Amphion
Keyboard Turner
Albanien - keine Ethnien mehr, keine Minderheiten
vom 17.12.2014
Das höchste albanische Gericht hat festgestellt, daß Begriffe bzw. Formulierungen wie "Ethnie" und "gem. der Ethnie der Eltern" vollständigt herausgenommen werden (gelöscht).
Αλβανική «γενοκτονία» στους Βορειοηπειρώτες
Wetten, dass ich gleich wieder beleidigt werde, weil ich hierüber berichte?
Vielleicht sollten die Serben sich daran ein Beispiel nehmen, sie sollten es, die USA würden dem kaum widersprechen, tun sie hier ja auch nicht.
vom 17.12.2014
Das höchste albanische Gericht hat festgestellt, daß Begriffe bzw. Formulierungen wie "Ethnie" und "gem. der Ethnie der Eltern" vollständigt herausgenommen werden (gelöscht).
Αλβανική «γενοκτονία» στους Βορειοηπειρώτες
--> (####)Μία ακόμη πρόκληση έρχεται να προστεθεί σε μία μακρά σειρά ενεργειών της Αλβανίας, που στοχεύει στην εξαφάνιση της Ελληνικής Εθνικής Μειονότητας.
Όπως μεταδίδεται από τα Τίρανα, το Συνταγματικό Δικαστήριο της χώρας με απόφασή του κατήργησε πλήρως τον όρο «εθνικότητα» ή τον όρο «σύμφωνα με την εθνικότητα των γονέων» από τις ληξιαρχικές πράξεις.
Το Δικαστήριο απεφάνθη, ότι οι όροι αυτοί, όπως ορίζονται στα σχετικά άρθρα του Αστικού Κώδικα, παραβιάζουν την αρχή της ασφαλείας δικαίου και είναιαντίθετοι προς το Σύνταγμα.
Συνεπώς στα έγγραφα «περί οικογενειακής κατάστασης», που θα εκδίδουν οι αρμόδιες υπηρεσίες, θα γίνεται αναφορά μόνο στην υπηκοότητα, το ονοματεπώνυμο και τον τόπο καταγωγής.
Wetten, dass ich gleich wieder beleidigt werde, weil ich hierüber berichte?
Vielleicht sollten die Serben sich daran ein Beispiel nehmen, sie sollten es, die USA würden dem kaum widersprechen, tun sie hier ja auch nicht.