Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Tourismus im Aufwind - Griechenland

Μία πλωτή πολιτεία κατέπλευσε στη Θεσσαλονίκη

89F4902A5894F48967B57D0E9900F525.jpg


Έδεσε το κρουαζιερόπλοιο «The world»

Με μήκος 200 μέτρων, 165 διαμερίσματα και όλες τις ανέσεις που διαθέτει ένα σπίτι στη... γη, το κρουαζιερόπλοιο «The World» που έδεσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί μία πλωτή πολιτεία στην οποία «μένουν» εκατόν είκοσι τουρίστες, κυρίως Αμερικανοί.

Πολλοί εξ αυτών έχουν αγοράσει διαμέρισμα εντός του κρουαζιερόπλοιου και άλλοι έχουν προχωρήσει στην ενοικίαση, με τη μέθοδο της χρονομίσθωσης

Το «The World» θα αναχωρήσει για τη Μεσόγειο, αύριο στις 8 το βράδυ.

Πάντως, οι επιβαίνοντες στην…πλωτή πολιτεία του «The World», δεν αφήνουν το χρόνο παραμονής τους στη Θεσσαλονίκη ανεκμετάλλευτο και μεταβαίνουν είτε με... ελικόπτερα από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» στα Μετέωρα είτε με λεωφορεία στη Βεργίνα είτε και με τα πόδια για βόλτα στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

Newsbeast.gr |



Ιπποκράτης
 
Tourismus in griechenland soll auf 20 bis 25 millionen steigen.
So wie es aussieht haben sie aus ihren fehlern gelernt.
Allein die russen 2009(170.000)2011(650.000) sollen in naher zukunft die 2-3 millionen erreichen.Nächstes jahr sollen mehr als 1 million russen griechenland besuchen.
Oben drauf will die regierug alles tun damit mehr kreuzschiffe in griechischen häfen anlegen.
Έρχεται η άρση του καμποτάζ, στόχος τα 20-25 εκ. τουρίστες στην Ελλάδα!
19-11-2011
print_mail.png

550fb68379_kruaziera.jpg
Ώθηση στις τουριστικές αφίξεις θα δώσει η άρση του καμποτάζ που αναμένεται μέχρι το τέλος του 2011 ή τις αρχές 2012, όπως εκτίμησε ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Γεώργιος Νικητιάδης, τονίζοντας ότι η χώρα μας θα μπορούσε να υποδέχεται σε μια τετραετία από σήμερα περίπου 20-25 εκατ. τουρίστες ετησίως.
Στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο πλαίσιο της Philoxenia, ο κ. Νικητιάδης υπογράμμισε ότι η κρουαζιέρα είναι ίσως «η επόμενη μεγάλη πρόκληση» για τον ελληνικό τουρισμό. «Αν κάνουμε ό,τι πρέπει, όπως 25-30 μεγάλες προβλήτες ανά την Ελλάδα για την υποδοχή κρουαζιερόπλοιων, η κρουαζιέρα μπορεί να προσθέσει 4% στο ΑΕΠ», παρατήρησε. Όπως είπε στο περιθώριο της συνέντευξης Τύπου, μόνο η εταιρεία κρουαζιέρας Royal Caribbean θα μπορούσε να φέρει 750.000 επιβάτες στο Ηράκλειο, σε μια τριετία, αν προχωρούσε η άρση του καμποτάζ.
Ο υφυπουργός διευκρίνισε πάντως ότι το ζήτημα της πλήρους άρσης του καμποτάζ ανήκει στην αρμοδιότητα του νέου υφυπουργού Ανάπτυξης, αρμόδιου για θέματα ναυτιλίας, Αδωνι Γεωργιάδη.
Σύμφωνα με τον κ. Νικητιάδη, το 2011 εξελίχθηκε τελικά στην καλύτερη τουριστική χρονιά της ιστορίας της Ελλάδας, με τον τουρισμό να προσθέτει στο ΑΕΠ 1,5%, με μόλις το 1/3 των δαπανών προβολής, σε σχέση με το 2009.
Εκτίμησε παράλληλα ότι και το 2012 θα μπορούσε να εξελιχθεί πολύ θετικά, δεδομένου, όπως εξήγησε, ότι η καλή πορεία του 2011 δεν ήταν αποτέλεσμα μόνο της πτώσης των τουριστικών αγορών της Β. Αφρικής (κυρίως Αίγυπτου και Τυνησίας), από τις οποίες η Ελλάδα δεν πήρε τελικά τόσο σημαντικό μερίδιο.
Ο υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού έκανε ειδική αναφορά στην περίπτωση της Ρωσίας, η οποία, όπως είπε, είναι «χαρακτηριστικό παράδειγμα επιτυχημένης προσέγγισης αγοράς». Χάρη σε ένα ευρύ πλέγμα δράσεων, όπως επισήμανε, ο τουρισμός προς Ελλάδα αυξήθηκε από 170.000 άτομα το 2009 σε 370.000 το 2010 και 650.000 φέτος, με προοπτική να φτάσει εύκολα το 1 εκατ. το 2012, αν η τάση συνεχιστεί. Προανήγγειλε μάλιστα ότι ετοιμάζεται συμφωνία με Ρώσους τουριστικούς πράκτορες, ώστε να λειτουργούν οι ίδιοι ως visa centers για τους τουρίστες, που ενδιαφέρονται να έρθουν στην Ελλάδα.
Αναφορικά με το τέλος ακινήτων στις τουριστικές επιχειρήσεις, σημείωσε ότι λόγω οικονομικής κρίσης δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το να πληρώσουμε όλοι. Για τη διεκδικούμενη -από πλευράς των φορέων του τουρισμού- μείωση του σπατόσημου παραδέχτηκε τέλος ότι είναι πολύ σημαντικό ζήτημα, προσθέτοντας ότι «ενώνουμε τις δυνάμεις μας με όλους τους φορείς για να βρεθούν λύσεις».
 
Visumpflicht für Russen ist ein großes Hindernis für die meisten Reisenden die nach Griechenland reisen wollen
Russland rechnet auf Aufhebung der Visa-Pflicht mit EU: Stimme Russlands

Griechenland hat diesbezüglich was gemacht glaube ich,damit touristen viel leichter das land besuchen können.Darum auch die steigenden zahlen....und auch die zukünftigen aussichten.
Habe mal geroulanos sagen hören...das sie in den nächsten jahren ....pro saison 3 millionen russen das land besuchen sollen.
Das Visum war in der vergangenheit immer das große problem für griechenland.Als man 2009 gemerkt hat....das man sich nicht nur auf die eu zone konzentrieren darf.....haben sie in dieser richtung schon die passenden massnahmen vollzogen.
 
Griechenland hat diesbezüglich was gemacht glaube ich,damit touristen viel leichter das land besuchen können.Darum auch die steigenden zahlen....und auch die zukünftigen aussichten.
Habe mal geroulanos sagen hören...das sie in den nächsten jahren ....pro saison 3 millionen russen das land besuchen sollen.
Das Visum war in der vergangenheit immer das große problem für griechenland.Als man 2009 gemerkt hat....das man sich nicht nur auf die eu zone konzentrieren darf.....haben sie in dieser richtung schon die passenden massnahmen vollzogen.


sowas ist schwer umzsetzten, griechenland hat schengen abkommen..wenn ein russe ohne visa nach griechenland kommt..kann er locker ohne papiere weiter in der EU Reisen..es muss eine loesung gefunden werden..wie man das umsetzten kann
 

jedes jahr sind die meisten filmstars saenger..in griechenland augustmonate sind die alle hier versammelt..zurgleichen zeit war, armani, madonna, goldy horn, russel crow, mel gibson, naja paris hilton, george clooney, rihanna und noch ein paar..auf mykonos, skiathos, antiparos und santorini verteilt. weiss nicht mehr alle namen aber haben so eine liste gemacht..und es waren sicher ueber 100 bekannte leute..auf verschiedene inseln unterwegs
 
