Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

Das alles war schon vor Wochen im TV. Karamanlis wurde mehrmals zu Wort gebeten, hat sich aber bis heute geweigert irgendein Statement zu geben.

Erinnerst du dich noch an den großen und unzähligen Waldbränden in Griechenland, die direkt nach dem Besuch von Karamanlis in Moskau entfachten? Damals hatten sich die beiden für Burgas-Alexandroupolis geeinigt...und schwupps brannte Griechenland lichterloh. ;-)



Hippokrates
 
Schauen wir erstmal wer demnächst das Ruder übernehmen wird. Eine ND oder PASOK werde ich nicht mehr verkraften. Dann verlasse ich das Land und werde es nur noch zum Urlaub besuchen.




Hippokrates

Ich erlich gesagt auch nicht, wobei ND und Laos eine Koaltion bilden. Hoert sich auf den Papieren nicht schelcht an die Mischung, aber am Ende wird abgerechnet und was bei raus kam in den letzten Jahren hat man gsehen.
 
Das alles war schon vor Wochen im TV. Karamanlis wurde mehrmals zu Wort gebeten, hat sich aber bis heute geweigert irgendein Statement zu geben.

Erinnerst du dich noch an den großen und unzähligen Waldbränden in Griechenland, die direkt nach dem Besuch von Karamanlis in Moskau entfachten? Damals hatten sich die beiden für Burgas-Alexandroupolis geeinigt...und schwupps brannte Griechenland lichterloh. ;-)



Hippokrates

mi mou milas gia karamali giati mou anaboun ta lambakia. Egine oti egine ma na min pai oute enas filaki, den alakse tipota ma tipota ... kai pali tis epomenes ekloges tha psifisoun nd..
 
mi mou milas gia karamali giati mou anaboun ta lambakia. Egine oti egine ma na min pai oute enas filaki, den alakse tipota ma tipota ... Kai pali tis epomenes ekloges tha psifisoun nd..

Εφόσον αλληλοκαλύπτοντε τα ρεμάλια. Κανείς τους δε θα μπει φυλακή γιατί εάν πέσει ένας θα τους πάρει όλους μαζί.

Κι έτσι ξέχνα το...




Ιπποκράτης
 



Rivercrossingexercise-1.jpg



DSC_0077.jpg



DSC_0088.jpg



DSC_0090.jpg



DSC_0094.jpg



DSC_0095.jpg



DSC_0103.jpg



DSC_0120.jpg



DSC_0136.jpg



DSC_0148.jpg



DSC_0168.jpg



DSC_0180.jpg



DSC_0204.jpg
 
Greece and Israel to sign defense cooperation aggreement in September

20101107-204309-pic-675381854_s285x200.jpg


The Minister of National Defence Panos Beglitis will visit Israel on 4 & 5 September, to sign and officially defense cooperation between the two countries.

Mr. Beglitis originally planned, when he was still Deputy Minister of National Defence to travel to Israel in July.

But the involvement with the second flotilla in the Gaza Strip and the burden of the atmosphere led to the postponement of the visit.

Mr. Beglitis will co-sign with his Israeli counterpart Ehud Barak two memoranda of understanding, and he is expected to move ahead with the procurement of SPICE 1000/2000 systems which will enhance the accuracy of bombs of the Greek F-16 and F-4 aircrafts.

In the framework of close cooperation developed between the two countries, the Greek MOD will also meet with Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu, and will discuss the developments in the Middle East and the Arab spring.

The Israelis have expressed their interest in greater cooperation with Athens in areas such as the procurement of weapons systems and their participation in defense industries (mainly in Hellenic Defence Systems), under the privatization program of the Greek side.

Greece and Israel to sign defense cooperation aggreement in September | Defence news from Greece and Cyprus
 
Χρειάστηκαν να περάσουν πολλά χρόνια, και να φθάσουμε, λίγο πριν τη δύση του 20ού αιώνα, να αποφασιστεί από την ελληνική κυβέρνηση η προμήθεια νέων πυραυλακάτων, πάλι σε ελληνικά ναυπηγεία. Επρόκειτο για τη ναυπήγηση από τα Ναυπηγεία Ελευσίνας του τύπου ΡΟΥΣ- ΣΕΝ, που βασιζόταν στο βρετανικό σχέδιο Super Vita της Vosper Thornycroft. Επρόκειτο για μια αμφιλεγόμενη επιλογή, που πολλοί αποδίδουν προσωπικά στον τότε πρωθυπουργό Κ. Σημίτη, η οποία όμως ταλανίστηκε από πολλά κατασκευα- στικά προβλήματα και φήμες. Οι τελευταίες αφορούσαν εν πολλοίς -αλλά όχι μόνο- την πολιτική καταμερισμού της εξοπλιστικής «πίτας» και την κατακύρωση ελληνικής στρατιωτικής προμήθειας στη Βρετανία παρά τις θέσεις αυτής, για παράδειγμα στο θέμα των S-300 και στο Κυπριακό. Το Πολεμικό Ναυτικό (Π.Ν.) ήταν πρωτοπόρο όχι μόνο στην ένταξη των ταχέων περιπολικών κατευθυνόμενων βλημάτων (ΤΠΚ) ή -όπως συνηθίστηκε να ονομάζονται- πυραυλακάτων στη δύναμή του, αλλά και γενικότερα ταχέων σκαφών κρούσης, αρχίζοντας από την επιτυχή υιοθέτηση του πυρπολικού κατά την επανάσταση του 1821. Το 1969 υπήρξε πρωτοπόρο στην παραγγελία ΤΠΚ, με τον τύπο Combattante II.
Η πρακτική του Π.Ν. με τα πλοία αυτά, αλλά και με τα επόμενα που ακολούθησαν (Combattante IIIA) και ναυπηγήθηκαν εν πολλοίς στην Ελλάδα (Combattante IIIB) ήταν η ταχεία έξοδος στο Αιγαίο, η αγκίστρωση σε προκαθορισμένες θέσεις και η προσβολή με βλήματα σημαντικών εχθρικών αμφίβιων και ναυτικών μονάδων προς αποφυγή και αποτροπή απόβασης. Ο οπλισμός πυροβόλων θα χρησιμοποιούνταν για την αυτοάμυνα του πλοίου εναντίον εναερίων απειλών και εχθρικών καταδιωκτικών περιπολικών επιφανείας, και δευτερευόντως για καταβύθιση πληγέντων εχθρικών πλοίων ή σκαφών. Επιπλέον, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για εμπλοκή μικρών αποβατικών και λοιπών (π.χ. ναρκαλιευτικών) μονάδων του εχθρού. Είναι αμφίβολο όμως αν υπήρχε δυνατότητα χρήσης των πυροβόλων για άμεση έστω (με οπτική παρατήρηση) προσβολή εχθρικών στόχων στο έδαφος.
Οι νέες ανάγκες
Προ δεκαπενταετίας, η τότε Διοίκηση Αντιτορπιλικών είχε όλα τα «χαρτιά» στα χέρια της και όλοι σχεδόν οι οικονομικοί πόροι διοχετεύονταν προς τα εκεί, με επιχειρήματα περισσότερο (ανάγκη συνοδευτικών πλοίων για την προστασία νηοπομπών προς τα νησιά και την Κύπρο, ανθυποβρυχιακές δυνάμεις για προστασία των θαλάσσιων οδών) ή λιγότερο βάσιμα. Στα τέλη όμως του αιώνα, τα πράγματα άλλαξαν και το ευνόητο έγινε στην ελληνική επιχειρησιακή πραγματικότητα κατανοητό. Οι πυραυλάκατοι δεν είναι υποκατάστατο των πλοίων μάχης. Είναι πλοία επιδρομής και κρούσης, με πολύ μεγάλη χρησιμότητα και παρέχουν δυνατότητες που μια φρεγάτα απλά δεν παρέχει, και μάλιστα με ένα κλάσμα του κόστους αυτής. Για να το πράξουν αυτό πρέπει να είναι νέα σχέδια, με σύγχρονα μέσα, και όχι «απομεινάρια άλλης εποχής».
Το Π.Ν. έθεσε προδιαγραφή για πλοία εκτοπίσματος των 550 τόνων, με μέγιστη ταχύτητα περί τους 34 κόμβους και εμβέλεια, με αυτή την ταχύτητα, γύρω στα 1.000 ναυτικά μίλια. Επίσης, η εμμονή όλων των συμμετεχόντων σε επιδόσεις χαμηλού ίχνους σε διάφορες περιοχές του φάσματος οδηγεί στο ότι αυτή η προδιαγραφή υπήρχε, σε πλήρη συμφωνία με την τάση του Π.Ν. να ακολουθεί τις εξελίξεις της ναυτικής τεχνολογίας. Άλλωστε, είναι πλέον δύσκολο για πλοία επιδρομής να επιβιώσουν χωρίς τέτοιες προδιαγραφές. Και αν ακόμη δεν υπήρχε απαίτηση, είναι σχεδόν βέβαιο το ότι το Π.Ν. θα πριμοδοτούσε, στην αξιολόγηση, την ύπαρξη τέτοιων δυνατοτήτων.
Το δόγμα της ενέδρας προϋποθέτει απόκρυψη, και φυσικά σήμερα η μείωση του ίχνους είναι απαραίτητη παράμετρος σε αυτήντην εξίσωση. Η μεγάλη εμβέλεια και με ικανή ταχύτητα υποδήλωναν ένα νέο ρόλο για αυτά τα πλοία. Σε αντίθεση με τις γνωστές περιπολίες στο Αιγαίο -όπου η εμβέλεια είναι μικρής σημασίας αφού μέγιστο μέρος του χρόνου αποστολής αφορά την αγκίστρωση σε θέσεις ενέδρας προδιαγραφές μακράς εμβέλειας με μεγάλη ταχύτητα σημαίνουν πιθανή χρήση των σκαφών στο τρίγωνο Ρόδου- Κρήτης- Κύπρου στα πλαίσια του δόγματος Ενιαίου Αμυντικού Χώρου (ΕΑΧ). Φυσικά, τέτοια πλοία δεν μπορούσαν να συνοδεύσουν νηοπομπές. Όμως, μπορούσαν να εκτελέσουν επιθετική σάρωση, εμποδίζοντας ή διασπώντας τον αποκλεισμό της Μεγαλονήσου, ανοίγοντας το δρόμο στις φιλικές νηοπομπές, παρέχοντας μια ταχύτατη ναυτική ενίσχυση στην Εθνική Φρουρά που θα απέτρεπε αποβάσεις τουρκικών δυνάμεων στα νώτα των ελεύθερων περιοχών, και γενικά θα αναλάμβαναν ένα μεγάλο φάσμα αποστολών αναχαίτισης και καταστροφής.
Το μεγαλύτερο εκτόπισμα δεν θεωρούνταν επιθυμητό, παρά το γεγονός ότι παρέχει γενικώς αυξημένη ευστάθεια σε άσχημο καιρό (προκειμένου για πλοία του ίδιου σχεδίου) και περισσότερο χώρο για τοποθέτηση όπλων και αισθητήρων. Το μικρότερο μέγεθος όμως έχει μερικά σημαντικά πλεονεκτήματα. Για πλοία παρόμοιου σχεδίου, προσφέρει μικρότερο ίχνος ραντάρ, για την κίνησή του απαιτεί μικρότερη ιπποδύναμη, λιγότερα καύσιμα και για τους χειρισμούς μικρότερο πλήρωμα ή μικρότερο κόστος ολοκληρωμένων συστημάτων διαχείρισης.
 
