Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

Έρχονται M113A2, M557A2 και M901A2 ITV από τις ΗΠΑ

24/01/2012 13:10 | Κατηγορίες: Main,Άμυνα & Ασφάλεια Αποστολή με email |
pf-print-icon.gif
Print
pf-pdf-icon.gif
PDF



Προς επίλυση βαίνει το πρόβλημα της εύρεσης χρηματοδότησης για τη μεταφορά δια θαλάσσης μεγάλης ποσότητας μεταχειρισμένου κύριου υλικού (Μ113Α2 και Μ901Α2 ITV) που αποκτήθηκε δωρεάν από τα αποθέματα του Αμερικανικού στρατού, ως πλεονάζον (EDA: Excess Defense Articles) από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του περιοδικού ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ & ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ, το κόστος μεταφοράς τους ανέρχεται σε περίπου 5 εκατ. ευρώ, και ήδη το ΓΕΣ, σε συνεννόηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, έχει κινήσει τις διαδικασίες για την εύρεση και διάθεση του ποσού από τον προϋπολογισμό του. Υπενθυμίζεται ότι το ΓΕΣ είχε αιτηθεί μέσω σχετικής επιστολής (LOR: Letter of Request) και επιτύχει την αποδέσμευση και διάθεση στη χώρα μας 400 αρμάτων μάχης M1A1 Abrams εξοπλισμένων με πυροβόλο L44 των 120 χιλ., 225 τεθωρακισμένων μεταφοράς προσωπικού (ΤΟΜΠ) Μ113Α2, περισσότερων από 100 M577A2 και 106 τεθωρακισμένων οχημάτων-αντιαρματικών καταστροφέων Μ901Α2 Improved TOW Vehicle (ITV).

Η φωτογραφία των M113A2 είναι από την ιστοσελίδα Federation of American Scientists
Εξ αυτών οι διαδικασίες για τα M113A2, M577A2 και τα M901A2ITV έχουν ολοκληρωθεί και παρέμενε προς επίλυση το ζήτημα της μεταφοράς τους, που πλέον διευθετείται. Επιπρόσθετα, σύμφωνα με πληροφορίες της «ΣΙ&Γ» θα εντατικοποιηθούν οι διαδικασίες για τη χωρίς κόστος παραχώρηση επιπλέον οχημάτων των δύο προαναφερόμενων τύπων, όπως επίσης και ειδικών τεθωρακισμένων οχημάτων μεταφοράς φορτίου Μ548 (αρχικά είχαν εντοπιστεί προς διάθεση 57 οχήματα του τύπου) και ομάδας υποστήριξης πυρός M981 FIST-V (οι αρχικές αναφορές έκαναν λόγο για 80 οχήματα του τύπου). Τα τελευταία θα αποτελέσουν εξαιρετικά σημαντική προσθήκη στο οπλοστάσιο του Ελληνικού Στρατού (ΕΣ) καθώς θα ικανοποιήσουν μία πάγια επιχειρησιακή απαίτηση για τεθωρακισμένα οχήματα για τους Προκεχωρημένους Αξιωματικούς Παρατηρητές (ΠΑΠ) του Πυροβολικού στις μονάδες ελιγμού. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι για όλους τους προαναφερόμενους τύπους οχημάτων ο ΕΣ διαθέτει ήδη την υποδομή, επάρκεια ανταλλακτικών και την τεχνογνωσία για την υποστήριξη τους (στο σύνολο τους αποτελούν παραλλαγές της οικογένειας του M113).
 
Έρχονται κατεπειγόντως νέα ρωσικά Α/Α βλήματα - Bίντεο ντοκουμέντο

23-01-2012 21:48:01
118 http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=32615&Itemid=139#
Ξεκινά τους επόμενους μήνες η παραλαβή από τον Ελληνικό Στρατό των νέων ρωσικών αντιαεροπορικών βλημάτων 9Μ331 για τα SHORADS Tor-M1 και 9M33M3 για τα αντιαεροπορικά αυτοκινούμενα συστήματα SA-8B Gecko ( OSA-AKM) τα οποία παραγγέλθηκαν υπό συνθήκες άκρας μυστικότητας σε μία προσπάθεια ενίσχυσης των αντιαεροπορικών δυνατοτήτων του Ε.Σ. στα νησιά του Α.Αιγαίου και στο μέτωπο του Έβρου.
Τα βλήματα θα προωθηθούν άμεσα στις Α/Α πυροβολαρχίες καθώς σε πολλά από τα νυν βλήματα είτε έχει εξαντληθεί το όριο ζωής τους, (SA-8b Gecko) είτε βρίσκονται αρκετά κάτω από τον προβλεπόμενο αριθμό, λόγω μη επαρκούς αριθμού βλημάτων στην αρχική παραγγελία (Tor-M1).

Τα βλήματα θα έχουν ενσωματωμένες ελαφρές βελτιώσεις σε ότι αφορά την αντοχή τους σε ηλεκτρονικά αντίμετρα, ένας τομέας στον οποίο ήδη οι επιδόσεις τους ήταν εξαιρετικές.

Όντας η μοναδική προμήθεια ρωσικών όπλων την τελευταία οκταετία (έστω αναγκαστική, αφού τα συστήματα παρά το γεγονός ότι έχουν αποδείξει όχι απλώς την αξία τους, αλλά και την υπεροχή τους απέναντι στα τουρκικά μαχητικά, κινδύνευαν να βγουν εκτός μάχης λόγω έλλειψης βλημάτων), το ρωσικό υπουργείο Άμυνας έδωσε απόλυτη προτεραιότητα στην κατασκευή και παράδοσή τους και έτσι περίπου εννέα μήνες μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών παραγγελία τους, θα ξεκινήσουν να παραδίδονται.

Το SA-15 Tor-M1, αποτελεί ένα ολοκληρωτικά ανεξάρτητο, χαμηλού έως μεσαίου ύψους βολής, σύστημα αεράμυνας, ικανό για παρακολούθηση, διοίκηση και έλεγχο, εκτόξευση και καθοδήγηση πυραύλων και λειτουργία πάνω σε ένα και μόνο όχημα, το οποίο μέχρι στιγμής δεν έχει ηττηθεί σε ασκήσεις από κανένα σύστημα ηλεκτρονικών αντιμέτρων κανενός αεροσκάφους της ΠΑ (F-16, Mirage 2000-5, F-4 AUP κλπ), ενώ η φονικότητά του φτάνει το 90%!

Μπορεί να αντιμετωπίσει πυραύλους cruise, κατευθυνόμενες βόμβες, ελικόπτερα υποστήριξης πυρός και αεροσκάφη που πετούν σε πολύ χαμηλό ύψος και είναι δύσκολο να εντοπιστούν.

Το ραντάρ τριών διαστάσεων ανιχνεύει και αναγνωρίζει στόχους, υπολογίζει τις τροχιές τους, καθορίζει την προτεραιότητα απειλής που παρουσιάζει ο καθένας και τροφοδοτεί με τα στοιχεία τη θέση διοίκησης και το ραντάρ παρακολούθησης. Το ραντάρ παρακολούθησης μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα μέχρι δύο στόχους και να καθοδηγεί τα βλήματα για την αναχαίτισή τους.

Ο πύργος του συστήματος φιλοξενεί δύο μονάδες σωλήνων εκτόξευσης από τέσσερις εκτοξευτές 9Μ334 των βλημάτων 9Μ331. Ο πύραυλος στερεού καυσίμου οδηγείται στο στόχο με ραδιοεντολές και η κεφαλή του είναι θραυματιζόμενη, εκτοξεύοντας μεγάλης πυκνότητας μεταλλικά θραύσματα προς το στόχο όταν τον πλησιάσει. Ο πύραυλος εκτοξεύεται με ταχύτητα 25 μέτρων / δευτερόλεπτο και ο κινητήρας του ξεκινά σε ύψος 16 - 21 μέτρων. Σε απόσταση 1,5 χλμ., η ταχύτητα πλησιάζει στα 700 - 800 μέτρα / δευτερόλεπτο.

Το παλμικό ραντάρ του «προγόνου» των Tor-M1 του SA-8 GECKO, λειτουργεί στη συχνότητα J (14.5 GHz) με εμβέλεια 20 χλμ.

Η δραστική εμβέλεια των πυραύλων 9M33M του SA-8 GECKO, φτάνει τα 10-12 χλμ. με δυνατότητα των βλημάτων να φτάσουν μέχρι και τα 15 χλμ., αλλά χωρίς το σύστημα να μπορεί να κατευθύνει τα βλήματα σε αυτές τις αποστάσεις.
Το βλήμα 9Κ33Μ3 που παραλαμβάνουμε έχει αυξημένο βάρος, σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις που φτάνει τα 170 κιλά και μεγαλύτερη πολεμική κεφαλή. Αναπτύσσει μέγιστη σταθερή ταχύτητα 2,4 mach, η οποία φτάνει στο μέγιστό της στα 3 mach, έχοντας τη δυνατότητα να πλήξει στόχο στα 1,4 mach στις πρώτες εκδόσεις και 1,6 στις μεταγενέστερες.

Τα πρώτα 12 συστήματα ΟSΑ-ΑΚ αποκτήθηκαν δωρεάν από τα αποθέματα του στρατού της πρώην Αν. Γερμανίας και εισήχθησαν στον Ελληνικό Στρατό το 1992. Το 1998 αγοράστηκαν 20 επιπλέον μεταχειρισμένα συστήματα ΟSΑ-ΑΚΜ από τη Ρωσία, ενώ εκσυγχρονίστηκαν τα αρχικά 12 ΟSΑ-ΑΚ στο επίπεδο ΑΚΜ. Τα 32 συστήματα ΟSΑ-ΑΚΜ, διατίθενται σήμερα στις αντιαεροπορικές μοίρες των μεγάλων νησιών του Ανατολικού Αιγαίου όπου και συγκροτήθηκαν πρόσθετες αντιαεροπορικές πυροβολαρχίες σε αριθμό ανάλογο του μεγέθους κάθε νησιού.

Το τι μπορεί να κάνει ακόμα και τώρα το, σαφώς λιγότερο σύγχρονο από το Tor-M1, το SA-8b GECKO, στα χέρια των Ελλήνων φαίνεται στο βίντεο-ντοκουμέντο που δημοσιεύουμε, όπου ένα τουρκικό F-4 Terminator που θέλησε να πλησιάσει στο σημείο που είχε στήσει ενέδρα το SA-8b GECKO, «καλοπερνάει», παρά το γεγονός ότι είχε ενεργοποιήσει το ισραηλινό σύστημα ηλεκτρονικών αντιμέτρων EL/M8222 της Εlta…DefenceNet.gr - SAM Vs ΤουÏ�κικών F-4E - YouTube
 
Έρχονται κατεπειγόντως νέα ρωσικά Α/Α βλήματα - Bίντεο ντοκουμέντο

23-01-2012 21:48:01
118
Ξεκινά τους επόμενους μήνες η παραλαβή από τον Ελληνικό Στρατό των νέων ρωσικών αντιαεροπορικών βλημάτων 9Μ331 για τα SHORADS Tor-M1 και 9M33M3 για τα αντιαεροπορικά αυτοκινούμενα συστήματα SA-8B Gecko ( OSA-AKM) τα οποία παραγγέλθηκαν υπό συνθήκες άκρας μυστικότητας σε μία προσπάθεια ενίσχυσης των αντιαεροπορικών δυνατοτήτων του Ε.Σ. στα νησιά του Α.Αιγαίου και στο μέτωπο του Έβρου.
Τα βλήματα θα προωθηθούν άμεσα στις Α/Α πυροβολαρχίες καθώς σε πολλά από τα νυν βλήματα είτε έχει εξαντληθεί το όριο ζωής τους, (SA-8b Gecko) είτε βρίσκονται αρκετά κάτω από τον προβλεπόμενο αριθμό, λόγω μη επαρκούς αριθμού βλημάτων στην αρχική παραγγελία (Tor-M1).

Τα βλήματα θα έχουν ενσωματωμένες ελαφρές βελτιώσεις σε ότι αφορά την αντοχή τους σε ηλεκτρονικά αντίμετρα, ένας τομέας στον οποίο ήδη οι επιδόσεις τους ήταν εξαιρετικές.

Όντας η μοναδική προμήθεια ρωσικών όπλων την τελευταία οκταετία (έστω αναγκαστική, αφού τα συστήματα παρά το γεγονός ότι έχουν αποδείξει όχι απλώς την αξία τους, αλλά και την υπεροχή τους απέναντι στα τουρκικά μαχητικά, κινδύνευαν να βγουν εκτός μάχης λόγω έλλειψης βλημάτων), το ρωσικό υπουργείο Άμυνας έδωσε απόλυτη προτεραιότητα στην κατασκευή και παράδοσή τους και έτσι περίπου εννέα μήνες μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών παραγγελία τους, θα ξεκινήσουν να παραδίδονται.

