Kosova_Kid
Top-Poster
@schiptar
ich schiecks nach religion
Oh je... Na dann vielen Dank.The_Greece_Kid schrieb:@schiptar
Schiptar schrieb::arrow: Sieht mir nach 'nem RAKIJA-Thread aus...
Albanesi2 schrieb:Ich hab mal in denn albanischen Kanal gesehen , nämlich in TVsh , nicht vor langer Zeit das ein schwuler griechischer orthodoxer Priester in der südalbanischen Stadt Korca mit kleinen albanischen Jungen Sex hatte .
Denn haben Sie natürlich des Landes verwiesen
Zufälligerweise finde ich eine Seite über denn gleichen Vorfall eines serbischen Priesters.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/2964793.stm
Serbian priest charged with sex abuse
A bishop of the Serbian Orthodox Church has been charged with the sexually molesting five teenage boys.
Bishop Pahomije is accused of lewd behaviour and attempts to force intimacy with the boys during last year's visit to a monastery in the southern town of Vranje, about 250 kilometres (155 miles) south of the capital Belgrade.
The bishop - whose secular name is Tomislav Gacic - has strenuously denied any wrongdoing, dismissing the accusations as "lies".
The charges are the first of their kind ever brought against a senior dignitary in the Serbian Orthodox Church - if convicted he faces several years in prison.
'Historic importance'
District court prosecutor Zare Dinic read the charges, which followed a three-month investigation launched after local newspaper Novine Vranjske first broke the story.
"The charges have a historic importance because the state has showed a readiness to fight crime and that nobody is protected," Aleksandar Stojkovic, the lawyer for the boys, told the AFP news agency.
Bishop Pahomje denies any wrongdoing and instead accuses the boys of "leading a campaign" against him personally and also the Serbian Orthodox Church.
"I can only say that the statements made by the boys are lies and I am praying for the salvation of their souls," he said during pre-trial hearings earlier this year.
In 1990, Bishop Pahomje was cleared by the Serbian Orthodox Church of similar allegations, following an internal investigation.
Meanwhile, the editor of Novine Vranjske, Vuk Obradovic, claimed to have received death threats after the newspaper had published the boys' testimonies.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Let's wait and see... Auf dem besten Weg dahin ist das Ganze jedenfalls.Hellenic schrieb::arrow: Sieht mir nach 'nem Mülleimer-Thread aus...Schiptar schrieb::arrow: Sieht mir nach 'nem RAKIJA-Thread aus...
The_Greece_Kid schrieb:@schiptar
Taulant schrieb:An die Griechen und Serben! Versetzt ihr euch nun in die Lage wie Karadjordje gegen den Islam hetzt und dass scheint euch egal zu sein, aber wenn Albanesi genau so das Christentum in den Dreck zieht, reagiert ihr sofort mit Threadverschiebungen
Macedonian schrieb:Taulant schrieb:An die Griechen und Serben! Versetzt ihr euch nun in die Lage wie Karadjordje gegen den Islam hetzt und dass scheint euch egal zu sein, aber wenn Albanesi genau so das Christentum in den Dreck zieht, reagiert ihr sofort mit Threadverschiebungen
Im Gegenteil, bei mir zumidest. Ich wurde von ihm sogar als ''Albanophiler Grieche'' eingestuft :roll:
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen