G
Gelöschtes Mitglied 9433
Guest
dikola file, o elineas then wasi mialo...edo kai 2000 chronia then ewale mialo..o ektros tis elados itan panta o idios elinas!!!!!
pote then mborousame na ta wroume, oli afintka thelane na ine...kai se 500 chronia afto to mialo tha echi o elinas ine mesa sto DNA san arostia ine...
pistewo i chora tha dialithi...tha pame se drachmi piso..
dikoles epoches tha erthoun.
Den ksero ti na po.Eisos tora pou erhete i megali tapinosi.... kai to kopoune ta podia....tha katalabi pos prepei na allaksi.
Ego pantos pistevo..... oti mono ellinas tous eksoterikou bori na bjali tin ellada apo afto to bahalo.
Sto harbela... blepame ja ta petrelea.
Sijoura...boroune na mas sosoune.Alla tha sou po kai kati allo.
Akoma kai horis petrelea boroume na bjoume apo tin krisi.
H ellada eine mia mikri hora....i opia den hriazete mia terastia biomihania opos i apenanti mas.
Otan eimouna mikros...kai ta eblepa ola bouno o pateras mou elege panta to eksis.
Kane to pithano,kai kapia mera tha kataferis to apithano.
Kai na sou po...eihe dikeo....apla na singetrothis kai bris tis ikanotites sou.
Stin arhi tis kriseos....o presbis tis danias eihe pi kati...pou edo kai hronia anarotieme giati den to kanoume.
Sigrine tin ellada me dania..... pos i ellada bori sto tomea prasini energeias ,borei na dimiourgisi 60 -70 hiliades thesis ergasias.Amfivalis?Ego ohi.
Ehoume ton tourismo....kai an episkeftikes pote ta diafora meri ...tha katalabis pos meta to tin epohi tou 80 den egine kai tpt to spudeo.
Kane limania...aerodromia kai marinas.An kai marinas tora ginonte.
Mia germaniki eteria....pou diorganoni krouazezes stin mesogeio....ekrine tin elliniki kybernisi epidis sto limani hrakleiou den yparhi anlege platz ja krouazieres.Pos i krouazieres anagazotane na parkenoune anamesa se frachter.H eteria afti... evjale tin kriti apo tin route.Xroneos hanoume 100.000 touristes.
Kai roto.....apo aftous tous 100.000...toulahiston 10.000 den tha thelane na episkeftoune ellinika nisia...ama me krouazera borousane na paroune mia gevsi apo ta ellinika nisia?
To tomea agrotiko proion..............ton paramelisame tetlios.
Kai mi ksehnas...oti yparhi kai arketo myalo me nea pedia pou ehoune orees ides alla kai prointa me megali simasia.
Th kanei to kratos?Diohni ta exypna pedia sto eksoteriko.
Pan apo ola.....prepei na dialithoune ta megala komata....giati mesa ekei ehoune organothi san styl mafias.