Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Mutter Theresas

Es freut mich, dass du den Gründungstag kennst, doch denkst du wirklich, dass das ausreicht um über ganz andere Fakten der albanischen Geschichte diskutieren zu können?

Frau Theresa? Wenn du schon die Höflichkeitsform pflegst, dann musst du die auch richtig anwenden können.

Es heisst nicht Frau Theresa, sondern Frau Bojaxhiu.
Am Namen kann man sich nicht irren, anscheinend war sie als Albanerin geboren, lebte als Albanerin und starb als Albanerin. Sie hatte albansiche Eltern, albanische Verwandte und war selbst Albanerin.
Willst du dies bestreitten?
Deinen Nationalismus kannst du dir sonst wohin stecken.
Diese Frau Theresa hat eine Entscheidung pro indischer Staatsbürgerschaft getroffen, und ich gehöre zu dem Kreis der Menschheit, der persönliche Entscheidungen zur Kenntnis nimmt.

Im übrigen interessieren mich die anderen "Fakten" der albanischen "Geschichte" nicht. Es reicht zu wissen, daß es eine sehr enge Zusammenarbeit mit bestimmten eur. Mächten zu ganz speziellen Aepochen gab.

Albano-Amerikaner planen Statue für Detroit

YouTube - ‪NENE TEREZA E DETROITIT -VASILIEV NINI 15.07.10.mpg‬‎

Skulptori gjirokastrit me banim në Ohaio të SH.B.A Vasiliev Nini është në përfundim të monumentit të Nënë Terezës i cili do të vendoset në Detroit në mjediset e katedrales së komunitetit shqiptaro- amerikan atje. Shtatorja e cila tanimë ndodhet në fonderinë e Tiranës në procesin e derdhjes në bronx është në përmasat 200 x80x60. Shtatorja do të vendoset me ceremoni nderimi në 100 vjetorin e lindjes së Nënë Terezës në datën 26 Gusht.

Kjo shtatore e vlerësuar dhe nga drejtuesit e Ministrisë sonë të Kulturës vjen si rezultat i një pune të nisur që prej vitit 1996 mbi nobelisten me origjinë shqiptare dhe të vijuar me monumentin e Nënë Terezës në një prej Katedraleve katolike të Kosovës. Duke jetuar ndërmjet Tiranës dhe Ohajos me bashkudhëtaren dhe bijën e tij,Vasiliev Nini ish-pedagog i skulpturës në Akademinë e Arteve të Tiranës tanimë ka afro 20 vepra të vendosura në disa nga universitetet, stadiumet, muzeumet, katedralet dhe koleksione private në Shtetet e Bashkuara të Amerikës.

Deinen Nationalismus kannst du dir sonst wohin stecken.
Diese Frau Theresa hat eine Entscheidung pro indischer Staatsbürgerschaft getroffen, und ich gehöre zu dem Kreis der Menschheit, der persönliche Entscheidungen zur Kenntnis nimmt.

Im übrigen interessieren mich die anderen "Fakten" der albanischen "Geschichte" nicht. Es reicht zu wissen, daß es eine sehr enge Zusammenarbeit mit bestimmten eur. Mächten zu ganz speziellen Aepochen gab.

Nationalismus? Willst du diese Tatsachen etwa wirklich bestreitten?!? :rolleyes:
Gib mir eine richtige Antwort auf meine Frage.
Ich habe auch nciht die albanische Staatsbürgerschaft, doch dies hat seine Gründe die dich nciht interessieren werden. Obwohl ich nicht diese Staatsbürgerschaft habe, nennst du mich Nationalist. Siehst du? Du musst verschiedene mitberücksichtige in der Realität.

Lies dir bitte mal dein Geschriebenes durch.
Dich interessieren nicht die wichtigen Fakten sonden nur die Tatsache, dass Albanien gezwungen war sich vor Griechenland und Serbien zu schützen. Oder wie du es auch nennen magst, als Sympathie zu den Achsenmächten. :app:
Die Zeit damals liess Albanien keine andere Optionen. Obwohl Albanien sich für die Achsenmächte entschied, konnte sie ihre Grenzen nicht schützen.

Nationalismus? Willst du diese Tatsachen etwa wirklich bestreitten?!? :rolleyes:
Gib mir eine richtige Antwort auf meine Frage.
Ich habe auch nciht die albanische Staatsbürgerschaft, doch dies hat seine Gründe die dich nciht interessieren werden. Obwohl ich nicht diese Staatsbürgerschaft habe, nennst du mich Nationalist. Siehst du? Du musst verschiedene mitberücksichtige in der Realität.

Lies dir bitte mal dein Geschriebenes durch.
Dich interessieren nicht die wichtigen Fakten sonden nur die Tatsache, dass Albanien gezwungen war sich vor Griechenland und Serbien zu schützen. Oder wie du es auch nennen magst, als Sympathie zu den Achsenmächten. :app:
Die Zeit damals liess Albanien keine andere Optionen. Obwohl Albanien sich für die Achsenmächte entschied, konnte sie ihre Grenzen nicht schützen.
Keinen Bock auf so einen Mist. Mir ist meine Zeit zu schade.
Keinen Bock, mich ewig im Kreis zu drehen.

Keinen Bock auf so einen Mist. Mir ist meine Zeit zu schade.
Keinen Bock, mich ewig im Kreis zu drehen.
Du musst dich nicht im Kreis drehen, denn sobald man zu dieser Stelle kommt, gibt es nichts zu drehen und zu wenden.
Der Panslawismus ist Fakt. Ich weiss nicht was du daran rütteln und schütteln willst.

Albaner Mazedoniens ehren Mutter Teresa

Tetovë, portret gjigant, nën moton “Me dashuri për Nënën Terezë"

Me rastin e njëqind vjetorit të lindjes së humanistes shqiptare, Nënë Terezës, mbrëmë në Galerinë e Arteve në Tetovë, piktori Miftar Memeti ka ekspozuar portretin e saj gjigant, me moton “Me dashuri për Nënën Terezë”. Piktura është bërë nga 100 portrete të vogla të nobelistes shqiptare. Miftar Memeti njihet nga miqtë e tij si piktori i Nënë Terezës, pasi gjithë karrierën ia kushtoi humanistes shqiptare me përmasa botërore.
“Miftar Memeti ka nisur të pikturoj Nënë Terezën këtu e dhjetë vite përpara me një libër të vogël që titullohet Nënë Tereza për të varfëritë, ku janë botuar thënie të Nënë Terezës për të varfëritë të ilustruara me piktura të jashtëzakonshme të punuara me dashuri të madhe prej artistit tonë ”. deklaroi prof. Fatmir Sulejmani.
Miftari thotë se ajo që e ka shtyrë të pikturoj Nënën Terezë, është dashuria e tij ndaj humanitetit dhe nënës, si gjëra më të shtrenjta në Botë.
“Një e vërtetë e madhe është se unë me figurën e Nënë Terezës jap një homazh për të gjithë nënat në krye me nënën time. Në rast se Nënë Tereza është e shenjtë për gjithë botën, nëna ime është për mua. Unë nuk kam gjetur figurë më të madhe se Nënë Tereza që të mund ta shpjegoj dashurinë ndaj nënës time”, tha piktori Miftar Memeti.
Gjatë këtij muaji, portreti gjigant i Nënë Terezës, do të ekspozohet edhe në Shkup dhe Tiranë. Ndërsa postat e Maqedonisë, Shqipërisë dhe Kosovës, me rastin e njëqind vjetorit të lindjes së Nënë Terezës, do lëshojnë në qarkullim edhe një pullë postare me portretin e saj. Bashkim Sulejmani

ALSAT-M -Editicioni Shqip - Tetovë, portret gjigant, nën moton ?Me dashuri për Nënën Terezë"

Zurück
Oben