Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

we wanna make it with u

an einem oder zwei,drei... Treffen in der CH interessiert?

• Umfrageteilnehmer
    20

Nikita

Me, I and myself
hallo liebi schwiizer BF- user und userine

hend secher scho einigi metbecho, dass eusi nachbarsuser (DE/AT) bereits es BF treff gha hend…mit mehr oder weniger erfolg :p
hand denkt mer us dr schwiiz zeigets dene …wie mers richtig macht :p !
ich erwarte nur ehrlechi und ernstgmeinti antworte, het suscht gnueg threads wo ehr herumblödle chönd…

…natürlich will ich auch unsere deutschsprechende user/inen nicht ausgrenzen, auch ihr seid herzlich wilkommen . (achtung ironie...) hauhauahuahuahau nein spass bei seite....ich meins ernst :p

Wo, was, wie,wann und wer auf der VIP liste drauf ist … wird später folgen….

Deshalb erscht die afrag…wär öberhaupt dintressi da???
Ja/ Nei…meh geht’s ned! Und wie gseid….nur ernstgmeinti antworte bitte!

Peace und blüemli
nikita

Ich bin debi, han gli de eh Ferie. Setti aber no de Monet sii, well denne muess i id Armee. Grad no nebebii, falls ich denne dete stirbe will ich vorher no paar einsami Stunde mit dir verbringe, iverstande? :groucho:

Kollegin, i han am Muli gschrebe, er seit er chunnt au. Denne het er no gfragt wer organisiert, wo ich ihm gseit ha dass du das machsch meint er so, ja mache wir drü en Gangbang zämme. I weiss voll nid was mit dem los isch. Was sell ich ihm antworte?

:sabber:

Kollegin, i han am Muli gschrebe, er seit er chunnt au. Denne het er no gfragt wer organisiert, wo ich ihm gseit ha dass du das machsch meint er so, ja mache wir drü en Gangbang zämme. I weiss voll nid was mit dem los isch. Was sell ich ihm antworte?

:sabber:

und wer seid dass ich das mache ? :nasebohr:
hahahahahah mal gucke :p

seg ehr söll mal :titten: mache...mer send scho ufm weg!

WAS met ehm los esch? heheheheee ich schon wissen

und wer seid dass ich das mache ? :nasebohr:
hahahahahah mal gucke :p

seg ehr söll mal :titten: mache...mer send scho ufm weg!

WAS met ehm los esch? heheheheee ich schon wissen

Sell ich :titten: mache? :jester:

Hesch du scho en Vorschlag weg em Termin und em Ort?

Next oder übernext Samstig in Züri am HB? Oder Bern wär au ganz cool, Basel natürli au.

Zurück
Oben