M
Metho
Guest
Niemand ist so wie du und ich...Tut mir leid, Sinti und Roma sind nicht so, die sind auch Menschen, so wie Du und ich.
Niemand ist so wie du und ich...Tut mir leid, Sinti und Roma sind nicht so, die sind auch Menschen, so wie Du und ich.
Müsst du und Don immer spammen?Niemand ist so wie du und ich...
Dann ist wohl alles geklàrtMiq te dashur, me lejoni te ju njoftoj se une sot nuk kam qenë pjesmarres ne protesta ne Iliridë. Une jame gjithsesi perkrahes i kesaj nisme dhe se shpejti do te gjindem ne mesin tuaj, por une jam i mendimit se ne duhet te protestojme me dinjitet. Vetë grumbullimi i masave te medha dergon signale ne mbare boten dhe ne e dime se ne dekadat e fundit çdo e mire per popullin tone ka filluar me protesta paqesore. Uroj qe mos te lendohet askush, uroj qe keshtu te shkurtohet rruga jone drejt qellimit te madhe. Ju falenderoj nga zemra per kontributin tuaj.
Ata qe ushtrojne dhune ndaj popullit tone do e marin denimin e tyre, heret apo vone, per kete jam i bindur.
Me nderime
I juaji Nuri Seferi
https://sq-al.facebook.com/BoxerNuriSeferi
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen