Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hellenic Army - Info & Gallery

RAM Block 2 για το ΠΝ – Θέμα χρόνου & χρηματοδότησης


Στο τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού «Ελληνική Άμυνα & Τεχνολογία» που κυκλοφορεί, παρουσιάζονται αποκλειστικές πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες
η προμήθεια του Βλήματος Κυλιόμενης Ατράκτου (Rolling Airframe Missile: RAM) Block 2 είναι ουσιαστικά δεδομένη όταν διατεθεί η απαιτούμενη χρηματοδότηση.
Το RAM Block 2 είναι αναβαθμισμένη έκδοση του βλήματος RAM που ήδη χρησιμοποιείται στα Ταχέα Περιπολικά Κατευθυνόμενων βλημάτων (ΤΠΚ) τύπου Super Vita κλάσης ΡΟΥΣΣΕΝ.
Σε διαφημιστική καταχώρηση στο τεύχος Μαΐου 2015 της «ΕΑ&Τ» (βλ. τ. 64, σελ. 9) η γερμανική εταιρεία RAM-System (RAMSYS) GmbH ανέφερε πως τα παραδοθέντα ΤΠΚ κλάσης ΡΟΥΣΣΕΝ διαθέτουν
Σύστημα Εκτόξευσης Κατευθυνόμενων Βλημάτων (Guided Missile Launching System: GMLS) MK49 MOD1, με ικανότητα εκτόξευσης μέχρι 21 βλημάτων RAM Block 0, 1 και 1Α.

Ανέφερε επίσης πως εντός του 2015 τα συγκεκριμένα GMLS επρόκειτο να υποβληθούν σε αναβάθμιση στο πλέον πρόσφατο επίπεδο MK49 MOD3, αποκτώντας ικανότητα βολής του βλήματος RAM Block 2.
Σύμφωνα με ορισμένες ενδείξεις, η αναβάθμιση του GMLS στο πέμπτο ΤΠΚ, ΡΙΤΣΟΣ (Ρ71) πραγματοποιήθηκε μόλις προτού δημοσιευθεί η καταχώρηση,
η οποία ανέφερε επίσης πως για το δεύτερο και τέταρτο τρίμηνο του 2015 ήταν προγραμματισμένη η παράδοση δύο συστημάτων MK49 MOD3, για τα ΤΠΚ Νο 6 (ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ) και 7 (ΒΛΑΧΑΚΟΣ). Έτσι,
όλα τα ΤΠΚ κλάσης ΡΟΥΣΣΕΝ του ΠΝ θα διαθέτουν ικανότητα βολής του RAM Block 2.
Η αναβάθμιση των MK49 MOD1 σε MOD3 στα ΤΠΚ Νο 1-3 –ΡΟΥΣΣΕΝ (Ρ67), ΔΑΝΙΟΛΟΣ (Ρ68), ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΔΗΣ (Ρ69)–
περιλήφθηκε στην Τροποποίηση 8 της Σύμβασης Παροχής
Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων υπ’ αριθμόν 4 από 6 Ιανουαρίου 2000, η οποία κυρώθηκε με τροπολογία στις 11 Δεκεμβρίου 2014 από τη Βουλή (βλ. «ΕΑ&Τ» τ. 60, Ιανουάριος 2015, σελ. 16-17).

Σύμφωνα με τον ιστότοπο της Raytheon, το «RAMBlock 2, το πλέον πρόσφατο βήμα στην ανάπτυξη του Βλήματος Κυλιόμενης Ατράκτου, είναι μια αναβάθμιση κινηματικής και δέκτη RFτου Block 1/1A.
Ένας μεγαλύτερος, περισσότερο ισχυρός πυραυλοκινητήρας και προηγμένο τμήμα ελέγχου καθιστούν το βλήμα δυόμιση φορές περισσότερο ευέλικτο με μιάμιση φορά την αποτελεσματική ακτίνα αναχαίτισης.
Αυτό παρέχει στο βλήμα Block 2 την ικανότητα αναχαίτισης βλημάτων υψηλής ικανότητας ελιγμών, αυξάνοντας την επιβιωσιμότητα του αμυνόμενου πλοίου.
Ένας βελτιωμένος δέκτης RFεπιτρέπει την αποκάλυψη βλημάτων εναντίον πλοίων που χρησιμοποιούν δέκτες χαμηλής πιθανότητας υποκλοπής»
.
Λεπτομέρειες για το RAM Block 2 αλλά και
για την έκδοση του βλήματος σε χρήση στα ΤΠΚ κλάσης ΡΟΥΣΣΕΝ και για την επιχειρησιακή αντίληψη αξιοποίησης από το ΠΝ, στο τεύχος Φεβρουαρίου της «ΕΑ&Τ» που κυκλοφορεί.
????????


 

Anhänge

  • 160205d.jpg
    160205d.jpg
    12,2 KB · Aufrufe: 98
Das sind die modernsten Flugabwehrraketen gegen tieffliegende Flugkörper.

Ähem, Verzeihung für die Frage.

Wie sieht es mit der Finanzierung aus? Die Raketen vom Typ II sind in ihrer Klassifikation mit einer der besten weltweit, was Raytheon zu bieten hat.
 
Das sind die modernsten Flugabwehrraketen gegen tieffliegende Flugkörper.

Ähem, Verzeihung für die Frage.

Wie sieht es mit der Finanzierung aus? Die Raketen vom Typ II sind in ihrer Klassifikation mit einer der besten weltweit, was Raytheon zu bieten hat.

Der EU ist es doch scheissegal wie es den Griechen geht, aber die Nato und USA wollen ja nur mehr aufrüstung.
 
Die ersten Bilder der Weiterentwicklung des Bootes für die Spezialkräfte ΩΚΥΑΛΟΣ ΙΙ in zwei Versionen

Το ΩΚΥΑΛΟΣ ΙΙ σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την εταιρεία Ν.ΜΠΟΥΛΕΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ σε συνεργασία με το Πολεμικό Ναυτικό, για τις ανάγκες της Διοικήσεως Υποβρυχίων Καταστροφών, στο πλαίσιο του ομώνυμου προγράμματος «ΩΚΥΑΛΟΣ». Αποτελεί το απόσταγμα των παρατηρήσεων που έγιναν επί του πρωτότυπου σκάφους, το οποίο εντάχθηκε στο Πολεµικό Ναυτικό τον Ιούνιο του 2015, έπειτα από μια σειρά εντατικών δοκιμών. Σημαντικότερες των παρατηρήσεων αυτών ήταν η μείωση του συνολικού βάρους και ανακατανομή βαρών, ώστε να μεταφέρονται περισσότερα άτομα, η βελτίωση της υδροδυναμικής συμπεριφοράς του σκάφους και η αύξηση της τελικής του ταχύτητας, με παράλληλη βελτίωση των συνθηκών ασφαλείας και πλεύσης. Η σχεδίαση των σκαφών θα γίνει σύµφωνα µε τον Γαλλικό Νηογνώµονα Bureau Veritas και θα αφορά σε δύο εκδόσεις: μία κλειστή που θα μπορεί να μεταφέρει 10 άτομα (Closed 10) και μία ανοιχτή, δίχως υπερκατασκευή, των 14 ατόμων (Open 14).

Το σκάφος (Οpen 14 ή Closed 10) έχει σχήµα ολισθακάτου (hard chine hull) µε υψηλή γωνία ανύψωσης πυθµένα (deep V). Το υλικό κατασκευής του σκάφους είναι αλουµίνιο 5083, το οποίο είναι κατάλληλο για ναυπηγικές κατασκευές. Ορισµένα τυποποιηµένα ενισχυτικά εσωτερικά του σκάφους είναι αλουµίνιο 6082, επίσης κατάλληλο για ναυπηγικές κατασκευές. To σκάφος θα καλύπτεται από κατάστρωµα και θα έχει εσωτερικά πέντε φρακτές. Τα διαµερίσµατα του σκάφους είναι: μηχανοστάσιο, χώρος δεξαµενής πετρελαίου, υπερκατασκευή (Μόνο στην Closed 10 έκδοση), χώρος διακυβέρνησης, χώρος αποθήκης, πρωραίο στεγανό. Τα διαµερίσµατα του µηχανοστασίου και της δεξαµενής πετρελαίου θα έχουν αφαιρετά καλύµµατα για εύκολη πρόσβαση και συντήρηση. Στον πυθµένα του σκάφους θα τοποθετηθούν δύο ζεύγη αντιδιαβροχικές λωρίδες (spray rails, Strakes). Στο κατάστρωµα θα τοποθετηθούν κιγκλιδώµατα ασφαλείας (safety rails). Στην πρύµνη του σκάφους υπάρχει πλατφόρµα. Και στις δυο εκδόσεις υπάρχει ιστός για την τοποθέτηση των κεραιών. Όλες οι επιφάνειες της µεταλλικής κατασκευής θα προετοιµαστούν κατάλληλα για χρωµατισµό (µε αµµοβολή ή µηχανικό τρόπο) και θα χρωµατιστούν µε εποξικά αντιδιαβρωτικά – αντιρρυπαντικά χρώµατα κατάλληλα για εφαρµογή σε σκάφη αλουµινίου (ελεύθερα χαλκού). Σε όλες τις βατές περιοχές θα τοποθετηθεί αντιολισθητικό υλικό για προστασία του προσωπικού.
Περιµετρικά του σκάφους θα τοποθετηθεί µπαλόνι πέντε θαλάµων (ανά πλευρά) µε µέση διάµετρο 60cm, προς βελτιστοποίηση των χαρακτηριστικών πλεύσης και προσέγγισης του σκάφους. Το µπαλόνι θα κατασκευαστεί από ύφασµα ORCA 866 Nepture 1670 dtex Grey Carbon µε κόλλα CM233 και καταλύτες CARMYDUR. Περιµετρικά επί του µπαλονιού θα τοποθετηθούν δύο σειρές κυµατοθραυστών διαστάσεων 90x24mm και στο επάνω µέρος και σε όλο το µήκος θα υπάρχει αντιολισθητικό ύφασµα.
H ρύθµιση της διαγωγής του σκάφους θα γίνεται µέσω δύο (2) υδραυλικών πτερύγιων τύπου OFF6. Τα πτερύγια θα τοποθετηθούν συµµετρικά στον καθρέπτη (transom) και ο τηλεχειρισµός τους θα γίνεται από διακόπτη στην κονσόλα του χώρου διακυβέρνησης.


Το σκάφος θα είναι εξοπλισµένο µε τα παρακάτω ή αντίστοιχων δυνατοτήτων συστήµατα: Συσκευή RADAR ναυτιλίας SIMRAD SCANNER 4G, Ποµποδέκτη VHF SIMRAD RS12, Αναµεταδότη AIS SIMRAD, Δέκτη GPS SIMRAD GS25, Χαρτογραφικό plotter SIMRAD NSS µε χάρτες Ελλάδος / Αιγαίου, Πυξίδα SIMRAD FC40, Βυθόµετρο AIRMAR P319, Θερµική κάµερα FLIR M-618CS (CLOSED 10) ή M-324XP (ΟPEN 14), Προβολέα ερεύνης, Φανούς ναυσιπλοΐας.
Το προσωπικό θα μεταφέρεται σε ειδικά αντικραδασμικά καθίσματα Ermioni VS Mil, σχεδιασμού και κατασκευής της Ν.ΜΠΟΥΛΕΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ.


Κύρια Χαρακτηριστικά και εκτιμώμενες επιδόσεις

  • Συνολικό µήκος σκάφους (L): 15.000 m
  • Μήκος σκάφους (LOA) 13.295 m
  • Ισαλογραµµή (LWL) 11.320 m (Closed 10) – 11.076 m (Οpen 14)
  • Συνολικό πλάτος (W): 3.996 m Πλάτος (Breadth) 3.156m
  • Βύθισµα (DWL) 0.710 m (model Closed 14) – 0.683m (model Οpen14)
  • Συνολικό ύψος (H): 3.499 m
  • Βάρος: 11.000 kg (Closed 10) – 9.500 kg (Οpen 14)
  • Χωρητικότητα σε πετρέλαιο 2.000 It
  • Πλήρωµα 14 άτοµα η έκδοση Οpen 14 και 10 άτοµα η έκδοση Closed 10
  • Εκτιµώµενη Μέγιστη ταχύτητα: 50-55 knots (ανάλογα µε την έκδοση του σκάφους)
  • Εκτιµώµενη Επιχειρησιακή ταχύτητα (90% των ονοµαστικών RPM): 45 – 49,5 knots
  • Εκτιµώµενη ακτίνα ενεργείας στην επιχειρησιακή ταχύτητα: περίπου 300 nm (Closed 10) – 500 nm (Οpen 14)
  • e-Amyna | ??????? ??: ?? ???????? ?????????? ?????? ??????????? ???????



 

Anhänge

  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    204,3 KB · Aufrufe: 61
Erfolgreicher Test: System zur Überwachung der Grenzen

si-Cluster και ΥΠΕΘΑ ολοκληρώνουν επιτυχώς το έργο ACRITAS για την παρακολούθηση των συνόρων



Αθήνα, 25 Φεβρουαρίου 2016: Σε μια καίρια συγκυρία για τη χώρα, όπου η επιτήρηση των συνόρων αποτελεί μείζον εθνικό θέμα, η συνεργασία του si-Cluster με το ΥΠΕΘΑ, στο πλαίσιο του έργου ACRITAS για την παρακολούθηση θαλάσσιων και χερσαίων περιοχών με αξιοποίηση των διαστημικών τεχνολογιών, ολοκληρώθηκε με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα.Η τελική δοκιμή της πλατφόρμας ACRITAS πραγματοποιήθηκε με επιτυχία σε παρατηρητήριο του Στρατού Ξηράς στη Χίο, όπου εγκαταστάθηκε ο εξοπλισμός και οι εφαρμογές του συστήματος για την παρακολούθηση θαλάσσιων περιοχών.

Η αξιολόγηση έγινε από εμπειρογνώμονες των τριών κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων σε ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα του ΥΠΕΘΑ παρουσία του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΕΘΑ, κου. Γιάννη Ταφύλλη, ο οποίος σχολίασε θετικά τα αποτελέσματα. Στη συνάντηση αποφασίστηκε η περαιτέρω αξιοποίηση του συστήματος ACRITAS και η ενσωμάτωση των ραντάρ των Ενόπλων Δυνάμεων και η επανάληψη των δοκιμών.
Παράλληλα, εγκαταστάθηκε στην Αεροπορική Βάση της Τανάγρας η εφαρμογή επιτήρησης χερσαίων συνόρων, χρησιμοποιώντας δορυφορικές τεχνολογίες γεωπαρατήρησης, ανίχνευσης και πλοήγησης.

Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από κλιμάκιο εμπειρογνωμόνων του ΥΠΕΘΑ, επιδεικνύοντας τα οφέλη από την προστιθέμενη αξία της εφαρμογής σε τακτικό και επιχειρησιακό επίπεδο.

Η πλατφόρμα ΑCRITAS αξιοποιεί συστήματα σύνθεσης δεδομένων από επίγειους και δορυφορικούς αισθητήρες (radar, οπτικούς, υπέρυθρους, AIS), αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης των συνόρων, μπορεί να αναπτυχθεί ταχύτατα σε δύσβατες και απομακρυσμένες περιοχές παρέχοντας πολύ-λειτουργικές δυνατότητες εποπτείας, χρήσιμες επεξεργασμένες πληροφορίες και καινοτόμες υπηρεσίες σε περιφερειακές και εθνικές αρχές, αντικαθιστώντας τις παραδοσιακές υποδομές φύλαξης των συνόρων.

Η πλατφόρμα ACRITAS αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος της ΓΓΕΤ «Δημιουργία και Λειτουργία Δομής Διαχείρισης και Ανάπτυξης Συνεργατικού Σχηματισμού Διαστημικών Τεχνολογιών και Εφαρμογών» και η ανάπτυξη του λειτουργικού συστήματος έγινε εφικτή με τη συνεργασία του si-Cluster και του ΥΠΕΘΑ που συμμετείχε στο έργο για την επεξεργασία απαιτήσεων, τη δοκιμή της λειτουργικότητας των παραγόμενων τεχνολογιών και εφαρμογών και τη συνολική αξιολόγησή τους σε πραγματικές συνθήκες. Συντονιστής του έργου είναι η Space Hellas και συμμετέχοντες, τα μέλη του si-Cluster: Terra Spatium, InAccess, Irida Labs, Planetek Hellas, Epos, Neuropublic και Geosystems Hellas και οι υπεργολάβοι τους ISΙ, Miltech Hellas,ATESE, ISI/RIC Athena, MRCL Lab, VLSI Lab, iBEC.
si-Cluster ??? ????? ???????????? ???????? ?? ???? ACRITAS ??? ??? ????????????? ??? ??????? - Corallia


https://defencegreece.wordpress.com/2016/02/25/si-cluster-και-υπεθα-ολοκληρώνουν-επιτυχώς-το/


 

Anhänge

  • acritas.jpg
    acritas.jpg
    28,8 KB · Aufrufe: 39
  • picture4.jpg
    picture4.jpg
    24,4 KB · Aufrufe: 38
Neue Produkte von Theon Sensors auf der Waffenmesse in Abu Dhabi

THEON SENSORS PRESENTS NEW THERMAL EQUIPMENT AT ISNR 2016



Category: NEWS29 / 03 2016
Theon Sensors successfully participated in ISNR exhibition that was held in Abu Dhabi from the 15th to 17th of March. More than 20.000 attendees from 90 countries
had the opportunity to take a first glance of the company's Thermal technology products.

In addition the attendees had the opportunity to take a closer look at Theon's Night Vision devices, monoculars, binoculars, weapon sights and night driving systems
that have set the company in a leading position globally.

Theon's commercial director gives a brief presentation of the company's products in his interview with Army Recognition.
http://www.theon.com/index.php/en/news/145-test

https://www.youtube.com/watch?v=sSpki_adlAk


 
Neue Produkte von Theon Sensors auf der Waffenmesse in Abu Dhabi

THEON SENSORS PRESENTS NEW THERMAL EQUIPMENT AT ISNR 2016



Category: NEWS29 / 03 2016
Theon Sensors successfully participated in ISNR exhibition that was held in Abu Dhabi from the 15th to 17th of March. More than 20.000 attendees from 90 countries
had the opportunity to take a first glance of the company's Thermal technology products.

In addition the attendees had the opportunity to take a closer look at Theon's Night Vision devices, monoculars, binoculars, weapon sights and night driving systems
that have set the company in a leading position globally.

Theon's commercial director gives a brief presentation of the company's products in his interview with Army Recognition.
THEON SENSORS PRESENTS NEW THERMAL EQUIPMENT AT ISNR 2016 - Theon sensors

https://www.youtube.com/watch?v=sSpki_adlAk





top
 
Zurück
Oben