Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

ZAGREB - Croatia - [Pictures & Projects]

Mini kampus na Kajzerici



Iduće godine, kada jednogodišnji Hans i Pierre krenu u jaslice, neće biti ni svjesni da će cijelo svoje djetinjstvo i gotovo kompletno obrazovanje biti susjedi i kolege.

Hans i Pierre godinama će biti odvojeni samo nekoliko metara, jedan u francuskim jaslicama, vrtiću, osnovnoj i srednjoj školi, dok će Nijemac Hans cijelo svoje obrazovanje od prve do osamnaeste godine slušati predavanja na materinskom jeziku.

Obojica će cijelo djetinjstvo pohađati novi mini kampus na Kajzerici, koji se počinje graditi uskoro i za koje je već izabrano arhitektonsko rješenje.
[h4]Međunarodni program[/h4]
Izgradnja francusko-njemačko-hrvatskog kampusa počet će već u veljači iduće godine, a tisuću djece i tinejdžera u novi kompleks na Kajzerici krenut ćena jesen iste godine. Ukupna cijena radova iznosi oko devet milijuna eura, a troškove gradnje preuzet će Grad Zagreb.


kaj1.jpg



O budućem francusko-njemačko-hrvatskom vrtiću, osnovnoj i srednjoj školi jučer smo razgovarali s Emilom Špirićem, jednim od autora pobjedničkog rada na proteklom arhitektonsko-urbanističkom natječaju.

- Prostori škole dijele se na dvije nacionalne skupine, hrvatsku i francusko-njemačku te četiri nastavne klase, odnosno hrvatska osnovna škola s nižim i višim razredima, njemačko-francuska škola od prvog do četvrtog razreda i od petog do osmog razreda te francusko-njemački koledž koji je nešto između naše osnovne, srednje škole i fakulteta.



kaj2.jpg



Sve nacionalne skupine imat će odvojene katove i posebna razredna odjeljenja, a bit će im zajednička samo sportska četverodijelna dvorana, kuhinja te tehnički prostori - rekao je Emil Špirić, koji je s Vedranom Pedišićem te Meksikancima Erickom Velasco Farrerom i Juan Jose Nunez Andradeom osmislio projekt.

Osim školskih odjeljenja, kompleks na Kajzerici imat će i multinacionalne jaslice i vrtić, a Špirić kaže kako im je izazov bio uklopiti sve te različite funkcije te posebnosti različitog sustava obrazovanja.

- Francuzi i Nijemci imaju manje razredne odjele koje pohađa desetak učenika tako da su njihovi razredi manji od hrvatskih. Posebnost propisana programom natječaja je i kabinet za kuhanje, te dva laboratorija - kaže Špirić.
 
ZAGREBAČKI BLIZANCI Najviši neboder u Hrvatskoj: Crni monolit dominirat će Zagrebom Autor Marko Špoljar, Iva Puljić-Šego
spacer.gif
spacer.gif
spacer.gif
neboder-txt.jpg
Simulacija izgleda Zagreba s novom građevinom


I arhitekti su rekli svoje – najveći neboder u Hrvatskoj izgledat će kao crni monolit, samo što onaj koji će platiti izgradnju 160-metarskog diva na križanju Savske i Zagrebačke avenije – šuti.

Gradit će se sigurno
Ivan Čalić, 31-godišnji poduzetnik, vlasnik tvrtke Prograd, koji se isprva kao investitor nebodera na 40 katova skrivao iza tvrtke Autoservis Savska i njenog direktora Roka Štuglina, apsolutno je nedostupan novinarima. Ivan Čalić je u Moskvi zbog svojih projekata, dobili ste krivi broj, tu nema nikakvog Čalića, ja nisam Ivan Čalić, on je sin mog rođaka...

To su samo neke od rečenica kojih smo se naslušali kada smo uporno okretali razne brojeve mobitela registrirane na ime tajnovitog poduzetnika koji će uskoro uložiti novac u jednu od najskupljih investicija u Zagrebu. Osim što je od bivšeg tenisača Brune Orešara kupio noćni klub Gallery na Jarunu, Čalić je izgradio stambene zgrade u Medarskoj, na Trešnjevci i u Španskom. Premda njegova tvrtka ima svoje web stranice na kojima se hvale svojim projektima, zanimljivo, nigdje ni slova o najvećem neboderu.

– Investitor je vrlo ozbiljan i neboder će se sigurno izgraditi – jedino je što nam je o Ivanu Čaliću, doduše ne spominjući njegovo ime, htio reći arhitekt Hrvoje Bakran čiji je studio odnio pobjedu na natječaju za idejno rješenje crnog monolita.

Pobjedničko rješenje odabrano prije tri dana aktualiziralo je planove o izgradnji svih ostalih nebodera uz Savsku. Prvi susjed Čalićevu crnom monolitu trebao je biti hotel na 17 katova koji je planirala graditi norveška tvrtka Verdispar. Međutim, nakon što je na zadnjoj sjednici Gradske skupštine usvojena izmjena plana uređenja “Savska-Šarengradska jug”, čiju su izradu financirale tvrtke Kirkwood Capital i Chic Pratico, ispostavilo se da će najveći neboder dobiti svog blizanca - jednako visok planira se graditi odmah preko puta Čalićeva nebodera na južnoj strani Zagrebačke avenije.

– Istina je da sam ja jedan od sufinancijera izrade tog urbanističkog plana. No, odgovorno tvrdim da sigurno neću graditi neboder od 40 katova, a koliko mi je poznato, to je zemljište opterećeno brojnim vlasnicima, pa ne vjerujem da će tako skoro bilo tko ondje početi gradnju – tvrdi Michael Ljubas, vlasnik tvrtke Chico Pratico.

Ljubas pikira Savsku
Ljubas priznaje da je jako zainteresiran za gradnju zgrade od 17 katova na križanju Vukovarske i Savske, na mjestu gdje je sada pivnica i restoran Din-don, kojih je suvlasnik. Michael Ljubas gradit će neboder i na mjestu Mex Cantine u Savskoj, no početak gradnje zasad je neizvjestan.

Najvi?i neboder u Hrvatskoj: Crni monolit dominirat ?e Zagrebom
 
AVENUE PARK
Slavonska avenija, Zagreb, 10000, Croatia
47.000 m2 of business space

Location
Excellent office complex comprising a tower and 2 horizontal office buildings located at city’s main East-West artery – Slavonska avenija, within the new business district and situated on the edge of new residential zone.
The complex is close to major bus lines. Access by private transport is excellent – the site is located in vicinity of two major intersections which provide access to and from directions city center, East, South (including airport and new bridge) and West. 600m south of Vukovarska, 10 min car ride from the very center of the town.

Therefore, the site provides ideal access to all parts of Zagreb, its surroundings and other parts of the country. There are several restaurants and cafés in the neighborhood, the neighborhood currently undergoes a rapid transformation in modern urban zone.

Description
Innovative, green business complex located on Slavonska Avenija. It provides A class, western-grade quality business accommodation, fully outfitted in accordance with the building standard. The buildings are arranged in L-shape. Tower comprises approx. 22.000 m2 over ground + 21 levels, while two horizontal wings comprise 13.000 m2 and 8.500 m2 respectively. The buildings are constructed of concrete with combined aluminium-glass curtain wall façade. The entire complex amounts to approx. 47.000 m2 of business space. It also includes 4 levels of secure underground parking places. The ground floor areas host cafes, restaurant and other amenities, as well as additional retail and conference space. Completion of phase 1 due in Sept. 2009.

Flexible western grade office complex designed in accordance with modern office requirements. The project pre-defines the external walls and stairways as the only limiting factor in terms of partitioning: the interior layout is completely tailored to suit the tenant’s requirements - open plan or cellular accommodation with rooms defined by the tenant. The courtyard is occupied by unique park, which adds to the pleasant working environment and makes this spot a true new landmark. Top of the line offices at fair price.

Office accommodation located in the wider center of the city, featuring secure garage car parking. Typically, the finish includes heating and air conditioning, carpet floors, lighting and light partitioning walls within the standard ratio. Efficient layout, excellent natural light. Facilities including kitchen and toilets are provided on each floor.

The area hosts Coca Cola, Ernst&Young, Tomić&Co, Ministry of Interior, Societe Generale, Siemens, Agrokor, World Bank, Pfizer, Deloitte&Touche, many government offices and other small and international businesses.

09060821429_1.jpg


09060821429_2.jpg


09060821429_3.jpg


http://www.kingsturge.hr/en/property...ija_zagreb.htm
 
Zagreb dobiva novi poslovni toranj od 25 katova

642b168316e344828d3f1e4tk3.jpg


ff4594382bce438db7a9a8dso9.jpg



Stručni ocjenjivački sud izabrao je najbolje arhitektonsko rješenje za novi poslovni centar koji će se na proljeće sljedeće godine početi graditi u istočnom dijelu Zagreba na križanju Radničke ceste i ulice Koledovčina, priopćeno je iz Abrakadabra komunikacija.
U predvorju Gradskog poglavarstva danas je izloženo pobjedničko arhitektonsko rješenje i ostali nagrađeni radovi za novi poslovni centar u Zagrebu. Budući da će se toranj nalaziti uz jednu od glavnih gradskih prometnica, bio je potreban javni natječaj, a ocjenjivački sud na čelu s akademikom Velimirom Neidhardtom ocijenio je najboljim rad arhitekta Igora Jankovića, koji kaže kako će poslovni centar biti izgrađen po principu energetski učinkovite kuće.

"Poštovali smo želju investitora za energetski učinkovitim objektom pa će toranj imati ventilirano pročelje koje se sastoji od staklenog dijela i tzv. padajućih sjenila za sunce. Ta sjenila su u potpunosti kompjutorizirana i ovisno o temperaturi i količini svjetla, održavaju optimalne uvjete u unutrašnjosti tornja. Ova inovacija se prvi put koristi u hrvatskoj arhitekturi", navodi arhitekt Janković.

Poslovni toranj dio je šireg projekta koji uključuje i trgovački centar Zagreb Mall koji gradi LS Property, tvrtka koja se unutar MRP grupacije bavi razvojem na području tržišta nekretnina. MRP grupacija osnovana je 2003. godine sa sjedištem u Sofiji trenutačno gradi 14 projekata na području Istočne Europe.

"Vjerujem da je ovo odlična lokacija jer se nalazi uz prometnicu koja će, nakon što se spoji s aerodromom, postati novi ulaz u grad. Naša investicija sigurno će pridonijeti revitalizaciji istočnog dijela Zagreba", istaknula je Ivana Božićević, generalna menadžerica tvrtke LS Property za Hrvatsku.

Zagreb Mall će biti trgovački centar s ponudom prilagođenom prosječnom hrvatskom građaninu. Prostirat će se na 65.000 četvornih metara ukupne iznajmljive površine, a osim niza trgovina nudit će i sadržaje za zabavu poput kuglane, teretane i dobre gastronomske ponude.

http://business.hr/Default2.aspx?Art...632a5&open=sec
 
Uskoro počinje gradnja Adrisove poslovne zgrade u Zagrebu

61e870aa3a960949b1f5c3843f4ebf3f_large.jpg


Nakon rušenja starog poslovnog nebodera i dijela kompleksa bivše Tvornice duhana Zagreb u Jagićevoj ulici, koja je od 1998. u vlasništvu Tvornice duhanja Rovinj, odnosno Adris grupe, na tom bi mjestu uskoro trebala početi gradnja novog poslovnog centra Adris grupe, koji će se nastavljati na stari, povijesni dio zgrade bivše tvornice, koji je prodan Hrvatskoj i koji će se obnoviti za potrebe preseljenja Povijesnog muzeja.

U novom staklenom neboderu od osam katova na gornja tri kata nalazit će se poslovni uredi Adris grupe, dok će ostale etaže s poslovnim uredima biti ponuđene na prodaju.

56cce3e65db096496cc5c8be594507d7_large.jpg


NOVIM PROJEKTOM našlo se rješenje i za Ininu benzinsku crpku koja će biti uređena tako da će se prodajni dio nalaziti u prizemlju Adrisove zgrade, a vanjski dio bit će u zelenilu

Uskoro po?inje gradnja Adrisove poslovne zgrade u Zagrebu – NACIONAL
__________________
 
Ishođenje dozvola odgodilo otvaranje West Gatea za kraj 2009. godine
30. rujan 2008.| Marija Brnić

Rokovi za završetak projekta odgođeni su zbog rješavanja vlasničkih odnosa na zemljištu

76090.jpg


Najveći prodajni centar u Hrvatskoj, zaprešićki West Gate, bit će svečano otvoren 22. listopada iduće godine. To je fiksni datum do kojeg smo došli nakon što su završene pripremne radnje u vezi s administracijom i ishođenjem dozvola, ističe Sven Müller, član Uprave zagrebačke tvrtke Stipić grupa, koja je glavni izvođač radova na West Gateu. Prodajni centar prva je faza velikog projekta Shopping City Zagreb, koji će se prostirati na milijun četvornih metara zemljišta. Gradnja samog prodajnog centra West Gate pri tom će biti veća od 200 milijuna eura, a projekt predviđa gradnju još niza drugih popratnih sadržaja, od hotela preko poslovnih zgrada do skladišnih objekata.

Prva faza
Prema prvotnim najavama, projekt je trebao biti stavljen u funkciju ove godine, barem što se prodajnog centra tiče, ali su rokovi odgođeni zbog rješavanja vlasničkih odnosa i uknjižbe nad nekoliko stotina parcela. Tako je i sama građevinska dozvola ishođena tek 1. lipnja, zbog čega su radovi startali 1. srpnja, kaže Müller. Ugovor s austrijskim investitorima Stipić grupa potpisala je lani u svibnju, a ugovorila je i poslove s podizvođačima, i to ukupno desetak većih tvrtki koje u svojim područjima imaju dobre reference. Tako će, primjerice, na West Gateu biti angažirani i Siemens Elin, Zagorje-Tehnobeton, Urban Konstruktor, M-Profil, Trimo građenje, Schindler Hrvatska, Matica i drugi. Stipić grupa izvodi oko 30 posto radova u segmentu koji su "corporate business" tvrtke, odnosno završni radovi.

Dogradnja centra
Prodajni centar gradi se na 220.000 četvornih metara bruto površine, a prodajni prostor predviđen je na 110.000 kvadrata. Od toga je, ističe Müller, već sklopljeno ugovora za najam više od 80 posto prostora. Osim na projektu West Gatea, operativa Stipić grupe angažirana je i na dogradnji trgovačkog centra City Centar One, na kojemu je svojedobno također bila glavni izvođač radova. Riječ je o dogradnji dodatnih 40.000 četvornih metara koji će biti u funkciji 1. svibnja iduće godine. U pregovorima su također za dobivanje poslova gradnje splitskog City Centar Onea, a novina je da će se tvrtka otisnuti i u prvi projekt stanogradnje. Zasad otkrivaju kako se priprema gradnja 150 stanova na atraktivnoj lokaciji u bližem centru grada, koju zasad drže u tajnosti.

poslovni.hr - Isho?enje dozvola odgodilo otvaranje West Gatea za kraj 2009. godine
 
Nova obilaznica od 600 milijuna eura
obilaznicav.jpg

Novi prsten trebao bi ući u četverogodišnji plan gradnje prometne infrastrukture koji izrađuje Minstarstvo prometa.


ZAGREB - Grad Zagreb u sljedeće bi četiri godine, do 2013., trebao dobiti novu južnu obilaznicu koja bi trebala rasteretiti grad od tranzitnog prometa.

Jutarnji list posjeduje prometnu studiju te obilaznice koju je je izradio Institut građevinarstva Hrvatske u suradnji s Hrvatskim autocestama, a trebali bi je usvojiti Grada Zagreb, Zagrebačka županija i Ministarstvo prometa. Predsjednik uprave IGH Jure Radić potvrdio nam je da je njegova tvrtka radila na tom projektu čijom bi realizacijom sadašnja južna obilaznica Zagreba postala gradska prometnica visoke prometne propusnosti.

Sadašnja obilaznica izgrađena je prije više od dvadeset godina i odavno je izgubila svoju prvotnu namjenu da rastereti grad od tranzitnog prometa. Prema tom projektu, nova bi obilaznica bila nešto duža od 60 kilometara, izgrađena kao četverotračna i, prema najavama, trebala bi ući u novi četverogodišnji plan gradnje prometne infrastrukture koji izrađuje Ministarstvo prometa.

Nova obilaznica u nekim dijelovima bit će smještena i dvadesetak kilometara južnije od postojeće. Buduća bi obilaznica u čvorovima bila spojena na sve autocestovne pravce koji vode u Zagreb, tako da bi sav tranzitni promet mogao zaobići grad. Obilaznica bi započela u Zagorju u čvoru Luka pa bi se na nju već na tom dijelu mogao prebaciti tranzitni promet koji dolazi iz smjera Slovenije i Austrije po autocesti Macelj - Zagreb.

U čvoru Gradna obilaznica bi prešla autocestu Bregana - Zagreb kojim dolazi promet iz smjera Ljubljane, a u budućem čvoru Horvati, na autocesti Zagreb - Karlovac, na obilaznicu bi se mogao prebaciti promet iz smjera Rijeke i Splita.

Prema planu, promet iz smjera Siska s buduće bi se autoceste na obilaznicu mogao priključiti u čvoru Mraclin. U čvoru Ivanić Grad obilaznica bi se povezala s autocestom Zagreb - Lipovac i na kraju bi se iznad čvora Sv. Helena stopila s autocestom Zagreb - Goričan. Osim ovih pet, bilo bi sagrađeno još devet čvorova, pa bi obilaznica imala ukupno 14 čvorova, što bi trebalo biti sasvim dovoljno.

Prema zamisli autora, ova je obilaznica samo dio novog prometnog prstena koji bi se gradio oko Zagreba. Takve prometne prstenove imaju svi veliki europski gradovi. Primjerice, Beč ima čak dva takva prstena.

No, sjeverni dio zagrebačkog prstena ne bi bila već nadaleko poznata sjeverna tangenta nego bi se u budućnosti prsten zatvorio dalje na sjeveru iza Medvednice u Hrvatskom zagorju. Građevinski i prometni stručnjaci s kojima smo razgovarali smatraju da će izgradnja južnog dijela zagrebačkog prstena biti znatno jednostavnija nego nadaleko razvikani Bandićev projekt sjeverne tangente. Naime, obilaznica bi najvećim dijelom prolazila kroz nenastanjeno područje i područje gdje je zemlja u državnom vlasništvu. Dok trasa sjeverne tangente prolazi kroz naseljena područja i privatna zemljišta.

Klikni za uvećanje

Osim toga, obilaznica je manje zahtjevna za izgradnju jer nije potrebna izgradnja obimnih nadvožnjaka, vijadukata i tunela kao što je slučaj kod tangente.

Cijena gradnje ove obilaznice, dakako, još uvijek nije poznata. No kako je riječ o prometnici koja bi se gradila u profilu autoceste, može se računati da bi izgradnja kilometra te prometnice mogla stajati do 10 milijuna eura.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=575711&page=112
 
Zurück
Oben