Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

ZAGREB vs. BEOGRAD

Zagreb bekommt ein Metro-System

Za zagrebački metro 1,1 milijarda eura
Piše: Ante Milković, Krešimir Žabec

Računalna simulacija
metro_zeljeznica-v.jpg


Brzina željeznice bila bi do 35 km na sat, a u jednom satu u jednom smjeru mogla bi prevesti do 24 tisuće putnika

ZAGREB - Četiri godine gradnje i između 600 milijuna i 1,1 milijarde eura bit će potrebno za gradnju 22,7 kilometara Lake gradske željeznice u gradu Zagrebu.

Riječ je o spoju nadzemne i podzemne željeznice kojom bi se, po uzoru na mnogobrojne europske gradove, barem dijelom pokušao riješiti prometni kaos u gradu Zagrebu. Rečeno je to na Tribini grada Zagreba za predstavljanja studije Fakulteta prometnih znanosti o realizaciji podzemno-nadzemnog tračničkog (PNT) sustava.

Riječ je o trećem kapitalnom projektu gradonačelnika Milana Bandića koji je predstavljen nakon projekta tunel kroz Medvednicu i sjeverne tangente. Svi ti projekti, uz izdizanje gradske željezničke pruge, koji će uskoro biti javno predstavljen, trebali bi, prema tvrdnjama gradonačelnika, u potpunosti riješiti prometne probleme Zagreba.

Studija donosi dva oblika PNT sustava, čije bi trase u smjeru sjever - jug pokrile Zagreb od podsljemenske zone do naselja Buzin, ili čak do aerodroma, dok bi druga trasa išla od istoka do zapada, odnosno od Dupca do Malešnice. Autori Studije predstavili su četiri varijante trasa te najavili da će se konačna odluka donijeti tek nakon dodatnih stručnih konzultacija. Ovim projektom Zagreb bi se premrežio kombinacijom nadzemne i podzemne željeznice. Dakle, nije riječ o metrou, čija bi gradnja stajala i do četiri puta više od PNT-a, ali je prema projektu zamišljeno da bi željeznica u samom centru grada bila smještena na dvije razine, do 18,5 metara ispod tla.

Brzina ove željeznice bila bi do 35 kilometara na sat, a u jednom satu u jednom smjeru mogla bi prevesti do 24 tisuće putnika. Gradonačelnik Bandić danas je prvi put otkrio prioritete u gradnji četiriju kapitalnih prometnih projekta. Prvo bi se izdignula gradska i prigradska željeznička pruga, zatim bi slijedila gradnja sjeverne tangente, pa lake gradske željeznice i na kraju tunela kroz Medvednicu. Bandić smatra da će za ovog mandata gradske vlasti biti riješena sva potrebna papirologija, a s gradnjom bi se počelo u sljedećem mandatu. Prema njegovim procjenama, za završetak svih četiriju projekata bit će potrebno 16 godina. Na kraju je svima poručio: - Ja od ovih projekata ne odustajem!

Prometni pravac za putničke vlakove

metro_zeljeznica_karta.jpg


Prema još neobavljenoj Studiji o izdizanju gradske i prigradske željeznice, od Savskog Marofa do Dugog Sela, uz dva postojeća, sagradila bi se još dva željeznička kolosijeka i tim bi pravcem prometovali samo putnički vlakovi, a svi cestovni prijelazi denivelirali bi se ispod pruge, najavio je član Uprave HŽ-a Marijan Klarić.

U konačnici, vlakovi bi trebali prometovati svake četiri minute.[Zagreb] - Metro - SkyscraperCity
 
ARENA CENTAR

Trgovačko - zabavni centar Lanište, Zagreb
Investitor: Trigranit d.o.o.
Površina: 180.000 m2
Vrijednost investicije: 270 milijuna eura
Parking mjesta: 3.500 (3.000 - podzemna garaža)


v7gv4o.jpg


nd4mwy.jpg


34q3hwj.jpg


2i27gg7.jpg


mrk1e.jpg
 
REKORDER - Najvišu zagrebačku zgradu, 160 metara visok neboder uza Savsku cestu, gradi 31-godišnji građevinski poduzetnik Ivan Čalić, vlasnik tvrtke Pro-grad
U Zagrebu će se graditi najveći neboder u ovom dijelu Europe
10. 11. 2008. | 22:19
Autor Marko Špoljar

monolit-txt.jpg

Crni monolit suvereno će dominirati zagrebačkom panoramom

Usnuo sam san”, govorio je Martin Luther King. “Mi to možemo”, govori Barack Obama. “Ja sam spreman”, kaže Ivan Čalić. Za što je spreman i tko je uopće Ivan Čalić?

Probitak u Šestinama
Rođen je 1977. godine, završio je srednju ekononomsku školu, gradi stambene i poslovne prostore diljem Zagreba, a uskoro će početi graditi najviši neboder u državi! O namjeri da izgradi 160 metara visok toranj na križanju Savske i Zagrebačke avenije mnogo se pisalo. Prvi put o planovima je progovorio i Ivan Čalić.

– Sagradit ću najviši neboder u ovom dijelu Europe. Premda projekt nije jednostavan, uspjet ću. Da, to mi je izazov! – tvrdi Ivan Čalić.

Kako je moguće da se tako mlad upušta u skup projekt, odakle mu novac i tko stoji iza njega?

– Počeo sam od nule. Prije osam godina s partnerom sam izgradio prvu zgradu u Šestinama. Posao je krenuo, zaredali su se projekti i danas sam spreman izgraditi najvišu zagrebačku zgradu – kaže Čalić.

Tvrdi da prvi novac nije dobio ni od oca ni od majke, da nije naslijedio obiteljski posao i da je sve napravio svojim rukama. Vlasnik je tvrtke Pro-grad koja je izgradila niz zgrada u Zagrebu, a nedavno je dovršena i gradnja velikog poslovno-stambenog kompleksa Nova Galerija u Španskom. Prvih stotinjak stanara već se uselilo, a 6. prosinca planira se svečano otvaranje ugostiteljsko-poslovnog dijela zgrade.

Upravo uspješnim dovršetkom Nove Galerije poslužio se kao krunskim dokazom da je spreman i za puno veći zalogaj – gradnju najviše zgrade u gradu, buduće najdominantnije siluete zagrebačkog “skylinea”.

– Naravno, imam pokriće za tako odvažan projekt. Uostalom, ako sam uspio izgraditi Novu Galeriju u Španskom površine 35.000 četvornih metara, valjda sam spreman i neboder od samo 8 tisuća kvadrata više – kaže Čalić.

Crni monolit ime je budućeg 160-metarskog nebodera. Osmislili su ga arhitekti iz biroa Urbane tehnike. Prije nekoliko mjeseci Društvo arhitekata Zagreb proglasilo ih je pobjednikom javnog urbanističkog natječaja.

Dizalice sljedećeg ljeta
– Na vrhu nebodera bit će restoran i vidikovac otvoren javnosti. U ostatku zgrade bit će poslovni prostori i apartmani. Oni se nikako ne mogu nazvati stanovima jer su to prostori kojim će se biznismeni koristiti za odmor i noćenje. U prizemlju će biti ugostiteljski objekti i najvjerojatnije prodajni prostori. To će biti također javni prostor, odnosno pasaž – kaže Hrvoje Bakran iz Urbanih tehnika.

Početak gradnje Crnog monolita planiran je za rano ljeto iduće godine. Geomehanička ispitivanja tla već su obavljena.

– Bušili smo do 50 metara dubine. Naišli smo na očekivani sastav tla: glinu, pijesak i šljunak. Što se nas tiče, neboder se može početi graditi danas – kaže Mladen Dugić, direktor tvrtke MKS koja je obavila ispitivanja tla. Trenutačno je u tijeku ishođenje lokacijske dozvole za pristupnu cestu od Zagrebačke avenije do buduće građevinske jame.

http://www.vecernji.hr/newsroom/regi...93869/index.do
 
ZAGREB MALL
Na Radničkoj će se graditi poslovni toranj

Poslovni toranj dio je šireg projekta koji uključuje i trgovački centar Zagreb Mall, koji gradi LS Property.

y184368686001390.jpg

Prostorni prikaz toranja 121 u Zagrebu

U proljeće sljedeće godine u istočnom dijelu Zagreba, na križanju Radničke ceste i ulice Koledovčina, započet će gradnja novog poslovnog centra. Ocjenjivački sud, na čelu s akademikom Velimirom Neidhardtom, nakon završenog javnog natječaja ocijenio je najboljim rad arhitekta Igora Jankovića, priopćili su iz Abrakadabra komunikacija. Pobjedničko arhitektonsko rješenje, toranj od 25 katova za koji autor kaže da će biti izgrađen po principu energetski učinkovite i održive kuće, izloženo je danas u predvorju Gradskog poglavarstva.

- Poštovali smo želju investitora za energetski učinkovitim objektom pa će toranj imati ventilirano pročelje koje se sastoji od staklenog dijela i tzv. padajućih sjenila za sunce. Ta su sjenila u potpunosti kompjuterizirana i, ovisno o temperaturi i količini svjetla, održavaju optimalne uvjete u unutrašnjosti tornja. Ova se inovacija prvi put koristi u hrvatskoj arhitekturi - navodi arhitekt Janković.

Poslovni toranj dio je šireg projekta koji uključuje i trgovački centar Zagreb Mall koji gradi LS Property, tvrtka koja se unutar MRP grupacije bavi razvojem na području tržišta nekretnina. MRP grupacija osnovana je 2003. godine sa sjedištem u Sofiji i trenutno gradi 14 projekata na području istočne Europe.

