Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Wieder mal: EP empfiehlt Beitrittsgespräche für Republik Makedonien

Müssen nicht alle Länder zustimmen?

Nein.
Außerdem weißt du gar nicht um was es geht.Weil
hovit500.jpg


wenn ein land veto einreicht, passiert nichts. und griechenland hat immer 2 stimmen

Veto? Du scheinst auch nicht kapieren um was es geht. Weil
hovit500.jpg




Nein. Weil
hovit500.jpg


Richtig. Weil
hovit500.jpg


ich glaube der armer kerl hat ein problem :-)

Ich glaube du hast ein kleines Hirn. Weil
hovit500.jpg


Ein?loolllllllll.


Richtig, er hat vermutlich gar keins. Weil, genau
hovit500.jpg






..................................................................................................


BF Gurken und Shqipes beim sinnieren, ohne überhaupt zu wissen was Sache ist....

hovit500.jpg

MANN SEID IHR BESCHEUERT!
 
Проблемот со името ни е наследен но зошто?
Проблемот со името ни е наследен но зошто?
При распаѓањето на поранешна СФРЈ во 1991 година по пат на референдумско изјаснување прогласена е независна Република Македонија, тогашниот претседател Киро Глигоров побара признавање на државата со едно крајно понижувачко, расистичко писмо во кое прафразирано напиша: "Ние сме Словени, дојдени по шестиот век од нашата ера, за да не не поистоветуваат со Бугари и Срби се нарековме Македонци заради името на територијата Македонија што ја населивме.

Во 1993 претседателот на Република Македонија Киро Глигоров, заедно со тогашниот премиеро Бранко Црвенковски и Потпретседателот на Владата на Република Македонија, Стево Црвенковски, го променија името и влегоа во македонската историја како граѓани на ПЈРМ, тие ја прифатиле резолуцијата 817 (1993) без да ги разгледат понатамошните последици.

Социјалистичка Федеративна Република Југославија e членка на Обединетите нации, со потшпишвањето на Повелбата на 26 јуни 1945 година и ратификувана 19

Октомври 1945, се до нејзиното распаѓање, тоа значи дека Р.Македонија, како држава-наследник на СФР Југославија, во согласност со меѓународно-правните правила за сукцесија на државите, може да се смета за оснивач на ОН од 1945 година, со право на продолжување на договорот со своето уставно име и признавање на правото на оснивач на ОН на што Р.Македонија имаше потполно право.

Општо правило за сукцесија кај новите независни држави во Виенската Конвенција е јасно, „новата држава може да стане договорна странка во меѓународен договор или да го одржи неговото важење само по своја волја, изразено во форма на писмена нотификација до другите странки на договорот“, Всушност, се чини дека спорот околу името не е помеѓу Македонија и Грција, но во индиректна форма помеѓу Македонија и Обединетите Нации.

Република Македонија во склоп на СФР Југославија исто така е потписник на, Декларацијата на Обединетите нации документ од Втората светска војна, потпишан на 1 јануари 1942 година од страна на 26 влади.

Оригинални потписници се Соединетите Американски Држави, Обединетото Кралство, Сојузот на Советските Социјалистички Републики, Народна Република Кина, Австралија, Белгија, Канада, Костарика, Куба, Чехословачка, Доминиканска Република, Салвадор, Грција, Гватемала, Хаити, Хондурас, Индија, Луксембург, Холандија, Нов Зеланд, Никарагва, Норвешка, Панама, Полска, Јужна Африка и Југославија.

Значи ние како потписник на повелбата на ОН, секако дека имаме право на продолжување на договорот како сукцесор држава по распадот на СФРЈ.

Проблемот кој нашиот покоен претседател ни го остави 1993 од делот на Дипломатијата како превентивна дипломатија, со мировната мисија на ОН УНПРОФОР/УНПРЕДЕП во Република Македонија во периодот 1993-1999 година на границата со Албанија и СР Југославија.

Нашиот тогашен претседател Киро Глигоров до Генералниот секретар на ОН испрати писмо на 23 ноември 1992 година до претседателот на Советот за безбедност кој наведува дека бара распоредување на набљудувачи во Македонија поради „неговата загриженост за можното влијание врз неговата земја на борбите во другите делови на поранешна Југославија“.

Сето ова остави голем белег во историјата на нашата држава, ова придонесе мир и стабилност во Македонија во споредба со другите делови на поранешна Југославија но за возврат ја прекршивме цврстата позиција и го променивме ставот на РМ (со притисок на ОН) со прифаќање на резолуцијата 917(1993) и 47/225 (1993) а со тоа и прифаќање на промена на името во ООН во ФИРОМ „да извојуваме победа без борба која ќе ја оставиме наследно и на нашите поколенија“.

Во Повелбата на ОН се употребува следнава формулација на овој принцип на човекот и нацијат: „Сите луѓе имаат право на самоопределување и слободно одредување на политичкиот статус, економскиот поредок и на социјално-културниот развој“ и (параграф2) „пријателските односи меѓу нациите се базирани врз принципите на еднакви права и самоопределување на народите“.

Со мешањето и вршење притисок од страна на Генералното Собрание на ООН, овие договори се ништовнии, во меѓународното право е познато дека договори склучени кршејќи ги основните jus cogens -правила немаат правно дејство во дел од договорот во кој се крши ваквата норма. според Повелбата, Генералното Собрание кое ни ги наметнува резолуциите ги прекршуваат членовите 4 (став 1) и член 2 (ставови 1 и 7) на Повелбата а тие сеуште ден денес ни го перат мозокот дека ова се правни од нивна страна а не политички одлуки?.



во Повелбата јасно е дефинирано:

Член 1

Цели на Обединетите Нации се:

Ст.1 Да го одржува меѓународниот мир и безбедност, да презема колективни мерки за спречување и отстранување на закани за мирот, преку мировни средства, и во согласност со правните начела и меѓународното право, средување или решавање на меѓународни спорови или ситуации кои можат да доведат до нарушување на мирот;

Ст.2 Да развива пријателски односи меѓу нациите засновани врз принцип на почитување на еднакви права и самоопределба на народите, и преземање на други соодветни мерки за подобрување на универзалниот мир;

Ст.3 Да постигнува меѓународна соработка при решавање на меѓународни проблеми од економски, општествен, културен или хуманитарен карактер, и промовирање и охрабрување на почитувањето на човековите права и основните слободи за сите без оглед на расата, полот, јазикот или религијата; и

Ст.4 Да биде центар за усогласување на националните постапки за постигнување на заедничките цели



Член 2

Со цел постигнување на целите наведени во Член 1,

Организацијата и нејзините членки делуваат во согласност со следниве начела.

Ст.1.Организацијата е заснована врз начелото на суверенитетна еднаквост меѓу сите членки.

Ст.7.Ништо во оваа Повелба не ги овластува Обединетите Нации да интервенираат во прашања од внатрешните работи на некоја земја ниту пак бара од членките да ги изнесуваат овие прашања на решавање врз основа на Повелбата; но ова начело нема да влијае врз примената на принудни мерки според Поглавје 7.



Член 4

Членството во Обединетите нации е отворено за сите други мирољубиви држави кои ги прифаќаат обврските содржани во оваа повелба, и според проценките на Организацијата, се способни и подготвени да ги преземат овие обврски.

Ако еден човек има природно право на свое име, тогаш има право и да си го избира и гордее со своето име и нема никој право да му го менува, само тој самиот може да си го промени својот идентитет по своја волја, исто така и една држава има суверено и природно основно право да има име (jus cogens), а со тоа и право суверено да си го избира т.е. да го одредува својот правен идентитет, како битен елемент на својот меѓународен субјективитет, тогаш предметот за преговарањето за меѓународно и внатрешно (само за Грција) име е очигледно целосно бесмислен.

Како што покажува правната анализа на резолуциите 845 (1993) и 817 (1993) на Советот за безбедност и 47/225 (1993) на Генералното Собрание на ОН, поставувањето на условите а) и б) на Македонија при нејзиниот прием во ОН претставува грубо кршење на Повелбата на ОН, бидејќи со аргументите и резултатите на таа анализа нашата па и светската научна јавност е веќе запознаена
 
Bulgaria May Veto Macedonia’s EU Accession
Bulgaria - Bulgaria May Veto Macedonia


Bulgaria’s PM Boiko Borisov has implicitly said that Sofia may use its right of veto thus blocking Macedonia’s accession to the EU. The reason for a harsher stance of Bulgaria are the recent anti-Bulgarian rallies in Macedonia and the decision of the Macedonian court to deprive Spaska Mitrova of her parental rights. “I will not bind this rule of the Macedonian Supreme Court with our relations with Macedonia in the European Council, but must warn that Bulgaria will strictly observe all the criteria necessary for the accession of Macedonia to the EU. We will be extremely strict,” the Premier said. Borisov reminded that Bulgaria sees Macedonia as a fraternal state and was the first to recognize Macedonia as an independent state while at the same time there’s hardly a day when Macedonia does not demonstrate hostility towards Bulgaria.
 
Jetzt noch die Bulgaren OMG!!

Mazedonien soll mal schnell in die EU Hopp Hopp!!!

wir hätten dann EU Pässe undbräuchten keine VISA mehr für die USA!
 
Jetzt noch die Bulgaren OMG!!

Mazedonien soll mal schnell in die EU Hopp Hopp!!!

wir hätten dann EU Pässe undbräuchten keine VISA mehr für die USA!

Die Bulgaren sind kein Problem sind wohl ein wenig beleidigt aber ein solcher Schritt würde auch ihnen sehr schaden und vorallem bringt es ihnen gar nix.

Ja wir sind seit 2006 EU Kandidat bis jetzt hat noch niemand so lang gebraucht bis er dann auch EU Mitglied wurde. Solange die EU kein Druck auf GR macht wird die Situation noch lange so bleiben
 
Als hätten die Griechen nicht genug Probleme!

EU aber in 10 oder 20 Jahren??
 
Überraschendes Lob Brüssels für Mazedonien

International Heute

EU-Erweiterungskommissar Stefan Füle und der mazedonische Ministerpräsident Nikola Gruevski in Mazedoniens Hauptstadt Skopje. (Bild: Boris Grdanoski / Keystone)Beim Versuch, den EU-Erweiterungsprozess auf dem Balkan nicht ganz einschlafen zu lassen, setzt Brüssel auf Mazedonien. Der für die Erweiterung zuständige Kommissar stellte nach einem Besuch einen positiven Fortschrittsbericht in Aussicht.

MerkenE-MailDrucken

Andreas Ernst, Belgrad

Er sei sicher, der nächste Fortschrittsbericht werde positiv ausfallen, sagte der EU-Erweiterungskommissar Stefan Füle zum Abschluss seines Besuches am Dienstag in der mazedonischen Hauptstadt Skopje. Zuvor hatte die dritte Runde des «hochrangigen Dialogs» stattgefunden, eine Art Ersatz für Beitrittsverhandlungen. Wegen Griechenlands Veto in der Namensfrage ist Mazedoniens formaler Beitrittsprozess seit dem Jahre 2005 blockiert. Auffallend war das Lob Füles für Ministerpräsident Nikola Gruevski. Nicht nur hob der Kommissar Gruevskis Einsatz für die Reformen hervor, ein gemeinsamer Zeitungsartikel lässt sie als Team erscheinen, das energisch am Integrationsprozess arbeitet.
Ethnische Konflikte

Für den Beobachter kommt diese Aufbruchstimmung etwas überraschend. Es stimmt zwar, dass Skopje die legislativen Auflagen Brüssels in der Regel erfüllt. Aber das Land ist in einer schwierigen Lage: Eine Gesetzesvorlage zur Unterstützung von Hinterbliebenen aus dem Konflikt von 2001 spaltet das Parlament entlang ethnischer Linien. Dies, obwohl eine multiethnische Koalition die Regierung stellt. Die albanischstämmigen Parlamentarier verlangen, dass die Vorlage auch die Familien getöteter UCK-Kämpfer erfassen müsse.
Die mazedonische Seite lehnt das ab, weil so die illegale Gewalt der Guerilla mit jener der Verteidiger des Staates gleichgesetzt werde. Ethnisch-albanische Vertreter der Regierungspartei DUI arbeiten deshalb mit Filibustern, um die Verabschiedung des Gesetzes zu blockieren – kein Zeichen dafür, dass der interethnische Ausgleich in der Koalition wirklich funktioniert.
Hohe Arbeitslosigkeit

Seit einigen Tagen befindet sich das Land offiziell in einer Rezession. Mit etwa 31 Prozent hat Mazedonien eine der höchsten Arbeitslosenraten der Region. Gleichzeitig gibt die Regierung für das ideologisch motivierte Verschönerungsprojekt «Skopje 2012» Millionen aus. Die leeren Staatskassen werden mit teuren Krediten wieder gefüllt. Auch was die Rechtsprechung betrifft – ein Dauerthema im Dialog mit Brüssel –, bleiben die Verhältnisse problematisch. Nach einem brutalen fünffachen Mord im Mai hatte das Innenministerium sofort islamistische Terroristen verdächtigt und grossangelegte Razzien in albanischen Siedlungen durchgeführt. Dabei wurden mindestens 20 Personen verhaftet, doch seither herrscht Funkstille. Ein Teil der Angeklagten musste freigelassen werden. Ob die Staatsanwälte wirklich in der Lage sind, Anklage zu erheben, ist ungewiss, und das Risiko besteht, dass der Fall juristisch ohne Folgen bleibt.
Gelehriger Schüler

Füle forderte zwar, die Politiker sollten die Stabilität des Landes ins Zentrum und ethnische Differenzen hintanstellen. Er machte auch klar, dass ohne Athens Zustimmung der Beginn von Beitrittsgesprächen nicht möglich sei.
Sein positiver Grundtenor ist indessen pädagogisch motiviert. Die Erweiterungspolitik stagniert auf dem westlichen Balkan. Es fehlt an Erfolgen. Bosnien-Herzegowina und Albanien werden von ihren zerstrittenen politischen Eliten blockiert. In Serbien behindert die Kosovofrage zügige Fortschritte. Ganz allgemein sinkt der Einfluss Brüssels in der gesamten Region. Das gilt am wenigsten für Mazedonien, das sich weiterhin als gelehriger Schüler gibt. Denn hier herrscht seit dem Konflikt von 2001 ein Grundkonsens, dass die Existenz des Landes und die gegenwärtigen Grenzen auf dem Westbalkan nur im Rahmen der Europäischen Union stabil sein können.

Überraschendes Lob Brüssels für Mazedonien - NZZ.ch, 19.09.2012





Skopje 2012 :lol:

Stichwort Arbeitslosigkeit, es stimmt schon das diese hoch ist und ein gewaltiges Problem darstellt, allerdings wurde schon öfter angesprochen das die reelle Arbeitslosenzahl deutlich niedriger liegt, begründet wird das mit der Schattenwirtschaft die mit ca. 40% mE sehr hoch ist und ein seriöses Problem darstellt. GTAI - Internationale Märkte
 
Council of Europe: Macedonian courts work more efficiently
image1.jsp
Strasbourg, 20 September 2012 (MIA) –
The European Commission for the Efficiency of Justice of the Council of Europe (CEPEJ) presented Thursday its 2012 report on the evaluation of European judicial systems, MIA reports from Strasbourg.
The CoE report on 458 pages provides comparable charts and analyses in several spheres as budget which is allocated for the judicial system, the organisation, number and composition of the staff in the judiciary, length of court proceedings, number of lawyers, gender representation of judges and prosecutors, usage of new technologies in judicial procedures (e-justice), etc.
The data analysis presented in the report for the Republic of Macedonia note positive trend compared to previous reports.
Evolution in the ‘Former Yugoslav Republic of Macedonia’ similar as in other South East European countries notes mainly positive evolution in structuring and organisation of the judicial system. The country is in an average in the countries from the region, Stéphane Leyenberger, Head of the Efficiency and Justice Unit and Secretary of CEPEJ, said.
Thanks to the quality of data collected and processed through a methodology whose efficiency is now recognised, the report enables policy-makers, the judicial community and researchers to make liable analyses on the basis of meaningful comparisons of the development of judicial systems.
Macedonia allocates 14 euro per capita annually for the judiciary which compared to France makes no sense. But it can be compared to what Serbia, Bosnia and Herzegovina allocate, i.e. Macedonia allocated more than Albania or Moldova. It is in the average of the countries from the region, Leyenberger said.
CEPEJ also made evaluation of the efficiency of the work of the courts whereat first instance courts in Macedonia need 259 days to resolve a case. The length of litigious divorce proceedings in first instance in Macedonia is the rapid ones in Europe, only 117 days in 2010.
 
Zurück
Oben