Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Kako su komunisti streljali 72 pilota

eh samo bih volio znati odkuda tadasnjoj kraljevini 30 000 pilota ??? jeli pricamo o mravima ili pilotima ??

Sta mislis, da nisu mozda „Hokeri hariken“ ili „NK-2“ sa mitraljezima i topovima isto upravljali mravi? Uoci aprilskog rata, jugoslovenska avijacija je po mirnodopskoj formaciji imala oko 20‘000 ljudi (oficira, podoficira, tehnickih cinovnika, civila i vojnika). Po ratnoj formaciji brojno stanje avijacije bilo je cak 50‘000 ljudi. Sad ti sam izaberi, da li se radi o vojnicima/oficirima ili o mravima.
 
Sta mislis, da nisu mozda „Hokeri hariken“ ili „NK-2“ sa mitraljezima i topovima isto upravljali mravi? Uoci aprilskog rata, jugoslovenska avijacija je po mirnodopskoj formaciji imala oko 20‘000 ljudi (oficira, podoficira, tehnickih cinovnika, civila i vojnika). Po ratnoj formaciji brojno stanje avijacije bilo je cak 50‘000 ljudi. Sad ti sam izaberi, da li se radi o vojnicima/oficirima ili o mravima.

Dejstva jedinica JKRV tokom Aprilskog rata[uredi]


Zadaci i borbena dejstva Prve vazduhoplovne lovačke brigade


Prva vazduhoplovna lovačka brigada je bila najjača jedinica JKRV. Njeno naoružanje bilo je sačinjeno od modernih lovačkih aviona. Šesti lovački puk bio je naoružan sa 37 aviona Meseršmit Me-109E i 6 aviona domaće proizvodnje IK-3, dok je Drugi lovački puk bio naoružan sa 19 aviona Meseršmit Me-109E i 15 aviona Hoker Hariken.
Zadatak Prve vazduhoplovne lovačke brigade bio je da sprečava dejstva neprijateljske avijacije iznad teritorije Vojvodine, severne Srbije, istočne Bosne i istočne Slavonije. Najvažniji zadatak ove lovačke brigade bila je zaštita jugoslovenske prestonice Beograda kao i važnih industrijskih centara kao što su Kraljevo, Kragujevac, Čačak i Kruševac. Operativna zona dejstva brigade bila je: južno od linije Vrška Čuka-Ozren-Jastrebac-Kopaonik-Sjenica-Pljevlja-Foča, a zapadno do linije Donji Miholjac-Bosanski Šamac-Tuzla-Rogatica-Foča.


Zadaci i borbena dejstva Druge vazduhoplovne mešovite brigade [uredi]

Druga vazduhoplovna mešovita brigada bila je sačinjena od Četvrtog lovačkog puka koji je bio naoružan sa 18 lovačkih aviona Hoker Hariken i 8 lovačkih aviona domaće prizvodnje IK-2 i Osmog bombarderskog puka koji je bio naoružan sa 24 bombardera Bristol Blenhajm.




sa 15 od tebe spomenutih hoker harikana je vjerovatno letjelo negdje 15 pilota + 15 pilota rezerve... sa tim dolazimo na sljedeci ukupni broj ---- 30 pilota + 49 970 mravi = 50 000 clanova vazduhoplovstva tadasnje kraljevine jugoslavije.

ove gore informacije su izvedene iz :

Avijacija Srbije i Jugoslavije 1901-1994, mr. Zlatomir Grujić, Vojna knjiga, Beograd, 1997

a ti meni sada dokazi suprotnost, i objasni mi odkuda je moguce sa nepunih 500 aviona imati 50 000 pilota, ili je se u kraljevini jugoslaviji cin pilota dodjeljivao svakom seljaku...
 


a ti meni sada dokazi suprotnost, i objasni mi odkuda je moguce sa nepunih 500 aviona imati 50 000 pilota, ili je se u kraljevini jugoslaviji cin pilota dodjeljivao svakom seljaku...


Pilot nije cin kao prvo.

nisam bas upucen u tadasnje cifre, ali evo da ti objasnim kako je mozda doslo do tog broja.
ako si skolovan pilot, to ti ne znaci da imas svoj avion s kojim letis.

50000 ljudi u avijaciji ne mora da znaci da su svi ti 50000 piloti, imas bre tehnicare, inzinjere, nisandzije, i razne operatore.

u tadasnje vreme ti je lakse bilo nauciti da letis nego danas! tako da je i tadasnja obuka isla mnogo brze i samim time se moglo vise ljudi obucavati nego danas.

eto moja "pratetka" se nalazila u engleskoj kao dobrovoljni PILOT u rezervi royal air force-a. i to ne samo ona! mozda nadjes negde na netu cifru srpskih pilota u RAF...
 
Zurück
Oben