Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Erdgasvorkommen: Zypern-Israel-Griechenland

Hier geht es nicht um die 12 Seemeilen, sondern um die AWZ. Und dort ist es ganz klar geregelt, dass Inseln ebenso eingezogen werden müssen. Das Seerechtsübereinkommen ist das aktuelle, geltende internationale Recht. Ob ihr es unterschrieben habt oder nicht, ist völlig irrelevant. Ansonsten kann ja jeder internationale Gesetze so auslegen wie es ihm gefällt. Und überhaupt, die AWZ wird erstmals geregelt, innerhalb des Seerechtsübereinkommen. Da die Türkei dies nicht anerkennt, ist es sowieso fragwürdig wieso sie eine außschließliche Wirtschaftszone überhaupt beansprucht.

auch im int recht gibt es sowas nicht ,das jede insel automatisch eine 200sm awz zusteht.

Die Forderungen der Türkei sind nicht zwingend aus der Luft gegriffen, was die AWZ angeht. Nicht umsonst will Griechenland - neben Großbritannien und der Türkei seit 1960 Garantiemacht von Zypern - den Fall nur ungern vor einem internationalen Gericht sehen. Der Ausgang wäre unklar.

Internationales Fallbeispiel

Ankara kann sogar ein internationales Fallbeispiel für sich anführen: Die vor der Ostküste Kanadas gelegenen französischen Inseln Saint-Pierre und Miquelon. Das kleine Archipel mit rund 6000 Einwohnern hatte einst eine AWZ von 200 Seemeilen Fischerei-Gebiet für sich beansprucht. Ein Schiedsgericht gestand den Inseln schließlich lediglich einen Korridor zur Fischerei zu.

https://www.wienerzeitung.at/nachri...t-auf-Bohrungen-vor-Zypern.html?em_cnt_page=2

die türkei beansprucht nur was ihr rechtlich zusteht,wer damit nicht einverstanden ist darf gerne mit den eigenen imaginären ansprüchen vor gericht ziehen und sich scheinbar die nötige klatsche holen..oder sie können die angelegenheit direkt mit den türkischen see/luft und landstreitkärften austragen.

auch im int recht gibt es sowas nicht ,das jede insel automatisch eine 200sm awz zusteht.

die türkei beansprucht nur was ihr rechtlich zusteht,wer damit nicht einverstanden ist darf gerne mit den eigenen imaginären ansprüchen vor gericht ziehen und sich scheinbar die nötige klatsche holen..oder sie können die angelegenheit direkt mit den türkischen see/luft und landstreitkärften austragen.

Ich werde mal deine patriotischen MÄrchen an Kurdenvertreter weiterleiten, denn ich gehe davon aus, du Dummdödel, dass du zumindest im Inet anderen das Gleiche zugestehst, wie der TR.....also rechtlich gesehen ein Kurdenstaat.......
Ausserdem, sag mal du Dummbatz und kranker Mann vom Bosporus, warum holt ihr eure Zyprer nicht rüber zu euch- oder wollen die etwa nicht ?
An deiner Selbstgerechtigkeit wirst du noch ersticken.
Ich wäre sogar dafür, dass man solche Inhalte wie von dir, als erweiterte Form von Hetze und verbotener Propaganda verwarnt.
Weil irgendwo Unschuldige mit reiner Scheisse berieselt werden und ggfls. sogar solchen Mist weitertragen.
Ich gehe auch davon aus, dass du selbst Opfer bist und gar nicht weist was du für echte Scheisse schreibst.

In dem Fall würde ich statt VW 1 Jahr korrekte Erziehung und Nahrung anordnen, am besten direkt beim Bauern im Schweinestall.
Es ist doch echt komisch, sollte man denken, mich verwunderts aber nicht, dass die Schnitzelverächter ganz erhebliche Cerebral-Insuffizienzen aufweisen.
Du solltest endlich lernen anständig zu essen.......ich merke das spätestens, wenn du beginnst dich inständig für vergangene Frevel hier im BF zu entschuldigen und zu schämen.
So lange das nicht passiert, muß ich dich leider in der höchsten Krankheitsstufe einordnen und damit all dein Getue als Scheisse klassifizieren.
Beginne dich zu schämen, dann wirst du ernst genommen.

Na wenn es die Wiener Zeitung schreibt muss es ja stimmen!! Ich habe dir den entsprechenden Absatz über die Inseln, direkt aus dem Seerechtsübereinkommen gepostet. Solltest du kein Englisch verstehen, lass es dir übersetzen. Ließ dir einfach meinen letzten Post durch. Vor Gericht würde die Türkei definitiv verlieren, weil sie den Standpunkt vertritt das Inseln keine AWZ bilden können. Laut türkischer Logik darf Großbritannien ebenso keine AWZ haben. Zypern verwehrt sie ja schon das Recht auf einer AWZ. Demnächst werden wir wohl hören das die türkische AWZ sogar an Italien grenzt, da der Peloponnes ebenso eine Insel ist und keine AWZ hat. Die Türkei beschließt aber eine AWZ mit Nordzypern.

Willkommen in der Clownsrepublik Türkei :lol:

Na wenn es die Wiener Zeitung schreibt muss es ja stimmen!! Ich habe dir den entsprechenden Absatz über die Inseln, direkt aus dem Seerechtsübereinkommen gepostet. Solltest du kein Englisch verstehen, lass es dir übersetzen. Ließ dir einfach meinen letzten Post durch. Vor Gericht würde die Türkei definitiv verlieren, weil sie den Standpunkt vertritt das Inseln keine AWZ bilden können. Laut türkischer Logik darf Großbritannien ebenso keine AWZ haben. Zypern verwehrt sie ja schon das Recht auf einer AWZ. Demnächst werden wir wohl hören das die türkische AWZ sogar an Italien grenzt, da der Peloponnes ebenso eine Insel ist und keine AWZ hat. Die Türkei beschließt aber eine AWZ mit Nordzypern.

Willkommen in der Clownsrepublik Türkei :lol:

Haha Türken an Peinlichkeit kaum zu Über bieten wann es das recht behaaren sie drauf wenn nicht gilt das nicht Beispiele gibt es genug der Lausanner Vertrag oder wie hier in diesem Fall.

Man sollte aber bedenken, das das Volk der Türken an sich sicher sehr beeinflußbar und ungebildet ist. Da muß jetzt keiner mit PISA usw. kommen.......das ist mehr oder weniger als Fakt bekannt. Zudem kommt hinzu, dass eher alle Muslimstaaten nicht regiert, sondern BEHERRSCHT werden. Auch das fördert die "DUMMHEIT ". Man sieht, wenn zbs. Erdi keinen Bock hat auf Inet, dann wird es gesperrt und fertig.
Und so bildet er sich wohl ein, er kann machen was er will und selbstherrlich bestimmen, was GR zu tun oder zu lassen hat.

Die Selbstüberschätzung ist ein ganz gemeiner Mitspieler. Manche BF-Türken sind sehr stark geblendet davon.

Ich höre keine Vernunftstimmen, sondern nur polemische und provokative Dinge.
Bei denen hängt so vieles schief, aber man will hier dominieren und da dominieren.
Man ist auf Entwicklungsland-Status, aber mokiert Prosperität.
Gute Nachbarn sind nur die, die man kommandieren oder besetzen kann.
Das die GR-Politik so schlecht nicht sein kann merkt man daran schon, dass Erdis Großgekotze nur Großgekotze bleibt und ist.
IN wenigen Jahren werden wir die TR in allen maßgeblichen Parametern übertrefenn und dominieren.
UNser Wissen darüber läßt uns geduldig weiter Schmunzeln :) :) :) :) :)

IN wenigen Jahren werden wir die TR in allen maßgeblichen Parametern übertrefenn und dominieren.
UNser Wissen darüber läßt uns geduldig weiter Schmunzeln :) :) :) :) :)

Chill, politisch gesehen sind wir eine einzige Katastrophe. Keine Eier, kein Konzept etc. Ich sehe auch keine Partei die wirklich was ändern kann. Die Elliniki Lysi hat meiner Meinung nach ein gutes politisches Programm. Aber wie wir wissen, reden griechische Politiker viel wenn der Tag lang ist. Ergo habe ich auch bei Velopoulos meine Zweifel

Chill, politisch gesehen sind wir eine einzige Katastrophe. Keine Eier, kein Konzept etc. Ich sehe auch keine Partei die wirklich was ändern kann. Die Elliniki Lysi hat meiner Meinung nach ein gutes politisches Programm. Aber wie wir wissen, reden griechische Politiker viel wenn der Tag lang ist. Ergo habe ich auch bei Velopoulos meine Zweifel

Da stimme ich dir zu Velopoulos sagt viele Wahrheiten siehe dieses Thema er war einer der ersten der sich mit diesem Thema befasste siehe Illegale Migranten siehe Wirtschaftskrise und und .

- - - Aktualisiert - - -

[h=1]Ομαδική ανταρσία στις ΤΕΔ: Στρατιώτες παράτησαν άρματα μάχης Leopard & πτώματα Τούρκων στη Συρία – Φοβούνται να πολεμήσουν[/h] Δημοσίευση: 7 Δεκεμβρίου 2019, 6:33 μμ | Ανανέωση: Δεκέμβριος 7, 2019 στις 6:50 μμ

maxresdefault-5.jpg

Η αλήθεια για τον “ένδοξο” τουρκικό στρατό, την οποία αποκρύβει επιμελώς η τουρκική δημοσιογραφική “μονταζιέρα”, δεν πείθει πλέον κανέναν (ειδικά σε ότι αφορά στην Α.Μεσόγειο και τις φωνασκίες των Τούρκων για την υποτιθέμενη ΑΟΖ) για την πραγματική στρατιωτική ισχύ των ΤΕΔ.

Μετά και από την αποκάλυψη περιστατικών στις επιχειρήσεις στο συριακό έδαφος και του θέματος των πλαστών ιατρικών γνωματεύσεων.
Μόνο χθες έγινε γνωστό, ότι τουλάχιστον πέντε Τούρκοι στρατιώτες των ΤΕΔ έχασαν τη ζωή τους σε έκρηξη βόμβας κατά του θωρακισμένου οχήματος τους στην συριακή επαρχία του Χαλεπίου, σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων SANA και τον ρωσικό τύπο.

Σύμφωνα με πηγή, παγιδευμένο αυτοκίνητο ανατινάχθηκε τη στιγμή που τουρκική φάλαγγα έφτασε δίπλα του. Το περιστατικό συνέβη αργά το βράδυ της 4ης Δεκεμβρίου στη συριακή πόλη Jerablus, στα ανατολικά της οποίας υπάρχει μια τουρκική στρατιωτική βάση.
8_big.jpg

Ως αποτέλεσμα της έκρηξης, αλλοι 12 Τούρκοι στρατιώτες των ΤΕΔ τραυματίστηκαν. Όλα τα θύματα μεταφέρθηκαν σε νοσοκομείο στην Τουρκία.

Δεν έχουν ακόμη ληφθεί επίσημες δηλώσεις της τουρκικής πλευράς σχετικά με το περιστατικό, αλλά αυτό που έγινε γνωστό είναι ότι Κούρδοι και Σύροι, ακολουθώντας τις δηλώσεις του Άσαντ για εκδίωξη όλων των κατακτητών της Συρίας, θα ξεκινήσουν ένα νέο τουρκικό “Βιετνάμ” με θύματα πολλούς πιθανόν Τούρκους στρατιώτες, μέχρι να αποχωρήσουν όλα τα τουρκικά στρατεύματα από την Β.Συρία.
Αυτή η ενέδρα προκάλεσε σοκ στους Τούρκους στρατιωτικούς, διότι κατανόησαν ότι η Συρία αποτελεί από μόνη της μια τεράστια “παγίδα θανάτου” για τους ίδιους, ενώ σίγουρα πολλοί δεν θα θελήσουν να υπηρετήσουν εκεί με κάθε μέσο ακόμη και πλαστές ιατρικές γνωματεύσεις.
Η πραγματικότητα λοιπόν για την αποτελεσματικότητα των Τούρκων στρατιωτών, αξιωματικών και οπλιτών ανακαλύπτεται καθημερινά, φέρνοντας στην επιφάνεια πράγματα και θαύματα.
Οι Τούρκοι στρατιωτικοί μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα το 2016, κινούνται πάντα με τον φόβο να βρεθούν σε κάποιο μπουντρούμι, κατηγορούμενοι ως “γκιουλενιστές”, σε οποιαδήποτε αποτυχία στο πεδίο της μάχης ή εκφράζοντας οποιαδήποτε αντίρρηση σε ανωτέρους τους για κάποια παράλογη διαταγή.
Στο συριακό έδαφος, για παράδειγμα οι τουρκικές διμοιρίες πεζικού και ίλες δρούσαν έχοντας μπροστά ως εμπροσθοφυλακή Σύρους τζιχαντιστές ως “μάζα κρέατος” προς κατανάλωση, αλλά αυτό δεν τους έσωσε απο τις απώλειες.
Για παράδειγμα στην al-Bab Τούρκοι κομάντος παράτησαν σε μια περίπτωση την τουρκική σημαία του τάγματος, μαζί με δύο άρματα μάχης Leopard-2 (όχι ένα που αναφέρεται) της ίλης που τους συνέδραμε… και έτρεχαν προς τα πίσω.
Στην πόλη Afrin, σε άλλο περιστατικό Τούρκοι επίλεκτοι στρατιώτες παράτησαν νεκρούς συναδέλφους αν και ανήκαν στην “τρομερή” 1η Ταξιαρχία Καταδρομών του ΤΕΔ, ενώ είναι γνωστό σε όλους ότι οι καταδρομείς μαθαίνουν από τα πρώτα στάδια της σκληρής εκπαίδευση τους, να μην παρατούν νεκρούς ή τραυματίες στα χέρια του εχθρού για πολλούς λόγους.
Χθες, ο τουρκικός στρατός αποφάσισε σε ξήλωμα των διακριτικών, την ατιμωτική υποβίβαση στο βαθμό τους στρατιώτη και τέλος στην απόταξη ενός Υπολοχαγού και ενός Λοχία ΕΠΟΠ.
Η κατηγορία που τους αποδόθηκε ήταν ότι εγκατέλειψαν νεκρούς συναδέλφους τους στο πεδίο της μάχης ( τον Υπλγο Oğuz Kağan Usta και τον ΕΠΟΠ Λχια Mehmet Muratdağı στις 23 Ιαν.2018 στο πλαίσιο της Επιχείρησης ΚΛΑΔΟΣ ΕΛΑΙΑΣ).
Αυτό δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι ο τουρκικός στρατός στο σύνολο του αποτελείται από λιποτάκτες και φυγόμαχους, αλλά άλλο πράγμα είναι να πολεμάς για την πατρίδα σου , και άλλο είναι να πολεμάς για αυτοκρατορίες για τις οποίες διάβαζες στο βιβλίο σε ξένα κράτη. Κανένας σώφρων Τούρκος που ζει ειδικά στα παράλια δεν θέλει να σκοτωθεί στην έρημο της Συρίας ή του Ιράκ, πόσο μάλλον στην Α.Μεσόγειο.

