin wie de Charlie wo d'Rose het. :mesje:
Sicher!
Und du wirsch mi eh nie bsueche, au wenn mi findsch!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen