Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Lokalwahlen in Mazedonien 2013 | Локални избори во Македонија 2013

Welche Partei würdet ihr wählen?

• Umfrageteilnehmer
    34
Vazno e drugoto sto go pisav dolu za sekoj sto se cuvstuva kako gord makedonec a dali vo centar ke pobedi vmro sds ili vo karpos sdsm ili srbite :^^: preku stapov

Drugoto?

Epa zakonot od 2004ta kade Kicevo stana decentralizirana Opstina kade sega selata odlucuvat koj ke bide GRADonacalnik :facepalm: Vo samiot grad imase makedoncot duplo povekje glasovi

- - - Aktualisiert - - -

ПО ИНЦИДЕНТОТ НА ПЕШЕВСКИ ВО РАДОЛИШТА

На терен имаме сериозни проблеми со соживотот

„Имавме вербална дискусија со физичка интеракција.“ Вака денешниот инцидент на избирачко место во струшкото село Радолишта го дефинираше министерот Владимир Пешевски, кој таму бил присутен во својство на партиски набљудувач.

mkd-43703.jpg
Владимир Пешевски
Во изјавата за ТВ Канал 5 Пешевски вели дека за среќа оваа интеракција не прераснала во посериозен инцидент и дека гласањето продолжило.
Она што мене многу повеќе ме загрижи е тоа што го видов во Радолишта. А тоа е односот на дел од локалното население кон државата, кон соживотот. Идејата за соживотот, која со години ја градиме, од она што го видов на терен, очигледно е дека ќе треба да ја ревидираме и да поработиме многу повеќе на таа тема. Сè уште има значително присуство на елементи што поинаку размислуваат во однос на иднината на оваа држава. Ни треба едно многу поголемо ниво на кохезија. Не сме целосно искрени едни кон други. Ако искрено ги отвориме овие прашања, полесно ќе одиме напред“, изјави Пешевски.

- - - Aktualisiert - - -

Site gradat gradoi samo Zijadin sela :haha:

Tocno e toa so 2004 go spomnav i jas no sto sega? ne e veke 2004 sega mozevme struga i kicevo vo prv krug da gi zememe toa e fakt. No kako sto 2004 sdsm ja predade MK sega istoto go napravi vmro.

Jasno bese deka na toj datum tuka se praznici i deka ke idat kako sto najavija da glasaat za golema albanija! zosto nasite patrioti ne se boreja protiv toa treba da se prasame a ne da misleme koj sto napravil 2004 ili neznam koga.

Ubavo e da se dogovoris i da ostanes na vlast imame i nie dosta golema dispora i dovolna ke bese za da gi pobedime vo prv krug no togas ke mu izlezese DUI od koalicija na Grujo i polesno bese da se otkaze.

Se dodeka razmisluvame taka tie kradeja ke krademe i nie tie ja prodadoja drzavata sega i nie toa ke go pravime nikoj ne ni e kriv!

Uste ednas jasno bese unapred sto ke se slucuva vo tie gradovi i so malku napor ke mozevme da gi zememe ova e tragedija isto kako sto bese 2004.

Sekoj sto ne priznava deka 2004 bese predastvo ne e nikakov patriot istoto vazi i za 2013

Heute Struga, und Morgen Shkup und Kumanovë :al1:

Skopje? wie wollt ihr den das schaffen mit 25% Albaner Anteil in der Stadt :^^: im Grunde habt ihr halt schon recht bleiben nur Kumanovo und Skopje...

Tetovo und Gostivar sind schon länger weg und ein bestehen des MK Staates ohne Kicevo und Struga wird immer unwahrscheinlicher aber Hauptsache unsere MK-Patrioten lassen sich feiern weil sie gewonnen haben und schieben sich die Schuld zu wer zuerst das Land verraten hat

Ist doch egal WER in WELCHER Komune gewonnen hat. Sie dürfen einfach nicht nur rumsitzen und sich die nächsten 4 Jahre ein schönes Leben auf Staatskosten machen.

Arbeitsplätze mussen her, Investoren müssen her denn nur das bringt Stabilität und die Ethnischen Konflikte verpuffen.

Skopje? wie wollt ihr den das schaffen mit 25% Albaner Anteil in der Stadt :^^: im Grunde habt ihr halt schon recht bleiben nur Kumanovo und Skopje...

Tetovo und Gostivar sind schon länger weg und ein bestehen des MK Staates ohne Kicevo und Struga wird immer unwahrscheinlicher aber Hauptsache unsere MK-Patrioten lassen sich feiern weil sie gewonnen haben und schieben sich die Schuld zu wer zuerst das Land verraten hat

Mal ganz realistisch, ohne nationalistisches Getöse, betrachtet. Wäre eine Kantonisierung Mazedoniens nicht ein Weg um dieses Problem zu entschärfen?

Ich spreche, aus mazedonischer Sicht, von einem Problem, da es einige zu stören scheint, dass albanische Mazedonier eine starke Geburtenrate aufweisen.

- - - Aktualisiert - - -

Die Albaner feiern in Struga

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.

Anhänge

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Mal ganz realistisch, ohne nationalistisches Getöse, betrachtet. Wäre eine Kantonisierung Mazedoniens nicht ein Weg um dieses Problem zu entschärfen?

Ich spreche, aus mazedonischer Sicht, von einem Problem, da es einige zu stören scheint, dass albanische Mazedonier eine starke Geburtenrate aufweisen.

Ich verstehe das ihr euer Grossalbanien wollt nur was mich stört ist eines: Seid Männer und steht dazu und hört auf zu lügen Menschenrechte,Kantonisierung blabla so war es auch 2001 als die westlichen Medien kamen oh wir werden unterdrückt Mami Mami....aber kaum sind die Kameras ausgeschaltet oh ja Grossalbanien das wollen wir nichts anderes ::lol: steht dazu und fertig wir wissen es ihr auch ist nichts neues

Ich verstehe das ihr euer Grossalbanien wollt nur was mich stört ist eines: Seid Männer und steht dazu und hört auf zu lügen Menschenrechte,Kantonisierung blabla so war es auch 2001 als die westlichen Medien kamen oh wir werden unterdrückt Mami Mami....aber kaum sind die Kameras ausgeschaltet oh ja Grossalbanien das wollen wir nichts anderes ::lol: steht dazu und fertig wir wissen es ihr auch ist nichts neues

Ich persönlich bin für ein vereintes Albanien, jedoch lässt sich dies kurzfristig nicht realisieren. Ich spreche nur von einer Kantonisierung um das Problem für die slawische Bevölkerung zu entschärfen. So würden die Albaner in ihrem Kanton verharren und sich nicht immer weiter, z.B. in Shkup ausdehnen.

Zurück
Oben