Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Estland - Kroatien

• Ersteller Ersteller Grasdackel
  • Erstellt am Erstellt am
hej zwoni was hast mit balaban der typ is ne flasche mehr nicht

und olic ist auch schwach er ist eigentlich nur ein guter läufer (sowas wie forrest gump)

also ich wäre für die option Petric Da Shljiva und dann in der zweiten hälfte sollte der Budan rein...

Da Silva ist klar aber ich meine Balaban kann ganz vernünftig spielen und Da SIlva sicherlich gute Vorlagen geben und bei Olic genau umgekehrt Da SIlva tribbeld den Ball vor und gibt Olic eine schöne Flanke oder lässt ihn eben kurz mit dem Ball vorrenenn!

HRVATSKI NAPADAČ VJEROJATNO ĆE OTIĆI IZ BASELA U NJEMAČKU Petrić na odlasku u Borussiju (D) za tri i pol milijuna eura
nog-petric-txt.jpg

Mnogo se potencijalnih kupaca obratilo Baselu. Sve ih zanima Mladen Petrić. No, naš je nogometaš nedavno potpisao novi ugovor s Baselom. Što ipak nije rampa za njegov odlazak iz Švicarske u klub koji će ponuditi zadovoljavajuću odštetu. Čini se da je sada takav klub nađen. Naime, prema pisanju njemačkih medija, prelazak Petrića u dortmundsku Borussiju gotova je stvar. Doduše, spominje se da odšteta nije precizirana, no barata se iznosom od 3,5 milijuna eura.
- Ne bih sad o tome govorio. U sastavu sam reprezentacije i mogu razgovarati samo o toj temi, a o svemu ostalome nakon Rusije - jedino je rekao Mladen Petrić.
Nakon zanimanja Herthe, Hannovera i Wolfsburga, Borussia iz Dortmunda bila je najkonkretnija. U međuvremenu, Petrić je s našom reprezentacijom u Brežicama i Čatežu. Jučer je dugo telefonirao, možda je razgovarao upravo o transferu. Osjeća se dobro.
- Možda bi bilo najbolje da u susretu s Estonijom u igru uđem naknadno, a da protiv Rusije igram od početka. No, vidjet ćemo što misli izbornik - procjenjuje naš napadač. Zbog ozljede lica, Petrić će, bude li igrao, nositi zaštitnu masku. Trenutačno je važnije stanje njegova gležnja. (R. J.)

http://www.vecernji.hr/newsroom/sports/football/813432/index.do

Na super, was will er bei den o.g. Spackovereinen? Wenn er zumindest im UEFA-Cup sein will, ist er bei Basel besser aufgehoben.

Aber dort wird er sicherlich das doppelte verdienen!

Aber dort wird er sicherlich das doppelte verdienen!

Nun gut Dortmund und Hertha sind noch zumutbar, da ich glaube, dass die beiden Vereine in der kommenden Saison wieder angreifen werden in sachen Internationales Geschäft. Aber Hannover oder Wolfsburg? Das ist ja mal ein schlechter Witz. Wolfsburg konnte sich gerade noch vom Abstieg retten und Hannover hat es mal geschafft auf einem einstelligen Tabellenplatz die Saison zu beenden. Es sollte nicht immer das Geld ausschlaggebend sein, sondern auch die Zukunft des Vereins. Das wird Petric sicher miteinbeziehen.

Hahaha also jetzt seid mal real und gibt reale Tipps von euch ab

Also meins:

Estland - Kroatien 2:0
Kroatien - Russland 1:3

Ich wünsche den Kroaten trotzdem viel Glück.

Zurück
Oben