achso ist das das nur die slawischen soldaten informiert werden
ich hoffe das i-was passiert das die alle albaner sich erheben und die uck kommt und man international den albanern endlich ihr land zu spricht
und natürlich hoffe ich auch das sich unsere albanischen politiker in kosovo und albanien dazu äußern und denen drohen denn langsam fühl ich mich verarscht vor das wir 2 länder haben die stärker sind als fyrom und trotzdem keins der beiden druck auf fyrom macht damit die albaner ihr land kriegen oder mindestens nicht in ihrem land dumm angeschaut werden
achso ist das das nur die slawischen soldaten informiert werden
ich hoffe das i-was passiert das die alle albaner sich erheben und die uck kommt und man international den albanern endlich ihr land zu spricht
und natürlich hoffe ich auch das sich unsere albanischen politiker in kosovo und albanien dazu äußern und denen drohen denn langsam fühl ich mich verarscht vor das wir 2 länder haben die stärker sind als fyrom und trotzdem keins der beiden druck auf fyrom macht damit die albaner ihr land kriegen oder mindestens nicht in ihrem land dumm angeschaut werden
qfar ndime po kujton, qe munet kosova apo shqiperia me i dhan?►Belly◄;1819207 schrieb:Ne kete se cfare shkruan do pershtatem me tye. Por cfare do ben Kosova vetun, Shqiptaret ne kosove nuk do votojn per Vetevendosje por jan per Hashim Thacin aj cili eshte i korruptuar, nese populi Shqiptar nuk zgjohen ateher fare nuk ke ta lyepesh.
Ne jemi populi dhe ne do zgjohem, nuk do lerem ta ne derogjn te hujet sic do berem ne Politiken, perse Evropa dhe d.m.th bota eshte ne kosove pasi kosova nuk ishte fajtori i luftes, te them une tye perse, sepse serbi thet se cfare don, nuk e mbyll gojen sic e ber shqiptari i kosoves, do te thires Kosovar apor Shqiptar, do ta mber nje identitet cilen ta dergoj Serbi, apor do ta mban identitetin cilin e ke qe qind vjet.. do ta rreh zemra kuq e zi, apor jo..
Shqiperia do ndimon, shqiperia ishte e mundur duke ndimur populit te vete ne Fyrom, por perse nuk e ber kete nuk di fare.. Turb eshte.
Jemi nje por shumica nuk do kupton tani..
por shpresoj te jezuiti se do vjen koha qe u ber ma shume se mjaft, dhe do zgjohet populi, dhe ta lyep se cfare eshte e drejta tyreve..!
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen