Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Mostar/Moctap

Kada je mostar bio london

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
 

Anhänge

    Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Retro

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
 

Anhänge

    Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Lol. Minarette einfach durch einen Kirchturm ersetzt.

dacadf92e2fcb0ef36793b199a3abb6e.jpg
 
Mostar najrazrušeniji grad Bosne i Hercegovine

mostar_rusevine_6.jpg


mostar_rusevine_8.jpg


mostar_rusevine_7.jpg


mostar_rusevine_3.jpg


mostar_rusevine_5.jpg


mostar_rusevine_4.jpg


mostar_rusevine_2.jpg


mostar_rusevine_1.jpg



Quote:
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: alt2, bgcolor: #E1E4F2"]U procedurama kad se neki od tih objekata devastirani, ugroženi zubom vremena,ratnim događanjima,svaki od tih objekata,kako bi se na njemu interveniralo mora imati dozvolu nadležnih tijela“ kazuju nam iz zavoda za prostorno uređenje Grada Mostara.

Skoro 25 godina od posljednjih ratnih događanja koja su pogodili Mostar na brojnim objektima još su vidljivi ožiljci rata. Samo u užoj gradskoj jezgri ima više od dvadeset objekata koji su u potpunosti devastirani u posljednjem ratu.

Takvi ratnim djelovanjima uništeni i devastirani svakodnevno prijete sigurnosti brojnih prolaznika, ali i samih vozača i vozila na prometnicama, kao što je slučaj na mostarskom Bulevaru gdje se pješaci na pojedinim mjestima moraju kretati kolovoznom trakom zbog opasnosti od urušavanja. Neki objekti su u privatnom vlasništvu,neki u državnom, ali kod velikog broja objekata, kako doznajemo,još nisu riješeni imovinskopravni odnosi.

„Svaki legalan objekt ima dozvolu za gradnju po kojoj je izgrađen. Da bi se neki objekt mogao dalje tretirati za rekonstrukciju,sanaciju i nadogradnju,opet mora dobiti dozvolu od mjerodavnog tijela. Neki objekti su proglašeni nacionalnim spomenicima,neki kategorijom određene vrste .

U procedurama kad se neki od tih objekata devastirani, ugroženi zubom vremena,ratnim događanjima,svaki od tih objekata,kako bi se na njemu interveniralo mora imati dozvolu nadležnih tijela“ kazuju nam iz zavoda za prostorno uređenje Grada Mostara.

Zanimalo nas je može li vlasnik objekt u takvom stanju držati u samom središtu grada i mogu li se po zakonu,ti objekti ukloniti ako ih vlasnik ne želi obnoviti.

„Kako bi se jedan objekt u Mostaru uklonio, mora dobiti dozvolu kao da se gradi, odnosno po regulacijskom planu trebao bi imati 24 ruke gradskih vijećnika. Kao što je potrebna dozvola da se izgradi tako je i potrebna dozvola da se ukloni objekt. Grad je donio 24 regulacijska plana, a za sve objekte koji su bili nekim dijelom za rušenje, grad je na osnovu tih planova, koji su usvojeni donio program rušenja. Nakon toga je načinio poseban program rušenja i uradio veliki iskorak, uklonio je veliki broj objekata legalno i pravno, kako ne bi došlo do samoinicijativnog uklanjanja“Kazano nam je iz zavoda.

Također nam je kazano da se i „po kratkom postupku“ može ukloniti neki objekti, a tu odluku donosi inspekcija odnosno inspektor ako utvrde da nekih objekata širi zaraza ili zbog urušavanja ugrožavaju prolaznike. Takvih odluka je vrlo malo doneseno kako saznajemo.

Dok se god gradsko viječe Mostara ne formira Mostar će i dalje ostati najrazrušeniji grad Bosne i Hercegovine i četvrt stoljeća nakon rata[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
 

Anhänge

    Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
Mostar: Bit će izgrađena nova cesta most – Rudnik

jgnqpVJ.jpg


tKw3fOM.jpg


Quote:
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD="class: alt2, bgcolor: #E1E4F2"]U Mostaru je planirana izgradnja nove ceste od novog mosta na Aveniji do naselja Rudnik. Grad je donio odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača za izvođenje radova na izgradnji nove ceste od novog mosta na rijeci Neretvi do naselja Rudnik, uz trasu nekadašnje željezničke pruge, kojom se vršila opskrba poduzeća Žitopromet. Planirani radovi obuhvaćaju izgradnju ceste sa dvije kolničke trake i nogostupima sa obje strane ceste, dužine oko 300 m i ukupne širine profila 10 m. Nova cesta se uključuje na novoizgrađenu četverotračnu prometnicu Avenija Sjeverni logor, kao i na cestu Mostar-Raštani — Vojno. Projektom je predviđeno rješavanje oborinske odvodnje, ugradnja potrebne prometne signalizacije, kao i javna gradska rasvjeta (LED). Posao je dobilo poduzeće Amitea d.o.o. Mostar, koje je imalo najnižu ponudu u postupku javne nabavke. Ponuda s popustom i PDV-om od poduzeća Amitea je iznosila 409.465,62 KM. Kako je navedeno, rok za izvršenje ove javne nabavke će biti ''prema prihvaćenom dinamičnom planu izvođača radova''.[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 
Zurück
Oben