Kroatien könnte nie der EU mehrere Vorteile bringen als Rumänien. Nie. Deswegen ist Rumänien schon seit über 2 Jahren drinnen und Kroatien für noch paar Jahre draußen.
Prve lopate već su na Kajzerici.
Tekst: D.R.
Foto: Cropix
NOVI dom Dinama na Kajzerici trebao bi imati u potpunosti natkrivene tribine kapaciteta 15 tisuća sjedećih mjesta, grijani travnjak i dvoranu za zimske treninge. Nakon što je gradonačelnik Zagreba Milan Bandić na sjednici Gradske skupštine izjavio da nije vrijeme za ulaganje u velebna betonska zdanja i najavio (privremenu?) selidbu Dinama na Maksimir, a izvršni dopredsjednik Modrih definitivno obznanio da njegovi dečki sljedeće sezone neće trčati na Maksimiru, izrodio se zaključak da projekt "Kajzerica" samo što nije krenuo.
Tko će biti vlasnik?
U maniri HNS-ovog presidentea Vlatka Markovića, Mamić već vidi prve lopate kraj Hipodroma. No, Skupština Grada Zagreba ne slaže se s projektom, barem dok na stolu ne vide jasan troškovnik i planove izgradnje. Mnogi ispod tog stava vide zategnute odnose Skupštine i Milana Bandića. No, s velikom sigurnošću govore Bandić i Mamić o novom stadionu, i to iz razloga jer je građevinska dozvola od strane Holdinga već izdana, pa postoje svi preduvjeti za početak gradnje.
Ladislav Prežigalo iz Gradskog ureda za graditeljstvo potvrdio je da Grad ima partnera za izgradnju stadiona od 49 milijuna eura. Alpine Bau, austrijska tvrtka, posao je dobila na natječaju, a Grad zagovara model privatno-javnog partnerstva. No, Skupština je i dalje neumoljiva, dok iščekuje precizne podatke i postavlja jasno pitanje: tko će biti vlasnik planiranog zdanja.
Šest ureda za direktore i omladinski kamp
Đivo Dražić i njegov studio Entasis d.o.o projektanti su budućeg stadiona na Kajzerici i prema njihovim saznanjima gradnja bi mogla početi do kraja godine. U ugovoru stoji da je rok izvršenja radova godinu dana, što znači da bi Dinamo 2012. godine mogao zaigrati na Kajzerici.
"Stadion je projektiran po svim Uefinim i Fifinim standardima. Tribine su natkrivene, a travnjak grijan. Ispod zapadne tribine nalazi se natjecateljski pogon sa svlačionicama, ambulantom, fitness salom i bazenom. Svlačionice su velike 155 četvornih metara", ističe Dražić s kojim smo razgovarali i o ostalim elementima stadiona predviđenih projektom;
"Na prvom katu predviđene su prostorije za upravu, a na zapadnoj tribini je i ViP loža, zatim VIP business club i lounge bar."
Sa stadionom bi trebala biti spojena i dvorana za zimske treninge;
"Njezine su dimenzije 890x40 metara. Travnjak bi trebao biti umjetni, a dvoranu za zimske treninge koristili bi svi pogoni. Također je bitno naglasiti da smo ispod istočne tribine projektirali trening kamp za mlade", zaključio je Dražić.
Kompleks na Kajzerici trebao bi sadržavati i tri pomoćna igrališta, a zanimljivo, planirano je šest direktorskih ureda, od kojih onaj za izvršnog dopredsjednika zauzima čak 35 kvadrata.
Uskoro kreće gradnja nove sljemenske žičare
Kako doznajemo iz gradskog poglavarstva, upravo započinju planiranja i pripremni radovi na izgradnji nove sljemenske gondole
Zagrebački električni tramvaj d.o.o. planira skorašnji početak radova na izgradnji nove žičare Sljeme. S obzirom da postojeća žičara više nije u funkciji zbog dotrajalosti, predstavljena je "Studija o utjecaju na okoliš".
Izgradnja moderne žičare, koja će u cijelosti biti na već postojećoj trasi, s produljenjem iste u odnosu na dosadašnju žičaru, dodatni je poticaj svekolikom stanovništvu za njeno učestalo korištenje. Trasa bi, sudeći prema planu, produžila postojeću dužinu žičare za 830 metara.
Nova donja stanica nalazila bi se na Dolju, gdje danas završava trasa tramvaja broj 15. Nova stanica bi sadržavala podzemni parking sa 757 mjesta, te popratni ugostiteljski sadržaj. Nova stanica na vrhu Sljemena nalazila bi se na samom vrhu, preko puta današnjeg ugostiteljskog objekta "Zlatni Medvjed", a vožnja novom gondolom do vrha trajala bi 16 minuta. Ako usporedimo da vam autom do vrha Sljemena u prosjeku treba 20 minuta, dok je starom žičarom bilo potrebno 23 minute (na kraćoj trasi!), nova žičara bi bila najbolji i najbrži način za prijevoz putnika do vrha Sljemena.
Izgradnja gore navedenog projekta započela bi za dvije godine, a već sada su podneseni zahtjevi za dobivanje građevinske dozvole. Novom gondolom bi se u potpunosti isključio promet sa sljemenske ceste, osim za vatrogasce, GSS, policiju i zaposlenike na tom području.
Hvale vrijedan projekt, koji će uvelike oživjeti kompletno Sljeme, na radost građana Zagreba i svih posjetitelja. Osim "utjecaja na okoliš", očekuje se financijsko izvješće, te finalni projekt izgradnje žičare, o kojima ćemo vas naravno izvijestiti na vrijeme.
trasa žičare (gornja stanica)
trasa žičare (donja stanica)
višenamjenski objekt s parkingom i ugostiteljskom ponudom - Gračani/Dolje
gornja stanica na Sljemenu
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen