Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Hrvati će graditi crnogorsku autocestu

nein ich fahre selten in die heimat,wenn dan fliege ich. aussert ich bin mit kumpels unterwegs dann fahre ich schon aber brauche 1 woche bis ich dort bin.:toothy4:

ich bin mk-staatsbürger wenn du auf was hinaus möchtest,ich kann auch durch serbien in die heimat.;)


budva-ulqin ist die einzige strecke die einigermassen realisiert werden kann, alles andere tschau tschüss durch die berge.

Ich fliege auch lieber selbst wenn es 200 km sind ;)


Die Strecke die realisiert wird ist Bar – Boljare. Eine Nord -Süd Autobahn
 
Zuletzt bearbeitet:
die autobahn soll mal von obrenovac(SERBIEN) über cacak uzice usw nach podgorica bis nach bar gehen. find gut das hrvaten den bau übernehmen weil wir ja alle die fleisigkeit der crnogorci zu schätzen wissen somit kann das ding voraussgesetzt die finanzierung klappt in djukanistan nach plan fertig
 
Cool, Kroatien soll dann in die EU kommen und kein Stress mit Visa machen (für meinen Kosovarischen Pass) und dann gehts los nach Kosovo viel schneller als über Serbien ;)
 
Um das Animation/Nachrichten Video zu sehn einfach auf die Quelle klicken.

VIDEO: Za tri milijarde trebat će svladati planinske masive

Podgorica, 08.06.2009., 19:31 | Andrija Jarak

Hrvatska je na pragu dobivanja izvozničkog posla stoljeća u Crnoj Gori, gdje građevinski konzorcij predvođen splitskim Konstruktorom treba u Podgorici potpisati gotovo tri milijarde eura vrijedan Ugovor o izgradnji autoceste kroz tu zemlju.


Izgradnja autoceste u Crnoj Gori


Jure Radić (Foto: Dnevnik.hr)


Crnogorska država sudjeluje s polovicom iznosa, a hrvatski će izvođači dobiti koncesiju za održavanje i upravljanje autocestom na trideset godina. Prvi put objavljujemo izgled nove autoceste. Radi se o izgradnji jedne od najzahtjevnijih autocesta u Europi, koja će usto, zbog svog specifičnog zemljopisnog položaja, biti i najskuplja.
Prosječna cijena kilometra u punom profilu koštat će 16,5 milijuna eura. Na dionici dugoj 180 kilometara izgradit će se čak 150 mostova i tunela. Ukupna dužina mostova i vijadukata u punom profilu je čak dvadeset i dva i pol kilometra. No, izvođači kažu da to neće biti problem, jer su već navikli na teško prohodne planinske masive.
(Foto: Dnevnik.hr)


Radić: Radili smo u sličnim uvjetima, neće biti problema
'Gradili smo u sličnim uvjetima i u Hrvatskoj, i veće tunele, i zahtjevnije mostove, i složenije strukture. To je nešto što ćemo mi lako i uspješno savladati', kazao je dr. Jure Radić iz Instituta građevinarstva Hrvatske. Konstruktor bi s crnogorskom stranom ugovor trebao potpisati sutra, nakon čega slijedi šest mjeseci posla da se preciziraju svi detalji vezani uz financijsku konstrukciju.
U prva tri mjeseca koncesionar mora dokazati da je osigurao pedeset posto novca potrebnog za realizaciju projekta, a nakon pola godine, da je osigurao ukupan iznos. U Konzorciju kažu da je to već napravljeno. 'Mi smo dosad odradili sve što je bilo po ugovoru i rokovima. Imamo jake banke iz inozemstva koje nas prate, nećemo još uvijek izlaziti s detaljnim podacima o njima', rekao je Radić. Gradnja autoceste predviđena je na period od sedam godina, a prvi radovi trebali bi krenuti početkom jeseni.


Dnevnik.hr - VIDEO: Za tri milijarde trebat ?e svladati planinske masive
 
Cool, Kroatien soll dann in die EU kommen und kein Stress mit Visa machen (für meinen Kosovarischen Pass) und dann gehts los nach Kosovo viel schneller als über Serbien ;)

Wieso geht ihr nicht gleich ueber Italien, Griechenland, Vardar-Mazedonien und dann Prishtina????Ihr braucht überhaupt nicht über Serbien zu gehen.....Null Problemo, glaubst du das juckt uns jetzt????:eh::eh::eh::eh:
 
Zurück
Oben