Allissa BOSANSKA BOSANKA 19 März 2011 #93 Elvis wasn"t only sexy he had a beautiful voice to go along with it.The best ever and always. eines seiner schönsten lieder...... YouTube - I Just Can't Help Believin'
Elvis wasn"t only sexy he had a beautiful voice to go along with it.The best ever and always. eines seiner schönsten lieder...... YouTube - I Just Can't Help Believin'
Allissa BOSANSKA BOSANKA 19 März 2011 #96 oooh mein gott wenn er mich so geküsst hätte, ich wäre in ohnmacht gefallen.... YouTube - Elvis Presley-Kissing girls and I GOT A WOMAN LIVE
oooh mein gott wenn er mich so geküsst hätte, ich wäre in ohnmacht gefallen.... YouTube - Elvis Presley-Kissing girls and I GOT A WOMAN LIVE
G Greco Guest 19 März 2011 #97 YouTube - Jerry Lee Lewis - Great Balls Of Fire (From "Jerry Lee Lewis And Friends" DVD)
BlackJack Jackass of the Week 19 März 2011 #100 Allissa schrieb: oooh mein gott wenn er mich so geküsst hätte, ich wäre in ohnmacht gefallen.... Zum Vergrößern anklicken.... und wenn er dich geküsst hätte??
Allissa schrieb: oooh mein gott wenn er mich so geküsst hätte, ich wäre in ohnmacht gefallen.... Zum Vergrößern anklicken.... und wenn er dich geküsst hätte??