E
Emir
Guest
Kompanija Bosnalijek d.d. Sarajevo, pored maksimalnih restrikcija u troškovima poslovanja i pada prihoda od prodaje na domaćem tržištu, u 2010. ostvarila je netodobit od šest miliona KM.
Direktor Bosnalijeka Edin Arslanagić danas je na godišnjoj konferenciji za novinare, upriličenoj i povodom 60. rođendana kompanije, kazao da ukupan prihod od prodaje u protekloj godini iznosi 102 miliona KM, od čega je na tržištu BiH ostvareno 56 miliona KM, a na izvoznim tržištima 46 miliona KM te da je tu u odnosu na 2009. zabilježen rast od 17 posto.
Vodeće izvozno tržište Bosnalijeka je Rusija s učešćem od 49 posto u ukupnoj prodaji u inozemstvu, a zatim slijede tržišta Ukrajine, Hrvatske, Srbije i Kosova.
Arslanagić je istaknuo da je Bosnalijek od 55. rođendana do sada povećao prihod od prodaje za 17 miliona KM, otvorio 10 novih tržišta i plasirao 44 nova proizvoda. U tom periodu, izvoz je uvećan tri puta, s prosječnom godišnjom stopom rasta od 22 posto, dok su ukupna investiciona ulaganja dostigla vrijednost od 70 miliona KM.
U tom periodu je, također, otvoreno 100 novih radnih mjesta i Bosnalijek danas zapošljava 632 radnika.
Govoreći o planovima kompanije u 2011., direktor Bosnalijeka je kazao da se planira povećanje ukupnog prihoda od prodaje za sedam posto, od čega se na domaćem tržištu planira rast od 3,6 posto te rast izvoza od 13 posto.
Što se tiče novih tržišta, Arslanagić posebno ističe Alžir, kako zbog njegovog velikog potencijala tako i zbog činjenice da je Bosnalijek vrlo blizu dobijanja dozvola za promet svojih proizvoda na tom afričkom tržištu i vrlo blizu ugovaranja saradnje s lokalnom proizvodnjom.
Kazao je da je kompanija otvorena za iznalaženje strateškog partnera i da ima nekih naznaka, ali da Alvogen taj partner nije.
Arslanagić je kazao da će Bosnalijek i 2011. nastaviti s brigom za razvoj društva i da je proslavu svog 60. rođendana upravo otpočeo potpisivanjem ugovora sa SOS Dječijim selom, dodavši da je kompanija u toku 2010. izdvojila 500 hiljada KM za donacije, a u posljednjih pet godina godišnje u prosjeku stipendirala po 200 đaka i studenata.
Belma Duraković-Abazović, izvršna direktorica za razvoj i proizvodnju u Bosnalijeku, dodala je da kompanija trenutno radi na 25 razvojnih projekata i da na tržište BiH u ovoj godini planira plasirati šest novih proizvoda te podnijeti aplikacije za registraciju 11 novih proizvoda u BiH, kao i 45 novih aplikacija za registraciju proizvoda u inozemstvu.
Bosnalijek, po njenim riječima, trenutno ima registrirana 194 proizvoda u BiH i 421 odobrenje za promet na inozemnim tržištima.
Dodala je i to da su Bosnalijekovi proizvodi u prometu na domaćem i 21 svjetskom tržištu, na tri kontinenta - Evropi, Aziji i Africi.
Direktor Bosnalijeka Edin Arslanagić danas je na godišnjoj konferenciji za novinare, upriličenoj i povodom 60. rođendana kompanije, kazao da ukupan prihod od prodaje u protekloj godini iznosi 102 miliona KM, od čega je na tržištu BiH ostvareno 56 miliona KM, a na izvoznim tržištima 46 miliona KM te da je tu u odnosu na 2009. zabilježen rast od 17 posto.
Vodeće izvozno tržište Bosnalijeka je Rusija s učešćem od 49 posto u ukupnoj prodaji u inozemstvu, a zatim slijede tržišta Ukrajine, Hrvatske, Srbije i Kosova.
Arslanagić je istaknuo da je Bosnalijek od 55. rođendana do sada povećao prihod od prodaje za 17 miliona KM, otvorio 10 novih tržišta i plasirao 44 nova proizvoda. U tom periodu, izvoz je uvećan tri puta, s prosječnom godišnjom stopom rasta od 22 posto, dok su ukupna investiciona ulaganja dostigla vrijednost od 70 miliona KM.
U tom periodu je, također, otvoreno 100 novih radnih mjesta i Bosnalijek danas zapošljava 632 radnika.
Govoreći o planovima kompanije u 2011., direktor Bosnalijeka je kazao da se planira povećanje ukupnog prihoda od prodaje za sedam posto, od čega se na domaćem tržištu planira rast od 3,6 posto te rast izvoza od 13 posto.
Što se tiče novih tržišta, Arslanagić posebno ističe Alžir, kako zbog njegovog velikog potencijala tako i zbog činjenice da je Bosnalijek vrlo blizu dobijanja dozvola za promet svojih proizvoda na tom afričkom tržištu i vrlo blizu ugovaranja saradnje s lokalnom proizvodnjom.
Kazao je da je kompanija otvorena za iznalaženje strateškog partnera i da ima nekih naznaka, ali da Alvogen taj partner nije.
Arslanagić je kazao da će Bosnalijek i 2011. nastaviti s brigom za razvoj društva i da je proslavu svog 60. rođendana upravo otpočeo potpisivanjem ugovora sa SOS Dječijim selom, dodavši da je kompanija u toku 2010. izdvojila 500 hiljada KM za donacije, a u posljednjih pet godina godišnje u prosjeku stipendirala po 200 đaka i studenata.
Belma Duraković-Abazović, izvršna direktorica za razvoj i proizvodnju u Bosnalijeku, dodala je da kompanija trenutno radi na 25 razvojnih projekata i da na tržište BiH u ovoj godini planira plasirati šest novih proizvoda te podnijeti aplikacije za registraciju 11 novih proizvoda u BiH, kao i 45 novih aplikacija za registraciju proizvoda u inozemstvu.
Bosnalijek, po njenim riječima, trenutno ima registrirana 194 proizvoda u BiH i 421 odobrenje za promet na inozemnim tržištima.
Dodala je i to da su Bosnalijekovi proizvodi u prometu na domaćem i 21 svjetskom tržištu, na tri kontinenta - Evropi, Aziji i Africi.