Eνδιαφέρον της Royal Carribean για το λιμάνι του Ηρακλείου!
21-11-2011
print_mail.png

bb70970bf9_irakleio.jpg
Μήνυμα προς τις ελληνικές αρχές να «τρέξουν» άμεσα τα θέματα κρουαζιέρας, ώστε να ανταποκριθούν στο κάλεσμα που τους έχει γίνει στέλνει η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στο κόσμο η Royal Caribbean Cruises Ltd.
Ο αντιπρόεδρος της RCCL John Tercek υπεύθυνος για την εμπορική ανάπτυξη του ομίλου κατέθεσε προς τα αρμόδια υπουργεία ένα σχέδιο πλήρους ανάπτυξης του τομέα κρουαζιέρας στο λιμάνι του Ηρακλείου.
Με επιστολή του την οποία αποκαλύπτει σήμερα η «ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ» κατέθεσε το ενδιαφέρον του ομίλου για το λιμάνι και τις υποδομές κρουαζιέρας, μια επένδυση που απαιτεί ένα κεφάλαιο τουλάχιστον 60 εκατ. ευρώ, για υποδομές υποδοχής κρουαζιερόπλοιων και ανέγερση ξενοδοχείου, το οποίο ενδέχεται να αυξηθεί εφόσον το project επεκταθεί και σε άλλες ανωδομές.
Για να τρέξουν τα επενδυτικά προγράμματα όμως χρειάζεται να απλοποιηθούν οι διαδικασίες στη χώρα μας, και ειδικά στο θέμα της κατάργησης της υποχρέωσης υπογραφής σύμβασης για τα κρουαζιερόπλοια με σημαίες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τα ελληνικά λιμάνια σαν βάσεις, αλλά και την εφαρμογή του fast truck για τις επενδύσεις στα λιμάνια.
Η RCCL σημειώνει ότι εφόσον το λιμάνι του Ηρακλείου και η ελληνική κυβέρνηση επιθυμούν να «τρέξουν» αυτόνομα τα επενδυτικά αυτά έργα, έχει τη διάθεση να συνεισφέρει σαν σύμβουλος. Ενδιαφέρεται έντονα όμως και για την περίπτωση που η ελληνική κυβέρνηση επιθυμεί την εμπλοκή της σαν επενδυτής. Σύμφωνα με την πρόταση της εταιρείας υπάρχει η δυνατότητα να κατασκευαστεί και δεύτερος προβλήτας που να φιλοξενεί μεγάλα κρουαζιερόπλοια αξίας περίπου 20 εκατ. ευρώ. Υπολογίζεται ότι για να υπάρξει πλήρης επιστροφή του κεφαλαίου, συμπεριλαμβανομένων και των εξόδων λειτουργίας ανέρχονται σε 4 εκατ. ευρώ το χρόνο για περίοδο 15 ετών.
Όπως σημειώνει ο κ. Tercek «Με την άνοδο της κρουαζιέρας με τις υπάρχουσες υποδομές και τις νέες εγκαταστάσεις το λιμάνι του Ηρακλείου θα έχουν τη δυνατότητα να επισκέπτονται δύο μεγάλα πλοία 2.500 επιβατών το καθένα καθημερινά για μια περίοδο 32 εβδομάδων.
Τα πλοία αυτά θα ξεκινούν από τα λιμάνια της Ιταλίας ενώ θα υπάρχει πρόβλεψη και για ένα κρουαζιερόπλοιο που θα κάνει homeport από το λιμάνι του Ηρακλείου τα Σαββατοκύριακα». Η κίνηση αυτή μεταφράζεται σε 850.000 επιβάτες κρουαζιέρας ετησίως Στην πρόβλεψή του ο αντιπρόεδρος της RCCL αναφέρει ότι θα χρειαστούν περίπου πέντε χρόνια για να ανέλθει σταθερά η κίνηση επιβατών σε αυτά τα επίπεδα. Με τις σημερινές συνθήκες της αγοράς η RCCL υπολογίζει ότι με αυτή τη κίνηση τα έσοδα του λιμανιού από τα κρουαζιερόπλοια θα ανέρχονται σε 3,4 εκατ. ευρώ ετησίως.
Για την υποστήριξη του έργου, τουλάχιστον μέχρι να σταθεροποιηθεί η κίνηση σε υψηλά επίπεδα μπορούν αν πραγματοποιηθούν περαιτέρω επενδύσεις στο παραλιακό μέτωπο. Στο πλαίσιο αυτό προτείνει την κατασκευή ξενοδοχείου 4* και 100 δωματίων με συνεδριακό κέντρο 1.000 τ.μ. και ένα καζίνο 1.000 τ.μ. καθώς και ένα εμπορικό κέντρο με εστιατόρια συνολικής έκτασης 3.000 τ.μ.. Οι επενδύσεις αυτές θα έχουν τη δυνατότητα να αποπληρώσουν το κεφάλαιό τους και παράλληλα να ενισχύσουν την επένδυση σε υποδομές κρουαζιέρας μέχρι να σταθεροποιηθεί η κίνηση επιβατών.
Με την προϋπόθεση ότι οι εκτάσεις δεν θα στοιχίσουν τίποτα στην επένδυση, το σύνολο των κεφαλαίων για τις προαναφερόμενες κατασκευές στο παραλιακό μέτωπο του Ηρακλείου υπολογίζεται ότι θα ανέλθει στα 40 εκατ. ευρώ. Επίσης ο όμιλος να διερευνήσει τις δυνατότητες διαμόρφωσης μαρίνας για 120 yacht. Όπως υπογραμμίζει όμως το ελληνικό φορολογικό σύστημα είναι εχθρικό απέναντι στους ιδιοκτήτες σκαφών, και για τον λόγο αυτό η RCCL θα πρέπει να συζητήσει με τη κεντρική κυβέρνηση την πιθανή προσαρμογή της φορολογίας που «τιμωρεί» τους ιδιοκτήτες σκαφών, ώστε να έχει λόγο ύπαρξης η συγκεκριμένη επένδυση.
Μάρκετινγκ
Οι επενδύσεις στο παραλιακό μέτωπο του Ηρακλείου, σύμφωνα με την RCCL θα χρειαστεί να υποστηριχθούν από ένα εκτεταμένο πρόγραμμα καμπάνια προώθησης του λιμανιού του Ηρακλείου, ώστε να πεισθούν τα διεθνή ταξιωτικά πρακτορεία, οι πελάτες τους, αλλά και σχεδιαστές των πλάνων ταξιδίων των εταιρειών κρουαζιέρας να αποστείλουν μεγαλύτερα και περισσότερα πλοία στο λιμάνι του Ηρακλείου.
O ΟΛΗ
Το Λιμάνι του Ηρακλείου λειτουργεί τα τελευταία χρόνια (από το 2002) και ως Home Port, σε συνεργασία με το αεροδρόμιο Ηρακλείου «Νίκος Καζαντζάκης», στην εξυπηρέτηση των κρουαζιεροπλοίων και είναι το δεύτερο λιμάνι της χώρας μετά τον Πειραιά που προσφέρει υπηρεσίες ως λιμάνι αρχής και τέλους κρουαζιέρας.
Επίσης, είναι το μοναδικό λιμάνι στην Ελλάδα που σε συνεργασία με τις αρχές του αεροδρομίου διενεργεί το Check-in, Check-out των επιβατών στον Νέο Επιβατικό Σταθμό, προσφέροντας τη δυνατότητα στους διερχόμενους επιβάτες να αξιοποιήσουν τον ενδιάμεσο χρόνο μέχρι την αναχώρησή τους από το αεροδρόμιο.
Η απόδοση της επένδυσης
Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Royal Caribbean Cruises θα χρειαστούν περίπου επτά με οκτώ χρόνια ώστε η συνολική επένδυση να αρχίσει να αποδίδει.
Αυτό μπορεί να μειώσει τα έσοδα του Οργανισμού για κάποια χρόνια, και ο όμιλος προτείνει μια λογική όπως την χαρακτηρίζει «φόρμουλα» που θα εξασφαλίσει αυξανόμενα έσοδα για το Ηράκλειο με το πέρασμα των ετών. Για τους λόγους αυτούς η RCCL προτείνει παραχώρηση διάρκειας 30 ετών και option για ανανέωση της σύμβασης για ακόμα 30 χρόνια σε ότι αφορά τη διαχείριση της βάσης κρουαζιέρας.
Στην παραχώρηση θα περιλαμβάνεται το δικαίωμα ανάπτυξης και επέκτασης των υποδομών κρουαζιέρας. Η συμφωνία παραχώρησης θα πρέπει να υποερψηφιστεί στη Βουλή ώστε να αποφευχθούν πιθανές μετέπειτα διαφορές με μελλοντικές ελληνικές κυβερνήσεις. Θα υπάρχει μια προτίμηση, (όχι αποκλειστικότητα) στη χρήση του νέου προβλήτα για τα πλοία του ομίλου της RCCL πραγματοποιώντας κρατήσεις για συγκεκριμένες ημέρες της εβδομάδας 18 μήνες πριν.
Επίσης σε ό,τι αφορά το οικονομικό σκέλος θα χρειαστεί από την κυβέρνηση θα δοθούν μια σειρά από φορολογικές ελαφρύνσεις που θα υποστηρίξουν την επένδυση, όπως είναι καμία φορολογική επιβάρυνση για την εταιρεία ειδικού σκοπού που θα δημιουργηθεί ανάμεσα στην RCCL και τον ΟΛΗ για περίοδο 10 ετών. Από την πλευρά του ο ΟΛΗ θα κερδίζει 0,5 ευρώ ανά επιβάτη τα πρώτα έξι χρόνια, ενώ στη συνέχεια το ποσό αυτό θα διαμορφωθεί στο ένα ευρώ ανά επιβάτη.
Επίσης από την ανάπτυξη των υποδομών στο παραλιακό μέτωπο ο ΟΛΗ/το κράτος θα εισπράττει το 0,5% των εσόδων για τα πρώτα πέντε χρόνια δραστηριοποίησης, ποσοστό που θα αυξάνεται κατά 0,5% κάθε πέντε χρόνια μέχρι να φτάσει το 3% επί του συνόλου των εσόδων.
Παγκόσμια δραστηριοποίηση με 400 προορισμούς
Η Royal Caribbean Cruises Ltd είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιέρας στο κόσμο και διαχειρίζεται την Royal Caribbean International, την Celebrity Cruises, την Pullmantur, την Azamara Club Cruises λαο CDF Croisieres de France brands, με ένα συνολικό στόλο από 40 κρουαζιερόπλοια με δυνατότητα να φιλοξενεί 92.300 επιβάτες ενώ ελέγχει και το 50% της TUI Cruises.
Η εταιρεία αναμένεται να παραλάβει ακόμα δύο κρουαζιερόπλοια μέσα στο 2012 ανεβάζοντας τη συνολική χωρητικότητα των πλοίων της στους 98.000 επιβάτες.
Τα πλοία της εταιρείας δραστηριοποιούνται παγκοσμίως σε περισσότερους από 400 προορισμούς. Επίσης έχει πραγματοποιήσει επενδύσεις κρουαζιέρας σε 16 λιμάνια στο κόσμο εκ των οποίων πέντε στην Ιταλία και δύο στη Τουρκία. Οι επενδύσεις αυτές αφορούν και κατασκευές στο παραλιακό μέτωπο όπως ξενοδοχεία μαρίνες εμπορικά κέντρα, καθώς και καζίνο, ως υποστηρικτικές προς τη κρουαζιέρα επενδύσεις. Σε όσα λιμάνια η RCCL έχει εμπλακεί σαν επενδυτής διαχειριστής η κίνηση της κρουαζιέρας αυξήθηκε, τόσο σε επίπεδο εταιρειών του ομίλου όσο και σε επίπεδο ανταγωνιστριών εταιρειών, όπως επισημαίνει.
Εν τω μεταξύ στα 5,76 δισ. δολάρια ανήλθαν τα έσοδα της RCCL στο εννεάμηνο του 2011 από 5,14 δισ. δολάρια το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Τα καθαρά έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 570,8 εκατ. δολάρια στο εννεάμηνο του 2011 από 483,7 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Για το γ΄ τρίμηνο του 2011 ο όμιλος παρουσίασε έσοδα ύψους 2,3 δισ. δολαρίων έναντι 2 δισ. δολαρίων πέρσι, ενώ τα κέρδη της εταιρείας έφτασαν τα 398,95 εκατ. δολάρια από 350,17 εκατ. δολάρια το γ΄τρίμηνο του 2010.
 
Είμαι σίγουρος ότι η γραφειοκρατεία μας θα δώσει μια τεράστια κλωτσιά και σ΄αυτή την ευκαιρία ανάπτηξης. Έχουμε συνηθίσει πλέον...

Πριν λίγο καιρό Έλληνοαμερικάνοι μεγιστάνες ήθελαν να επενδύσουν πολλά εκατομμύρια δολάρια στα νησιά μας και οι δικοί μας ελαφρόμυαλοι τους ρουφίξαν καλά καλά όσα λεφτά μπορούσαν...μέχρι που έφυγαν βλαστημώντας οι άνθρωποι.



Ιπποκράτης
 
Zurück
Oben