Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Unser Komsu und sein Trauma ...

kardak/imia scheint entgultig turkisch zu sein..die griechen werden verjagt...bis 1996 war kardak/imia laut kartenverzeichniss griechisches gebiet seit 1996 ist es offiziell eine graue zone heute eher eine turkische zone..

Hast Recht Tuftuf. Jetzt kannst endlich im Sommerurlaub auf Imia Seemöwen jagen gehen. ;-)

Heraclius

kannst du kein griechisch::lol:

kardak/imia yok
Ach Defence net hab andere Gr. Seiten durchsucht und Ratte mal und nichts gefunden Komisch.

- - - Aktualisiert - - -

Wir griechen haben komplexe
Ich sehe du bist mir Kulturtechnisch voraus .

- - - Aktualisiert - - -

Την πληροφορία δημοσιεύει η τουρκική εφημερίδα Hürriyet δίνοντας βεβαίως τη δική της εκδοχή, όπως πάντα, δηλαδή ότι τα ελληνικά αλιευτικά παραβίασαν τα τουρκικά χωρικά ύδατα.

HAHAHAHA Kulturtechnisch Hürriyet die Blödzeitung der Türkei bravo Tuf tuf .

Wann schreiben die Griechen endlich die Inseln aus,die braucht ihr doch nicht.
Die Versorgung der Bevölkerung von der Türkei aus wäre eh einfacher und vor allem billiger,win win Situation :mrgreen:

Sowohl der neue Außenminister als auch der neue Verteidigungsminister haben eine anti-türkische Haltung. Bin gespannt wie sich das auf die Beziehungen auswirken wird. Hinzu kommt das viele Abgeordnete vor allem die Juristen unter ihnen zeitweise die Strafverteidiger einiger DHKP-C Terroristen waren.

Sowohl der neue Außenminister als auch der neue Verteidigungsminister haben eine anti-türkische Haltung. Bin gespannt wie sich das auf die Beziehungen auswirken wird. Hinzu kommt das viele Abgeordnete vor allem die Juristen unter ihnen zeitweise die Strafverteidiger einiger DHKP-C Terroristen waren.

Das Kammenos nicht ein Türken Freund ist, ist klar. Aber wie kommste darauf das der Außenminister auch gegen die Türkei ist??

Das Kammenos nicht ein Türken Freund ist, ist klar. Aber wie kommste darauf das der Außenminister auch gegen die Türkei ist??

Das ist eine gute Frage, denn zu 100% weiß ich das nicht. Ich meine mich erinnern zu können dass er bisher gegen einen türkischen EU-Beitritt war. Lass mich aber gerne eines besseren belehren.

adaya sikmiyormu cikasin::lol:

Yunan Savunma Bakanı'nın ilk icraatı Kardak’a çelenk

Yorgo KIRBAKİ/ATİNA - ALİ RUHLUEL/LEFKOŞA (DHA)
30 Ocak 2015

27648118.jpg

12
Paylaş

Yunanistan'da Başbakan Aleksis Çipras’ın Savunma Bakanlığı’na getirdiği koalisyonun küçük ortağı Panos Kamenos, bugün helikopterle Girit Adası’na giderken 1996’daki Kardak olaylarının 19'uncu yılı nedeniyle Kardak Kayalıkları'nın deniz bölgesine çelenk atacak. Yunanistan’ın yeni Başbakanı Çipras ise ilk yurt dışı ziyaretini Kıbrıs Rum kesimine gerçekleştirecek.

[TABLE="class: db detailBanner300 FR, width: 300"]
[TR]
[TD][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] YUNANİSTAN’DA YENİ KABİNE KURULDU [/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Savunma Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada, Kamenos’un önce Atina yakınlarında Yunan Deniz Kuvvetleri’nin Helikopter Üssü’ndeki törene katılacağı, ardından “Kardak deniz bölgesine çelenk atacağı, sonra da Girit adasına gideceği” belirtildi.
Kamenos’un içinde bulunduğu helikopterin Türk hava sahasını ihlal etmemesi durumunda, çelenk atması hukuki bir sorun yaratmıyor.
27586977.jpg

Kamenos ve Çipras
SYRİZA lideri ve Yunanistan’ın yeni Başbakanı Aleksis Çipras’ın Savunma Bakanlığı’na getirdiği koalisyonun küçük ortağı sağcı Bağımsız Yunanlar (ANEL) lideri Panos Kamenos, Türkiye’ye karşı sert tavrı ile biliniyor. Kamenos, Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun aralık ayındaki Atina ziyareti sırasında sokakta protesto gösterisi düzenlemişti.
1996 yılında Yunanistan ile Türkiye’yi savaşın eşiğine getiren Kardak krizi sırasında bir Yunan helikopteri düşmüştü.
ÇİPRAS ADA'YA GİDİYOR
Güney Kıbrıs Rum Yönetimi Başkanı Nikos Anastasiadis'in davetlisi olarak adaya gidecek olan Çipras, Rum Meclisi'ndeki siyasi partilerin liderleriyle de bir araya gelecek.
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde (KKTC) faaliyet gösteren Toplumcu Demokrasi Partisi (TDP) Dışilişkiler Sekreteri Deniz Birinci de Çipras ile görüşme talebinde bulunduklarını açıkladı.
Güney Kıbrıs ziyaretinin ardından 3 Şubat Salı günü İtalya'ya geçecek olan Çipras burada İtalyan mevkidaşı Matteo Renzi ile görüşecek.
İtalyan medyasına göre iki başbakanın ana gündem maddesi ekonomi olacak.
Yunan Savunma Bakaný'nýn ilk icraatý Kardak’a çelenk - Hürriyet DÜNYA

Zurück
Oben