G
Gelöschtes Mitglied 9433
Guest
[TABLE="class: contentpaneopen"]
[TR]
[TD="class: contentheading, width: 100%, align: left"]Αύξηση προκρατήσεων από τη βρετανική αγορά [/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: right"]
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: contentpaneopen"]
[TR]
[TD="class: date, colspan: 2, align: left"] Πηγή: Express.gr 07/11/12-08:27
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: size5, colspan: 2, align: left"]
ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΑ είναι τα πρώτα μηνύματα από τη βρετανική αγορά για τον τουρισμό του 2013, όπως προκύπτει από τις επαφές της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού και των παραγόντων του κλάδου στη διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market που πραγματοποιείται στο Λονδίνο. Σημαντικοί tour operators, όπως οι Thomas Cook, Tui και Rewe, κάνουν λόγο για 10% αύξηση στις προκρατήσεις και εκτιμούν ότι το 2013 θα είναι μια καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, όσο διασφαλίζεται η πολιτική σταθερότητα στη χώρα. Παράγοντες της αγοράς επιβεβαιώνουν ότι σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις είναι εφικτός ο στόχος των 17 εκατ. τουριστών που έχει τεθεί για το 2013, αύξηση της τάξεως του 6% σε σχέση με φέτος. Θετικό αντίκτυπο είχε και η πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής του ΕΟΤ, με επικεφαλής την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και τον γενικό γραμματέα Νίκο Καραχάλιο.
Στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης, παρουσιάστηκε το νέο επικοινωνιακό μήνυμα «Greece, All Time Classic», καθώς και η στοχοθεσία του ΕΟΤ για την επόμενη χρονιά. Στόχος είναι, όπως τόνισε η υπουργός, η Ελλάδα να καθιερωθεί στο top 5 των πιο δημοφιλών τουριστικών προορισμών παγκοσμίως, στο οποίο βρισκόταν πριν 5 χρόνια. Εν τω μεταξύ, σε ερώτηση για την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας, η κ. Κεφαλογιάννη απάντησε ότι «αν θέλουμε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί, πρέπει να μειωθεί ο ΦΠΑ στον τουρισμό». Ειδική αναφορά έγινε στο κανάλι youtube που δημιούργησε η Google για λογαριασμό του ΕΟΤ.
Επίτιμη προσκεκλημένη και παρούσα στα εγκαίνια του ελληνικού περιπτέρου στην WTM και στη συνέντευξη Τύπου ήταν η Βρετανίδα συγγραφέας Victoria Hislop, η οποία αναφέρθηκε στη μοναδικότητα της Ελλάδας, που αποτελεί, όπως τόνισε, «πηγή έμπνευσης για το συγγραφικό της έργο», που γνωρίζει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως. Στο πλαίσιο της επίσκεψής της, η οποία ολοκληρώνεται σήμερα, η υπουργός είχε συναντήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων τουριστικών οργανισμών, μέλη της ελληνικής παροικίας, αλλά και με εκπροσώπους διεθνών μέσων ενημέρωσης (CNN, CNBC, Bloomberg, Euronews, Breaking news, Independent). [/TD]
[/TR]
[/TABLE]
33% mehr touris aus russland und der ukraine.Tendez steigend.
[TABLE="class: contentpaneopen"]
[TR]
[TD="class: contentheading, width: 100%, align: left"]Ενισχύθηκε κατά 33,3% η τουριστική κίνηση από Ρωσία και Ουκρανία [/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: right"]
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: contentpaneopen"]
[TR]
[TD="class: date, colspan: 2, align: left"] Πηγή: Express.gr 09/11/12-07:56
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: size5, colspan: 2, align: left"]
ΑΥΞΗΣΗ 33,3% σημείωσε η τουριστική κίνηση από τη Ρωσία και την Ουκρανία προς την Ελλάδα για το διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία των θεωρήσεων που δόθηκαν. Εντυπωσιακά είναι τα ποσοστά αύξησης από το Νοβοροσίσκ της Ρωσίας, που ξεπερνά το 70% (σε απόλυτο αριθμό 35.581 θεωρήσεις συνολικά), ενώ στο σύνολο της Ρωσίας καταγράφηκε αύξηση 28,06% και περίπου 650.000 θεωρήσεις. Στο ίδιο διάστημα οι αφίξεις από το Κίεβο της Ουκρανίας σχεδόν διπλασιάστηκαν (από τις 47.782 θεωρήσεις στις 90.580). Σημειώνεται ότι η πραγματική κίνηση είναι μεγαλύτερη, δεδομένου ότι στα στοιχεία δεν συμπεριλαμβάνεται ο αριθμός των ατόμων που κατέχουν βίζα πολλαπλών εισόδων (Multi Visa).
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TR]
[TD="class: contentheading, width: 100%, align: left"]Αύξηση προκρατήσεων από τη βρετανική αγορά [/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: right"]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: contentpaneopen"]
[TR]
[TD="class: date, colspan: 2, align: left"] Πηγή: Express.gr 07/11/12-08:27
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: size5, colspan: 2, align: left"]
ΕΝΘΑΡΡΥΝΤΙΚΑ είναι τα πρώτα μηνύματα από τη βρετανική αγορά για τον τουρισμό του 2013, όπως προκύπτει από τις επαφές της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού και των παραγόντων του κλάδου στη διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market που πραγματοποιείται στο Λονδίνο. Σημαντικοί tour operators, όπως οι Thomas Cook, Tui και Rewe, κάνουν λόγο για 10% αύξηση στις προκρατήσεις και εκτιμούν ότι το 2013 θα είναι μια καλή χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, όσο διασφαλίζεται η πολιτική σταθερότητα στη χώρα. Παράγοντες της αγοράς επιβεβαιώνουν ότι σύμφωνα με τις μέχρι τώρα ενδείξεις είναι εφικτός ο στόχος των 17 εκατ. τουριστών που έχει τεθεί για το 2013, αύξηση της τάξεως του 6% σε σχέση με φέτος. Θετικό αντίκτυπο είχε και η πρώτη επίσημη παρουσίαση της νέας επικοινωνιακής στρατηγικής του ΕΟΤ, με επικεφαλής την υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη και τον γενικό γραμματέα Νίκο Καραχάλιο.
Στην καθιερωμένη συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης, παρουσιάστηκε το νέο επικοινωνιακό μήνυμα «Greece, All Time Classic», καθώς και η στοχοθεσία του ΕΟΤ για την επόμενη χρονιά. Στόχος είναι, όπως τόνισε η υπουργός, η Ελλάδα να καθιερωθεί στο top 5 των πιο δημοφιλών τουριστικών προορισμών παγκοσμίως, στο οποίο βρισκόταν πριν 5 χρόνια. Εν τω μεταξύ, σε ερώτηση για την ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας, η κ. Κεφαλογιάννη απάντησε ότι «αν θέλουμε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί, πρέπει να μειωθεί ο ΦΠΑ στον τουρισμό». Ειδική αναφορά έγινε στο κανάλι youtube που δημιούργησε η Google για λογαριασμό του ΕΟΤ.
Επίτιμη προσκεκλημένη και παρούσα στα εγκαίνια του ελληνικού περιπτέρου στην WTM και στη συνέντευξη Τύπου ήταν η Βρετανίδα συγγραφέας Victoria Hislop, η οποία αναφέρθηκε στη μοναδικότητα της Ελλάδας, που αποτελεί, όπως τόνισε, «πηγή έμπνευσης για το συγγραφικό της έργο», που γνωρίζει τεράστια επιτυχία παγκοσμίως. Στο πλαίσιο της επίσκεψής της, η οποία ολοκληρώνεται σήμερα, η υπουργός είχε συναντήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων τουριστικών οργανισμών, μέλη της ελληνικής παροικίας, αλλά και με εκπροσώπους διεθνών μέσων ενημέρωσης (CNN, CNBC, Bloomberg, Euronews, Breaking news, Independent). [/TD]
[/TR]
[/TABLE]
33% mehr touris aus russland und der ukraine.Tendez steigend.
[TABLE="class: contentpaneopen"]
[TR]
[TD="class: contentheading, width: 100%, align: left"]Ενισχύθηκε κατά 33,3% η τουριστική κίνηση από Ρωσία και Ουκρανία [/TD]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: right"]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[TD="class: buttonheading, width: 100%, align: left"]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: contentpaneopen"]
[TR]
[TD="class: date, colspan: 2, align: left"] Πηγή: Express.gr 09/11/12-07:56
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="class: size5, colspan: 2, align: left"]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]