Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Kombetarja

Politikant e moter qirave würde ich nicht mal 1 Verkaufen diese Hunde haben sich 700 Tickets schon reserviert...

Dieses peinlichen Vögel nicht mal ein Stadium bekommen sie hin, es ist mir peinlich manchmal wenn Spiele der Nationalmannschaft dort statt finden.

Sorry das ich das erwähnen muss aber es Regt mich einfach auf....

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.

Anhänge

Politikant e moter qirave würde ich nicht mal 1 Verkaufen diese Hunde haben sich 700 Tickets schon reserviert...

Dieses peinlichen Vögel nicht mal ein Stadium bekommen sie hin, es ist mir peinlich manchmal wenn Spiele der Nationalmannschaft dort statt finden.

Sorry das ich das erwähnen muss aber es Regt mich einfach auf....

Ich hoffe einfach nur dass es am Freitag nicht regnet in Tirana

- - - Aktualisiert - - -

KOMBETARJA ABCNews 3 Qershor - YouTube
Abrashi und v.basha dürfen spielen!
OK von der FIFA erhalten.

Das ist super :) bis jetzt läufts. Freue mich sehr auf das Spiel

Würde gerne wissen welche Politker da Tickets geholt haben , weil 700 ist schon eine Menge ..

Albanien. Kosova, Mazedonien, Montenegro, denke überhaupt Albanische-stämmige Politiker.

Norwegens Formation sieht komisch aus

Në “Facebook” tallen me skemat e Olsenit

aSport –
Që trajneri Egil Olsen është në fund të aventurës, ajo dihet, pasi në Norvegji janë të bindur se ai s’mund të vazhdojë më në drejtim të Kombëtares dhe një rezultat ndryshe nga fitorja në Shqipëri, do të ishte firma e shkarkimit për të. Edhe tifozët janë lodhur tashmë me metodat e tij të punës, saqë kohët e fundit janë tallur shumë me të. Faqja “Troll football” e Norvegjisë, e cila i kushto- het vetëm “memeve” të veçanta, nuk ka harruar të përfshijë në këtë edhe trajnerin Egil Olsen, duke u ndalur tek një detaj i cili është vënë re dhe, madje, kritikuar shpesh.

Mënyra e zhvillimit të aksioneve. Sipas tifozëve, në fakt, të gjitha aksionet e skuadrës Kombëtare me Olsenin në stol, që njihet me nofkën “Drillo”, nisin nga mbrojtja, por nuk kalojnë në mesfushë, por menjëherë në sulm, ashtu si shihet edhe nga skema e mësipërme.

Zurück
Oben