Το SA-15 Tor-M1, αποτελεί ένα ολοκληρωτικά ανεξάρτητο, χαμηλού έως μεσαίου ύψους βολής, σύστημα αεράμυνας, ικανό για παρακολούθηση, διοίκηση και έλεγχο, εκτόξευση και καθοδήγηση πυραύλων και λειτουργία πάνω σε ένα και μόνο όχημα, το οποίο μέχρι στιγμής δεν έχει ηττηθεί σε ασκήσεις από κανένα σύστημα ηλεκτρονικών αντιμέτρων κανενός αεροσκάφους της ΠΑ (F-16, Mirage 2000-5, F-4 AUP κλπ), ενώ η φονικότητά του φτάνει το 90%!

Μπορεί να αντιμετωπίσει πυραύλους cruise, κατευθυνόμενες βόμβες, ελικόπτερα υποστήριξης πυρός και αεροσκάφη που πετούν σε πολύ χαμηλό ύψος και είναι δύσκολο να εντοπιστούν.

Το ραντάρ τριών διαστάσεων ανιχνεύει και αναγνωρίζει στόχους, υπολογίζει τις τροχιές τους, καθορίζει την προτεραιότητα απειλής που παρουσιάζει ο καθένας και τροφοδοτεί με τα στοιχεία τη θέση διοίκησης και το ραντάρ παρακολούθησης. Το ραντάρ παρακολούθησης μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα μέχρι δύο στόχους και να καθοδηγεί τα βλήματα για την αναχαίτισή τους.

Ο πύργος του συστήματος φιλοξενεί δύο μονάδες σωλήνων εκτόξευσης από τέσσερις εκτοξευτές 9Μ334 των βλημάτων 9Μ331. Ο πύραυλος στερεού καυσίμου οδηγείται στο στόχο με ραδιοεντολές και η κεφαλή του είναι θραυματιζόμενη, εκτοξεύοντας μεγάλης πυκνότητας μεταλλικά θραύσματα προς το στόχο όταν τον πλησιάσει. Ο πύραυλος εκτοξεύεται με ταχύτητα 25 μέτρων / δευτερόλεπτο και ο κινητήρας του ξεκινά σε ύψος 16 - 21 μέτρων. Σε απόσταση 1,5 χλμ., η ταχύτητα πλησιάζει στα 700 - 800 μέτρα / δευτερόλεπτο.

Το παλμικό ραντάρ του «προγόνου» των Tor-M1 του SA-8 GECKO, λειτουργεί στη συχνότητα J (14.5 GHz) με εμβέλεια 20 χλμ.

Η δραστική εμβέλεια των πυραύλων 9M33M του SA-8 GECKO, φτάνει τα 10-12 χλμ. με δυνατότητα των βλημάτων να φτάσουν μέχρι και τα 15 χλμ., αλλά χωρίς το σύστημα να μπορεί να κατευθύνει τα βλήματα σε αυτές τις αποστάσεις.
Το βλήμα 9Κ33Μ3 που παραλαμβάνουμε έχει αυξημένο βάρος, σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις που φτάνει τα 170 κιλά και μεγαλύτερη πολεμική κεφαλή. Αναπτύσσει μέγιστη σταθερή ταχύτητα 2,4 mach, η οποία φτάνει στο μέγιστό της στα 3 mach, έχοντας τη δυνατότητα να πλήξει στόχο στα 1,4 mach στις πρώτες εκδόσεις και 1,6 στις μεταγενέστερες.

Τα πρώτα 12 συστήματα ΟSΑ-ΑΚ αποκτήθηκαν δωρεάν από τα αποθέματα του στρατού της πρώην Αν. Γερμανίας και εισήχθησαν στον Ελληνικό Στρατό το 1992. Το 1998 αγοράστηκαν 20 επιπλέον μεταχειρισμένα συστήματα ΟSΑ-ΑΚΜ από τη Ρωσία, ενώ εκσυγχρονίστηκαν τα αρχικά 12 ΟSΑ-ΑΚ στο επίπεδο ΑΚΜ. Τα 32 συστήματα ΟSΑ-ΑΚΜ, διατίθενται σήμερα στις αντιαεροπορικές μοίρες των μεγάλων νησιών του Ανατολικού Αιγαίου όπου και συγκροτήθηκαν πρόσθετες αντιαεροπορικές πυροβολαρχίες σε αριθμό ανάλογο του μεγέθους κάθε νησιού.

Το τι μπορεί να κάνει ακόμα και τώρα το, σαφώς λιγότερο σύγχρονο από το Tor-M1, το SA-8b GECKO, στα χέρια των Ελλήνων φαίνεται στο βίντεο-ντοκουμέντο που δημοσιεύουμε, όπου ένα τουρκικό F-4 Terminator που θέλησε να πλησιάσει στο σημείο που είχε στήσει ενέδρα το SA-8b GECKO, «καλοπερνάει», παρά το γεγονός ότι είχε ενεργοποιήσει το ισραηλινό σύστημα ηλεκτρονικών αντιμέτρων EL/M8222 της Εlta…DefenceNet.gr - SAM Vs ΤουÏ�κικών F-4E - YouTube

XAXAXAA ELA TON GAMAME TIN MANA:)
pipa kolo embloki ton pigane:)
 
Presentation of the nEUROn stealth aircraft – The Greek participation

January 25, 2012 | Filed under: Defence Industry,Featured News
The nEUROn, European UCAV technology demonstrator, has been officially presented to the representatives of the six participating countries by Mr. Charles Edelstenne, Chairman & CEO of Dassault Aviation.
Mr. Serge Dassault, Honorary Chairman of the company, as well as the representatives of the nEUROn industrial team — Saab (Sweden), Alenia Aermacchi (Italy), EADS-CASA (Spain), HAI (Greece) and RUAG (Switzerland) — attended this ceremony.

This presentation is a major milestone after five years of design, development, production, assembly and the first static tests of the nEUROn demonstrator. The first engine tests will be performed very soon, aiming at a first flight mid-2012. Afterwards, a complete sequence of test flights will take place during two years in France, Sweden and Italy. These tests will address flight qualities, stealthiness, air-to-ground weapon firing from an internal bay, integration into a C4i environment as well as the insertion of uninhabited platform in airspace.

The National Armament Director — or their representatives — of the six participating countries (France, Sweden, Italy, Spain, Greece and Switzerland) have been able to see for the first time this demonstrator that represents a triple “first” for the aerospace industries of European countries: first stealth combat aircraft, first UCAV developed in co-operation and first combat aircraft entirely designed and developed on a virtual plateau.

The Hellenic Airspace Industry, being an important partner of the consortium (holding a 10% share) designed, developed and built critical parts of high technological value of the innovative aircraft, namely:
• the Exhaust Assembly which is critical for the ‘stealthiness’ of the aircraft
• the Aft Fuselage and
• the VMS Avionics Test Rig
These parts were developed and built by Greek engineers of the company in Schimatari Boeotia in Greece.
Tassos Philippakos, Chief Executive Officer of the HAI noted that: “The HAI, by participating in the development of a UCAV aircraft from the initial design phase, highlighted its capability to play a leading role internationally in developing technologies. This success is a result of the strategy applied consistently in recent years, for Technological Development and Innovation targeting high added value products. This success means that, as the program progresses in production for the international market, the HAI will ensure at least the construction of the parts it developed. thereby providing significant export sales and jobs”.
Launched at the initiative of the French Ministry of Defense in 2003, the nEUROn program has two aims:
- to develop the technologies critical to tomorrow’s combat aircraft;
- to validate an innovative co-operation model, that optimizes the respective know-hows of the participating industries under the leadership of a single recognized and accepted main contractor.
During a brief speech, Mr. Charles Edelstenne said that it is now up to the Governments to think about a follow-up to nEUROn, in order to use at the best the experience gained during five years of development work.
The air vehicle fuselage length and the wingspan of the aircraft are approximately 10m. The empty weight of the air vehicle is around 4,500kg and with a full payload the weight will be about 6,000kg. The air vehicle has tricycle-type landing gear for runway take-off and landing.
nEUROn will have the capability to carry two laser guided 250kg (550lb) bombs in two weapon bays. The air vehicle is expected to have an endurance of several hours and high subsonic speed i.e. a maximum speed of Mach 0.7 to Mach 0.8.
The unmanned nEUROn will be controlled from ground-based stations and from control stations in combat aircraft such as the French Rafale or the Swedish Gripen.
 
