Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Stadt St. Gallen

marimatamari schrieb:
Secondos schrieb:
Athleti_Christi schrieb:
ZajkoKukurajko schrieb:
Olmabratwürscht? :wink:

Ja, die besten. Warst du schon in der Olma? Nicht so interessant aber der Jahrmarkt der hat es in sich.

scho klar, isch au dä gröschti schipti-treff i dä schwiz!! :lol: :lol:

Stönd bi üch d'Shipis a de Johrmärt/Chilbis au de ganz Tag bim Boxsack??? :lol:

normal, isch hauptattraktion!! :lol:
atlethi, du weisch jo gar nöd was d`verpassisch a dä olma!! do gots richtig ab - aber äbä sobald dä boxchastä abgstellt isch sind er nümä umä!! :wink: :lol:
 
Secondos schrieb:
marimatamari schrieb:
Secondos schrieb:
Athleti_Christi schrieb:
ZajkoKukurajko schrieb:
Olmabratwürscht? :wink:

Ja, die besten. Warst du schon in der Olma? Nicht so interessant aber der Jahrmarkt der hat es in sich.

scho klar, isch au dä gröschti schipti-treff i dä schwiz!! :lol: :lol:

Stönd bi üch d'Shipis a de Johrmärt/Chilbis au de ganz Tag bim Boxsack??? :lol:

normal, isch hauptattraktion!! :lol:
atlethi, du weisch jo gar nöd was d`verpassisch a dä olma!! do gots richtig ab - aber äbä sobald dä boxchastä abgstellt isch sind er nümä umä!! :wink: :lol:

Sicher weiss ich was abgoht, für wa ha ich cousins, die es döt ständig hänged und mir dann verzellet wie sie gschlägered hend. :lol: :lol:
 
Ich weiss nur das es in S Galle geili Balkanfraue het, hehe aber schinbar sind die ziemli keusch, drum chömet die Balkanmänner uf Züri weg de Zürinuttene

PS: Züri= Nuttenhochburg vo de Schwiz :roll:
 
T1tt0l4r00c4 schrieb:
Ich weiss nur das es in S Galle geili Balkanfraue het, hehe aber schinbar sind die ziemli keusch, drum chömet die Balkanmänner uf Züri weg de Zürinuttene

PS: Züri= Nuttenhochburg vo de Schwiz :roll:

So keusch sind die au nöd :wink:
 
T1tt0l4r00c4 schrieb:
Ich weiss nur das es in S Galle geili Balkanfraue het, hehe aber schinbar sind die ziemli keusch, drum chömet die Balkanmänner uf Züri weg de Zürinuttene

PS: Züri= Nuttenhochburg vo de Schwiz :roll:

Es git in Züri no anderi Gägände ussert dLangstraas. :wink:
 
Es git in Züri no anderi Gägände ussert dLangstraas.

WO?????

Das mit de Nuttene han ich nöd uf d langtsrass bezoge, dete gits wenig haha, sondern allgm. uf Züri, nur allei in usgang gits massewis nuttene...aussen fix innen nix :twisted:
 
T1tt0l4r00c4 schrieb:
WO?????

Das mit de Nuttene han ich nöd uf d langtsrass bezoge, dete gits wenig haha, sondern allgm. uf Züri, nur allei in usgang gits massewis nuttene...aussen fix innen nix :twisted:

Möchtsch säge dass dZürcherinne so im allgemeine Nuttene sind?
 
Hm nöd alli aber en sehr sehr grosse Teil.... 8)

Sind ziemlich billig halt, vo Ehr und Stolz das sind 2 Begriff wo die wenigschte kennet :roll:

Aber ebe anders Land andri Mentaltät

Bez. das auf uf "UslandBalkanese "

Die da i de Schwiz chasch uf kein >Fall vergliche mit dene dune....sind komplett anderscht...halt Schwizermäsig haha
 
Was isch Ehr und was isch Schtolz i dine Auge?

Ich chumme vo Züri, unteranderem, und wänn so öppis ablaasch, das find ich ziemlich beleidigend, und dini Ussag DIÄ isch billig. :evil:

Sorry wär oder was isch schwiizermässig?
 
Zurück
Oben