Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

krasniqi is back

Pershembel, kur Luan krasniqi fitoj kunder Boxerit Turk Sinan Samil Sam,une kam qen aty Live ne stutgart , dhe mosi qi u kry ndeshja, dhe Luani e lidhi Rypin e kampionit europian, ka hy Aziz salihu me flamur shqiptar ne dor ne ring dhe ka dasht meja dhan Luanit edhe me mar ngryk, ather Luani eka shty Azizin edhe i tha largov deh azizi u largu. aty ekam po qi aj njeri ma mir ta ndrrojn edhe emrin si felix sturmi alias adnan catic.

poo kumedit.. ka njerz qe ndryshojn kur bojn pare me´t madhe, une kom ndegju se luani kurre nuk flet shqip kur del ne televizjon...

me then drejt, kurre nuk jam intersuar fort per ta.. nur die spiele war ich immer gezwungen sie anzugucken haha :mrgreen:

poo kumedit.. ka njerz qe ndryshojn kur bojn pare me´t madhe, une kom ndegju se luani kurre nuk flet shqip kur del ne televizjon...

me then drejt, kurre nuk jam intersuar fort per ta.. nur die spiele war ich immer gezwungen sie anzugucken haha :mrgreen:
naja ich hoffe troztdem, das er gewinnt, und sich nicht wieder blammiert.

Ihr müsst verstehen das Luan als deutscher Boxer vermarktet wird.
Darum kann ich seine Reaktion verstehen, er hat sich ans abgemachte zu halten, sonst fliessen die fetten Prämien nicht.

Als deutscher bekommst du halt auch mehr Chancen WM Kämpfe wie gegen Lamon Brewster zu bestreiten.

Zurück
Oben