Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Griechenland und die Türkei rüsten auf

der griechische Professor hat es kapiert, mal schauen wann das griechische Volk kapiert?

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Bei der Aussage 5:55 war ich schon etwas buff.
Die Info über die Einwohnerzahl 1923 Griechenland 7 Millionen und Türkei 11 Millionen.
Und heute, Grichenland ca. 11 Millionen und Türkei minus die 3,5 millionen Syrer wären es ca. 81 Millionen.
Da hat sich ein sehr großer Unterschied gebildet.

Die Türken, immer nur an das eine denken. :haha:

Bei der Aussage 5:55 war ich schon etwas buff.
Die Info über die Einwohnerzahl 1923 Griechenland 7 Millionen und Türkei 11 Millionen.
Und heute, Grichenland ca. 11 Millionen und Türkei minus die 3,5 millionen Syrer wären es ca. 81 Millionen.
Da hat sich ein sehr großer Unterschied gebildet.

Die Türken, immer nur an das eine denken. :haha:

...die armen Ayshas und ihre bösen Cousins....

warum kein gr politiker so verrückt wäre und die gewässergrenzen auf 12sm erhöhen wird..

bora2d_4.png

18/08/2019 - 20:36 | Τελευταία ενημέρωση: 18/08/2019 - 20:41
ΠΥΡΑΥΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
[h=1]Εντοπίστηκε βάση των τουρκικών βαλλιστικών πυραύλων Bora-2 στην ΒΔ Μικρά Ασία με στόχο Εβρο και νησιά Ανατολικού Αιγαίου[/h]
Γράφει: Πέτρος Αναστασίου

Το Bora-2, ο τουρκικός τακτικός βαλλιστικός πύραυλος εγκαταστάθηκε σε βάσεις στην βορειοδυτική Μικρά Ασία κοντά στην χερσόνησο της Καλλίπολης και είναι ήδη σε υπηρεσία αναφέρουν πληροφορίες του ελληνικού ΓΕΕΘΑ.

Η πρώτη έκδοση του Bora δοκιμάστηκε επιτυχώς και τέθηκε σε λειτουργία το Μάιο του 2017 ενώ πλέον παράγεται και η έκδοση Bora-2 η οποία είναι και η πλέον επικίνδυνη.
Το όχημα εκτόξευσης Bora-2 μεταφέρει 2 κιβώτια με βαλλιστικούς πυραύλους με βεληνεκές 280 χλμ. δηλαδή ολόκληρη η Θράκη και η Ανατολική Μακεδονία, και το σύνολο των νησιών του Ανατολικού Αιγαίου είναι εντός της ακτίνας δράσης της βάσης, που έχει εντοπιστεί από τα ελληνικά αναγνωριστικά.
Το βλήμα (φωτό) εκτοξεύεται κάθετα.
To όπλο εγκαταστημένο στην μικρασιατική ακτή μπορεί να προσβάλει και την Αθήνα, όπως απεικονίζει τουρκικός χάρτης:
borarange_2.jpg

Το βλήμα φέρει πολεμική κεφαλή βάρους 470-kg υψηλής εκρηκτικότητας ή διασποράς. Το Bora είναι ουσιαστικά μια τουρκική έκδοση των κινεζικών βαλλιστικών βλημάτων BP-12A τα οποία κατασκευάζονται κατόπιν ανάλογης άδειας από την Roketsan. Για την πλοήγησή του προς το στόχο, χρησιμοποιεί GPS και σύστημα αδρανειακής καθοδήγησης (INS).
Ο πύραυλος μπορεί να επαναπροσανατολιστεί κατά τη διάρκεια της πτήσης. Αυτή η δυνατότητα επιτρέπει την κρούση κινούμενων στόχων και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα για τις ελληνικές τεθωρασκισμένες μεραρχίες
Η ακρίβεια του συστήματος κυμαίνεται στα 30-50m CEP. Όσον αφορά τις επιδόσεις και τις δυνατότητες, θεωρείται ισοδύναμο με το ρωσικό σύστημα Iskander-E.

https://www.pronews.gr/amyna-asfale...os-einai-o-toyrkikos-pyraylos-poy-apeilei-tin

warum kein gr politiker so verrückt wäre und die gewässergrenzen auf 12sm erhöhen wird..

Also eins ist klar nicht wegen der Regional Macht für Arme Türkiye sondern wegen der der Großmächte USA und Rußland wie oft denn nochihr seid nur ein Witz ein Baby den man den Schnuller weg genommen hat.

Also eins ist klar nicht wegen der Regional Macht für Arme Türkiye sondern wegen der der Großmächte USA und Rußland wie oft denn nochihr seid nur ein Witz ein Baby den man den Schnuller weg genommen hat.
Unsere Boote lassen sich von hinten nicht bumsen.

Und nebenbei, wo ist euer Rentner alias Hydra, der uns um Meis auf Schritt und Tritt verfolgen wollte :lol:

Wann haste das denn enttäuscht verifiziert ?
Kann ich dich etwa nicht mehr Stichling sondern nur noch Plattling nennen jetzt ?

Das arme Patrouillen-Boot von der sog. Griechischen Küstenschutz , das einer Fickeria Bumms bei Kardak zum Opfet fiel scheinst du nicht verdrängt zu haben. Ich hoffe nur,daß ihr keinen Gefallen daran findet. Was das betrifft mach ich mir bei dir sehr große Sorgen.

Zurück
Oben