Το καθεστώς Ερντογάν κατανοώντας τους κινδύνους αυτούς και βλέποντας την ιρανική νεολαία “δίπλα”, να σκοτώνεται κατά εκατοντάδες, εξεγειρόμενη κατά των στυγνών Ιρανών μουλάδων, προσπαθεί να δημιουργήσει έναν νέο στρατό από μη επανδρωμένα χερσαία, ναυτικά και εναέρια οχήματα τα οποία δεν θα σπαταλούν ανθρώπινες ζωές.
061220191220470999346_2-41.jpg

«Η Τουρκία έχει αναπτύξει τα πρωτότυπα για τρία είδη ελαφρών μη επανδρωμένων οχημάτων εδάφους» (UGV), ανακοίνωσε σήμερα Παρασκευή ο αξιωματούχος της χώρας για την αμυντική βιομηχανία İsmail Demir, στο Twitter.
Σήμερα ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο της αμυντικής Βιομηχανίας της Τουρκίας, ότι η χώρα σχεδιάζει να παράγει UGV ( μη επανδρωμένο όχημα για χερσαίες επιχειρήσεις), αναφέρει ο Τύπος της Τουρκίας.
Θα είναι μικροί βοηθοί στις μονάδες ασφαλείας μας κατά τη διάρκεια επιχειρήσεων σε σπηλιές, κατοικημένες περιοχές, πολυώροφα κτίρια και μεγάλες εκτάσεις», δήλωσε ο Demir για τα τουρκικά UGV.
“Οι προκαταρκτικές δοκιμές για τα οχήματα έχουν ολοκληρωθεί και η μαζική παραγωγή θα ξεκινήσει μετά από ανάλυση των πραγματικών αναγκών των τουρκικών δυνάμεων ασφαλείας”, είπε ο ίδιος.
Τα drone όμως όσο μεγάλα και να είναι δεν κερδίζουν μάχες, ούτε «καρφώνουν» στο έδαφος σημαίες, ενώ σίγουρα δεν μπορούν να ελέγξουν για παράδειγμα την Α.Μεσόγειο, ή να υποστηρίξουν το σχέδιο “Γαλάζια πατρίδα”, για αυτό και οποιαδήποτε πιθανή μελλοντική σύρραξη, με την Ελλάδα για παράδειγμα , θα προκαλούσε εκατόμβη νεκρών Τούρκων στρατιωτών, και θα έριχνε σαν “τραπουλόχαρτο” το καθεστώς του Ερντογάν.
Επίσης είναι γνωστό ότι ο πόλεμος στον αέρα θα κρίνει πολλά και εκεί οι Τούρκοι δεν διαθέτουν ικανό αριθμό πιλότων, ενώ υπάρχει πληθώρα τουρκικών αεροσκαφών της τουρκικής πολεμικής αεροπορίας.
Για τον λόγο αυτόν η Άγκυρα πιθανόν, εκβιάζει και προπαγανδίζει όσο μπορεί με την υπόθεση της Λιβύης και την περιβόητη ΑΟΖ, γνωρίζοντας όμως ότι με τα λόγια δεν μπορεί να κάνει τίποτα, διότι όταν πιθανόν φτάσει στα έργα, θα χαθεί και η ίδια.

die türkei besitzt von allen anrainerstaaten die längste küstenlinie und den größten festlandsockel und sichert mit der nun von den parlamenten ratifizierten vereinbarung mit libyen direkt ihr eigenes awz gegenüber der griechischen seite,damit es eben bei denen keine fragen mehr gibt,die allen ernstes dachten,dies hier durchsetzen zu können.

2017120520354019_3i8vq6b2ov7hvbhm1ha3jh00d41.jpg

die sollten mehr als froh sein,das wir die angelegenheit auf diesem wege und nicht militärisch lösen ,diese träumer:lol:

5d241aa4ec10bb34d4e17390

Map delineates Turkey's maritime frontiers in E.Med

Diplomat shares map showing continental shelf, Exclusive Economic Zone borders with TRNC, Egypt, Libya

09:14 December 03, 2019 AA

resized_54328-a43fc1b0thumbs_b_c_a052cda13b105eb937184126114ceec9.jpg

https://www.yenisafak.com/en/news/map-delineates-turkeys-maritime-frontiers-in-emed-3506463

Zurück
Oben