“Υπερόπλο” σχεδιασμένο από Έλληνες, μένει στα συρτάρια, λόγω συμφερόντων!

radar-1-spezia-474x331.jpg


Πέντε Έλληνες επιστήμονες έχουν ανακαλύψει ένα σούπερ-όπλο που η χρήση του από τις ελληνικές ΕΔ θα αποτελούσε ανεκτίμητης αξίας “πολλαλασιαστή ισχύος”! Η παρουσίαση του “όπλου” έχει ενθουσιάσει δύο υπουργούς Άμυνας και τρεις Α/ΓΕΕΘΑ, που έχουν χαρακτηρίσει το πρόγραμμα “άκρως απόρρητο”. Κι όμως τίποτα δεν προχωρά, γιατί απ ΄ότι φαίνεται η ανακάλυψη των Ελλήνων “χαλάει τη σούπα”, μεγάλων συμφερόντων, κολοσσών της παγκόσμιας αμυντικής βιομηχανίας!

Σύμφωνα με δημοσίευμα της Real News το πρόγραμμα στο οποίο εδώ και μια πενταετία δουλεύουν πέντε επιστήμονες του ΑΠΘ, έχει το χαρακτηρισμό άκρως απόρρητο. Μετά από πέντε χρόνια κοροϊδίας, ένας από τους επιστήμονες αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή.
Η ιστορία είναι απίστευτη.

2006: Μετά από μελέτες και σχεδιασμούς έξι ετών, η επιστημονική ομάδα υποβάλει αίτηση στον Ελληνικό Στρατό για να συμμετάσχει σε ερευνητικό πρόγραμμα για την κατασκευή και ανάπτυξη συστήματος CCIAS. Για να το πούμε απλά επρόκειτο για ένα δίκτυο “παθητικών” ραντάρ.
Ποιες θα ήταν οι δυνατότητες αυτών των ραντάρ που είχαν σχεδιάσει;

• “Βλέπουν” χωρίς να εκπέμπουν -άρα και χωρίς να εντοπίζονται- σε εμβέλεια 400 χλμ!

• Εντοπίζουν ελικόπτερα και αεροσκάφη ακόμη και “υπό καθολική ηλεκτρονική σίγαση”, δηλαδή χωρίς τα ραντάρ τους να εκπέμπουν.


• Εντοπίζουν αεροσκάφη τεχνολογίας stealth και σε πραγματικό χρόνο τις απογειώσεις μαχητικών αεροσκαφών από εχθρικές βάσεις.


• Επιτηρούν παθητικά βραχονησίδες


• Κόστος; 25 έως 30 τέτοιοι σταθμοί, από τον Έβρο έως της Κρήτη θα κόστιζαν όσο ένας σταθμός παρεμφερούς συστήματος, αγορασμένου από το εξωτερικό!!!


Υπερβολές θα πείτε όλα αυτά. Όμως η αξιολόγηση της ανακάλυψης των πέντε επιστημόνων από τη στρατιωτική ηγεσία άλλα δείχνει. Και δεν μιλάμε για μία μόνο αξιολόγηση. 15 ταξίδια στην Αθήνα έκαναν οι επιστήμονες και σ΄ όλα ελάμβαναν διθυραμβικά σχόλια για την ανακάλυψή τους!

Πρώτη παρουσίαση ενώπιων 60 Επιτελών.

Το 2006 ΥΕΘΑ είναι ο Β.Μεϊμαράκης, Α/ΓΕΕΘΑ ο ναύαρχος Παναγιώτης Χηνοφώτης και Α/ΓΕΣ ο στρατηγός Δημήτρης Γράψας. Η επιστημονική ομάδα του ΑΠΘ κάνει τη πρώτη παρουσίαση του συστήματος ενώπιων 60 Επιτελών. Αμέσως μετά τη παρουσίαση χωρίς καμία αμφιβολία και δισταγμό, πολιτική και στρατιωτική ηγεσία δηλώνει ενθουσιασμένοι και καλεί τους επιστήμονες να προχωρήσουν τάχιστα.

Ακολουθούν παρουσιάσεις σ΄ όλους τους Κλάδους και πείθονται ακόμη και οι πάντα δύσπιστοι αεροπόροι. Στις 13/02/2009 συνέρχεται το Συμβούλιο Αμυντικού Σχεδιασμού Προγραμματισμού (ΣΑΣΠ) και γνωμοδοτεί με 7-0 υπέρ της επιχειρησιακής αναγκαιότητας του συστήματος και εισηγείται την κατεπείγουσα εξέταση του ζητήματος από το Συμβούλιο Αρχηγών. Αρχηγός ΓΕΕΘΑ είναι πια ο στρατηγός Δ.Γράψας,ο οποίος ήταν μεγάλος υπέρμαχος της ανάπτυξης του ελληνικού συστήματος. Παραδόξως μέχρι την αποστρατεία του ,τον Αύγουστο του 2009,ο Αρχηγός δεν κατόρθωσε να βάλει στην αντζέντα του ΣΑΓΕ, αυτό το ζήτημα!

Η επιστημονική ομάδα από το ΑΠΘ, δεν πτοήθηκε από την αποστρατεία Γράψα και συνέχισε τις έρευνές της. Τα τελευταία τεχνικά προβλήματα επιλύονται. Όλα δείχνουν έτοιμα για να κατασκευαστεί το πρωτότυπο σύστημα. Όμως εδώ είναι Ελλάδα. Σχεδόν ένα χρόνο μετά , με Α/ΓΕΕΘΑ πλέον τον πτέραρχο Ι.Γιάγκο, οι επιστήμονες έκπληκτοι πληροφορούνται ότι …το θέμα θα επανεξεταστεί!!!

Στις 19/01/2010 ,στέλνουν επιστολή στον πτέραρχο Α/ΓΕΕΘΑ Ι.Γιάγκο, εκφράζοντας τη λογική τους απορία για την καθυστέρηση αν όχι οπισθοδρόμηση του προγράμματος. Μετά απ΄ αυτή την επιστολή το ΣΑΣΠ συνεδριάζει και πάλι και αποφασίζει ξανά με 7-0 υπέρ της επιχειρησιακής αναγκαιότητας του ελληνικού συστήματος! Το ΓΕΕΘΑ, διαβεβαιώνει ότι “το θέμα θα προχωρήσει άμεσα”.

Έχουμε φθάσει στις 15/04/2010 ,με υπουργό Άμυνας πια τον Ε.Βενιζέλο. Το Συμβούλιο Αρχηγών συνεδριάζει και με 4-0 εγκρίνει το προτεινόμενο σύστημα ως “άκρως απαραίτητο και κατεπείγον”. Στις 29/05/2010, ο τότε ΑΝΥΕΘΑ και νυν ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης έχει στα χέρια του και την πληρη οικονομοτεχνική μελέτη.

Ο φάκελος με το άκρως απόρρητο πρόγραμμα περιλαμβάνει 1050 σελίδες. Μέχρι σήμερα κανονικά θα έπρεπε να είχαν διαβαστεί δυο και τρεις φορές. Ο χρονος που μεσολάβησε είναι μεγάλος. Όμως παραδόξως η ομάδα των πέντε επιστημόνων δεν έχει λάβει τη καμία απάντηση! Τον περασμένο Ιούνιο έστειλαν επιστολές στον Πρωθυπουργό και στον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, για να είναι ενήμεροι. Καμία αντίδραση!
Στο μεταξύ τρεις ξένες χώρες έχουν ενδιαφερθεί να χρηματοδοτήσουν το πρόγραμμα! Η ομάδα των πέντε δεν θέλει να το πουλήσει,αλλά δεν μπορεί και να μην θυμηθεί τα όσα είπε ένας έντιμος -όπως τον χαρακτηρίζουν οι ίδιοι- σμήναρχος σε μία από τις πολλές παρουσιάσεις που έκαναν στο Πεντάγωνο:

“Το σύστημα αυτό, αν ποτέ κατασκευαστεί από τη πατρίδα μας, θα αποτελέσει την ληξιαρχική πράξη του αιφνίδιου θανάτου των απέναντι, αν μας επιτεθούν πρώτοι. Αλλά δεν πιστεύω ότι κάποτε θα υλοποιηθεί. Είναι πολύ μικρού κόστους. Έκανε λάθος η Ομάδα. Κάποιος πρέπει να τους πει ότι ζούμε στην Ελλάδα…”

OnAlert.gr: "

103.jpg





Ιπποκράτης
 
Zuletzt bearbeitet:
Die sollen Geheimwaffen und Laserabwehr installieren, die Idioten. Die sollen eher an futuristische Technologie arbeiten.
 
Zurück
Oben