Γερμανούς και Σέρβους τουρίστες επιδιώκει να προσελκύσει στο "τρίτο πόδι" της Χαλκιδικής
Πηγή:
Express.gr 28/02/12-12:05
Να προσελκύσουν περισσότερους Γερμανούς τουρίστες στην περιοχή του 'Αθω, αλλά και να αναστρέψουν το άσχημο κλίμα, που έχει διαμορφωθεί σε μερίδα της γερμανικής κοινωνίας, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, φιλοδοξούν ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης της Προ του 'Αθω περιοχής και ο δήμος Αριστοτέλη.
Ο κοινός στόχος των δύο φορέων επιδιώχθηκε -μεταξύ άλλων- με τη συμμετοχή τους στη διεθνή τουριστική έκθεση F.RE.E του Μονάχου (22-26/2), όπου έλαβαν μέρος ως εκθέτες στο κεντρικό περίπτερο του ΕΟΤ.
Οι δύο φορείς εστίασαν σε πολυθεματικό άξονα προβολής του προορισμού, προωθώντας τις καλοκαιρινές διακοπές, τις προσκυνηματικές περιηγήσεις, τον πολιτισμό και «Τα Αριστοτέλεια», τις περιπατητικές και ποδηλατικές διαδρομές, τα μνημεία και τους αρχαιολογικούς χώρους αλλά και τον οινολογικό / γαστρονομικό τουρισμό.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού, οι Γερμανοί έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για την περιοχή του Αθω («τρίτο πόδι» της Χαλκιδικής), διαπιστώνοντας ότι ακόμη και ένας παραδοσιακός προορισμός διακοπών, όπως ο συγκεκριμένος, μπορεί να προσφέρει καινοτόμες τουριστικές προτάσεις, αλλά και όλα τα είδη σύγχρονου τουρισμού.
"Πιστεύουμε ότι η εφαρμογή του επικοινωνιακού μας σχεδίου θα μας οδηγήσει στο να ξεφύγουμε από τα ευχολόγια και ότι τα επόμενα χρόνια θα επιφέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα ως προς την ποσοτική αλλά και ποιοτική αύξηση του εισερχόμενου από τη Γερμανία τουρισμού», καταλήγει η ανακοίνωση.
Αν με το άνοιγμα προς τη Γερμανία ο Οργανισμός προσπαθεί να «ξεκλειδώσει» μια σχετικά νέα αγορά για την περιοχή του 'Αθω, με τη συμμετοχή του στη διεθνή έκθεση I.F.T., στο Βελιγράδι (23-26/2/12), επιδίωξε να εδραιώσει μια γνώριμη, τη σερβική.
Η περιοχή συμμετείχε με εκθεσιακή προθήκη (σταντ) στην εν λόγω έκθεση, προσελκύοντας πλήθος επισκεπτών και εκπροσώπων τουριστικών γραφείων. Η έμφαση που δόθηκε φέτος, σύμφωνα με το marketing plan, ήταν η προβολή του καλοκαιρινού προϊόντος αλλά και η προώθηση του προορισμού ως προσκυνηματικού.
«Αυτό που επιδιώκουμε», αναφέρουν σε δηλώσεις τους εκπρόσωποι των δύο φορέων «είναι να ενισχύσουμε την υφιστάμενη κατάσταση σε ό,τι αφορά την εισροή Σέρβων επισκεπτών στην περιοχή αλλά κυρίως να βελτιώσουμε την ποιότητα του εισερχόμενου προϊόντος, προκειμένου να πετύχουμε αύξηση των εσόδων για την τοπική κοινωνία. Οι Σέρβοι, θέλουμε, να γνωρίσουν τις εναλλακτικές τουριστικές μας μορφές, έτσι ώστε σιγά - σιγά να ξεφύγουμε από το μοντέλο της μαζικής εισροής και να περάσουμε σε πιο ποιοτικά δεδομένα».