Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Turkish Airlines

Ja, südlich von Oberkrain. Was ich meinte ist, dass sie in Asien Werbung für Zagreb zeigen.

Ich nehme mal an daß die Interesse der Asiaten für Kroatien besteht, für dessen Flüge die Turkish Airlines zuständig ist. Anders kann ich mir die Werbung auch nicht erklären.

irgendwie nett von den Türken, findest du nicht :lol:
 
Von Passagieren bewertet Die beliebteste Airline ist ...

7,w=1489,q=low,c=0.bild.jpg
Foto: Reuters
Turkish Airlines hat insgesamt die besten Bewertungen. Besonders zufrieden sind Kunden mit dem Service an BordFoto: Reuters

Turkish Airlines wurde im zweiten Jahr in Folge von Passagieren zur besten Fluggesellschaft gekürt.

https://www.bild.de/reise/fluege/fl...liebteste-fluggesellschaft-59843480.bild.html
 
Turkish Airlines’ profits surges to 4 billion Turkish Liras in 2018

Turkish Airlines reported that its net profit soared to 4 billion Turkish Liras ($745 million) in 2018 from 639 million liras in 2018.
Revenues of the national flag carrier also increased by a strong 58 percent last year to reach 62.9 billion liras while its gross profit rose to 13.5 billion liras in 2018 from 7.8 billion liras in 2017.

The company said that served 75 million passengers last year versus 69 million passengers in 2017.
Turkish Airlines, founded in 1933 with a fleet of five aircrafts, currently has 332 aircrafts, including passenger and cargo planes, and flies to more than 300 destinations in 124 countries.

Pegasus Airlines

On a related note, Turkey’s leading low cost carrier Pegasus Airlines reported on March 4 that its net profit rose by one percent in 2018 to stand at 507 million liras.
The carrier’s revenues increased by 55 percent to 8.3 billion liras in 2018.
The number of domestic passengers the company carried was up 5 percent to 17.7 million while international passengers rose by 12 percent to 11.7 million.
Pegasus has a total of 81 aircraft in its fleet.


Turkish Airlines? profits surges to 4 billion Turkish Liras in 2018 - Latest News

- - - Aktualisiert - - -

https://www.youtube.com/watch?v=GWqD79BGOIw
 
Turkish Airlines hat da nen netten Hingucker aufgehangen
Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
 
Zurück
Oben