Γιατί η Άγκυρα φοβάται την τάφρο του Έβρου και πως σχεδιάζουν την ζεύξη της
26-01-2012 12:49:26

19

Στην εποχή της αεροκίνησης, των ταχύτατα κινούμενων και ελισσόμενων μηχανοκίνητων μονάδων, η κατασκευή κωλυμάτων- οχυρωματικών έργων αποτελεί αναμφίβολα μία διαφορετική προσέγγιση για τον τρόπο με τον οποίο διεξάγονται οι επιχειρήσεις σήμερα.

H κατασκευή της περίφημης αντιαρματικής τάφρου (ή γραμμής Μαζινό κατά τους επικριτές της ή "Σινικό Τείχος" κατά τους Τούρκους στρατιωτικούς) στον Έβρο σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται από το Δεκέμβριο του 2009 με σκοπό την παρεμπόδιση των τουρκικών μηχανοκίνητων μονάδων να αναπτυχτούν στα ενδότερα μετά την αρχική γεφύρωση στον Έβρο. Eίναι το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο που έχει κατασκευαστεί τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και κατασκευάστηκε από το μηχανικό σε χρόνο ρεκόρ.

Με πλάτος στέψης 30-35 μέτρων βάθος 7 μέτρα, ύψος αναχώματος 7 μέτρα και εκτιμώμενη χωρητικότητα νερού με πλήρη πλήρωση 27.230.000 κμ η τάφρος του Έβρου αποτελεί μία χαμηλού κόστους λύση, δεδομένου ότι κατασκευάζεται από τον ΕΣ, για την εξουδετέρωση των παραπάνω τουρκικών συστημάτων.

Σε δεύτερο χρόνο, την παγίδευση και εξόντωση των δυνάμεων που θα περαιωθούν στην δυτική όχθη του Έβρου, αλλά θα παγιδευτούν μεταξύ των υδάτινων κωλυμάτων του φυσικού (Έβρος) και του τεχνητού (τάφρος).

Σημειώνεται ότι ένα τμήμα της τάφρου προϋπήρχε στο προγεφύρωμα του Κάραγατς αλλά μετά από την εξοπλιστική «κούρσα» του τουρκικού Στρατού για την απόκτηση μέσων που θα μηδένιζαν τον χρόνο διάβασης του ποταμού Έβρου, αποφασίστηκε η διεύρυνσης της και η επέκτασης της προς τον νότο ώστε να καλύψει το σύνολο της μεθορίου.

Μέσα σε τρία χρόνια η Άγκυρα προμηθεύτηκε 52 επιθετικές αμφίβιες γέφυρες Samur τουρκικής κατασκευής, οι οποίες μπορούν να σβήσουν από το χάρτη σε λίγα λεπτά το εμπόδιο που λέγεται ποταμός Έβρος, 40 συστήματα ακτοδρόμων βαρέως τύπου HGMS (Heavy Ground Mobility Systems), 36 γέφυρες Leguan με δυνατότητα γεφύρωσης κωλύματος 24 μέτρων εντός λίγων λεπτών, 2 γέφυρες ξηράς υποστήριξης (Dry Support Bridge-DSB) τύπου M18 ανοίγματος 40 μέτρων και 12 αμφίβιους γαιωπροωθητές Azmim για την διαμόρφωση του χώρου της όχθης του ποταμού όπου θα αποβιβαστούν τα οχήματα.

Επιπρόσθετα η πρόθεση του τουρκικού Στρατού να αποκτήσει απροσδιόριστο αριθμό τεθωρακισμένων οχημάτων διάνοιξης ναρκοπεδίων τύπου Keiler αποτελεί την απόδειξη ότι η Τουρκία ετοιμάζεται για την πραγματοποίηση μίας βίαιης διάβασης του Έβρου με πρόβλεψη για την αντιμετώπιση των εμποδίων που θα συναντήσει ο τουρκικός Στρατός πέρα από το ποτάμι.

Σε αυτό το σημείο έρχεται η απόφαση του ΓΕΣ να διευρύνει το εύρος και το συνολικό μήκος της τάφρου η οποία με απλά μέσα κατορθώνει να δημιουργήσει ένα επιπρόσθετο εμπόδιο για τον τουρκικό Στρατό, το οποίο θα πρέπει να λύσει μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα δεδομένης της αντίδρασης των ελληνικών σχηματισμών της περιοχής που θα γίνει η εισβολή.

Και αυτό διότι μπορεί σε πρώτη φάση οι Τούρκοι να καταφέρουν να διαμορφώσουν τις όχθες του Έβρου με τους γαιοπρωθητές Azmim και ακολούθως να μεταφέρουν στην ελληνική όχθη τα πρώτα τεθωρακισμένα με τις γέφυρες Samur όμως μόλις θα έχουν διανύσει μερικές εκατοντάδες μέτρα εντός του ελλξηνικού εδάφους θα πρέπει να αντιμετωπίσουν και τα 30-35 μέτρα άνοιγμα της τάφρου.

Με την ελληνική άμυνα να έχει κινητοποιηθεί και τις πρώτες οβίδες του ελληνικού πυροβολικού να πλήττουν τις επιτιθέμενες μονάδες η αντιμετώπιση της τάφρου δεν θα είναι μία εύκολη υπόθεση. Ο χρόνος που θα χρειαστούν οι Τούρκοι είτε να μπαζώσουν τα σημεία που επιθυμούν να περάσουν απέναντι, είτε να γεφυρώσουν, είναι αρκετός λόγω του όγκου των υλικών που πρέπει να προωθηθούν στην τάφρο και λόγο του εύρους αυτής.

Από την άλλη πλευρά η συσσώρευση τουρκικών δυνάμεων σε μία στενή λωρίδα μερικών εκατοντάδων μέτρων μεταξύ της τάφρου και του ποταμού θα αποτελούσε το καλύτερο δώρο για τον ΕΣ. Την ίδια στιγμή ο ΕΣ θα έχει αρκετό χρόνο να κινητοποιήσει τις μονάδες του οι οποίες κατά κανένα λόγο δεν θα πρέπει να είναι αγκιστρωμένες σε κάποιο σημείο πίσω από την ταφρο περιμένοντας καρτερικά τις τουρκικές μονάδες.

Οι σχηματισμοί του ΕΣ θα μπορούν να κινηθούν στα προκαθορισμένα σημεία όπως αυτά προβλέπονται εκμεταλλευόμενοι την καθυστέρηση των τουρκικών μονάδων στην τάφρο και την φθορά αυτών από το ελληνικό πυροβολικό και τα πυρά παρενόχλησης από μικρές και ευέλικτες αντιαρματικές μονάδες.

Οι επικριτές της λύσης της τάφρου υποστηρίζουν ότι "Άρκεί μία κάθετη υπερκέραση αεραποβατικών δυνάμεων (σε δύο χρόνια με την προμήθεια των CH-47 Chinnok θα μπορούν να μεταφέρουν και βαριά όπλα) στην δυτική όχθη και διατήρηση του αεροπρογεφυρώματος για μερικές ώρες μέχρι να δοθεί χρόνος στο αντίπαλο μηχανικό να γεφυρώσει την τάφρο. Με αντιαρματικά όπλα, υποστήριξη από το πυροβολικό α την αεροπορία τους μπορούν να αντέξουν πέντε ώρες για να επιτευχθεί ζεύξη και να αχρηστευεθί η τάφρος".

Άλλοι επικριτές υποστηρίζουν ότι μπορεί να υπάρξει επανάληψη του ελιγμού του 1940,οπότε η Γραμμή μαζινό παρακάμφθηκε και τα γερμναικά στρατεύματα εισέβάλαν στη βόρειο Γαλλία μέσω Ολλανδίας και Βελγίου. Το ίδιο μπορεί να γίνει μέσω Βουλγαρίας, απ'όπου βέβαια θα αποχωρήσουνε μετά από λίγες ώρες,αφού θα έχει διαρρηχθεί η ελληνική άμυνα.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση πρέπει να μελετηθούν πολύ σοβαρά τα παραπάνω σενάρια. Παραδοσιακές ( ή θεωρητικά ξεπερασμένες οχυρωματικές λύσεις) αν συνδυαστούν με σύγχρονα οπλικά συστήματα υπό προϋποθέσεις μπορούν να αποδώσουν....

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr


Perry defends verbal attacks on Turkey - YouTube
 
Kann leider kein Griechisch außer paar brocken Pontisch :) Also nicht mal Griechenland Griechisch!


Würde also gerne wissen was im Forum geschrieben wird.
Könntet ihr mich über die neuesten Einkäufe der griechischen Armee informieren.


Danke
 
Zurück
Oben