- Vjerujem da je ovo odlična lokacija jer se nalazi uz prometnicu koja će, nakon što se spoji s aerodromom, postati novi ulaz u grad. Naša će investicija sigurno doprinijeti revitalizaciji istočnog dijela Zagreba - ističe Ivana Božičević, generalna menadžerica tvrtke LS Property za Hrvatsku.

Zagreb Mall bit će trgovački centar s ponudom prilagođenom prosječnom hrvatskom građaninu. Prostirat će se na 65.000 kvadratnih metara, a osim niza trgovina nudit će i sadržaje za zabavu, poput kuglane, teretane i dobre gastronomske ponude.

Na Radnièkoj æe se graditi poslovni toranj - Zagreb - Javno


Zagreb Mall

Location: Zagreb , Croatia
Type: Retail/Office
Details: Acquired May 07
Size: 115,000 sqm
Parking: 2400
Construction start: Q2 2009
Completion date: Q2 2011
Gross development value: €230 million
Architect: HOK International, Kincl


LSP has acquired a 60,000 sqm site for development near the center of Zagreb. It is intended to be developed as a mixed use project consisting of a large shopping center and office space.

Construction is forecast to begin in the Q2 of 2009.

x6lzya.jpg


2iaaqgm.jpg


2hrd4qe.jpg


ajqo09.jpg


MR Property Project Details - Zagreb Mall
 
Wisst ihr was unsere grundlegendes Problem hier ist ?

Wir versuchen die jeweilige Stadt besser als die andere darzustellen,indem z. B ein Kroate sagt scheiß Beograd und Serbe scheiß Zagreb.Anstatt,dass wir sagen " ohh korrekt Zagreb kriegt neue Metro ist wirklich gut etc etc " beleidigen wir uns hier nur.Normal wäre doch,dass wir uns freuen,wenn übehaupt unten in "unseren" Städten was passiert...ich wäre dafür ,dass wir hier nur positive Sachen posten,die als Information und nicht als Provokation dienen.Dann kann man ja normal drüber disskutieren und sich zusammen freuen.Wenn wir das nicht hinbekommen,sind wir dumm...
 
Pokraj Zagreb Malla u Radničkoj gradi se neboder od 24 kata

neboder.jpg


Međunarodna tvrtka LS Property ulaže 150 milijuna eura u trgovački centar i urede. Na urbanističko-arhitektonskom natječaju za projektiranje tog nebodera pobijedio je rad arhitekta Igora Jankovića iz studija Kincl d.d.
Pokraj golemog trgovačkog centra kod križanja Radničke i Koledovčine međunarodna tvrtka LS Property sagradit će poslovni neboder s 24 kata.

Početak gradnje nebodera očekuje se polovicom 2009. godine, a bit će sagrađen do kraja 2010., kazala nam je glasnogovornica LS Propertyja Danijela Čavlović. Usporedno s tim neboderom gradit će se i trgovački centar Zagreb Mall. Njegova površina iznosit će 65.000 četvornih metara. Uz trgovine, u taj će se trgovački centar na jugoistoku grada smjestiti i restorani, teretana te kuglana. Neboder će biti ukomponiran u Zagreb Mall, a imat će oko 33.200 četvornih metara uredskih prostora. Zadnji kat nebodera namijenjen je za kafiće i restorane. U prizemlju tog tornja smjestit će se poslovnica jedne banke i osiguravajućeg društva. To ulaganje vrijedno je oko 150 milijuna eura.

Na urbanističko-arhitektonskom natječaju za projektiranje tog nebodera pobijedio je rad arhitekta Igora Jankovića iz studija Kincl d.d.
»Glavna značajka nebodera je ta što će štedjeti energiju«, kazao nam je arhitekt Janković. Da bi se postigla što veća energetska učinkovitost, neboder je dizajniran po najsuvremenijim tehnologijama. Zbog toga toranj ima pravokutan oblik, umjesto uobičajenog kvadratnog. »Prozori imaju padajuća sjenila koja su povezana s računalom i središnjim nadzorom. Tako će u unutrašnjost nebodera uvijek dolaziti optimalna količina sunčeve energije«, objašnjava Janković.

Taj neboder postat će jedna od vizura Radničke ceste u čije je proširenje i uređenje Grad zasad uložio oko 200 milijuna kuna. Ta cesta četiri prometna traka zasad ima samo do Kanalskog puta. Ostatak ceste do Domovinskog mosta preuredit će se za nekoliko godina. Radničkom bi trebali voziti i tramvaji sve do novog terminala Zračne luke Zagreb. Zbog toga jugoistočni ulaz u Zagreb postaje sve primamljiviji ulagačima.

Tomislav Marinović

http://www.vjesnik.hr/html/2008/10/1....asp?r=zag&c=1
 
AVENUE PARK
Slavonska avenija, Zagreb, 10000, Croatia
47.000 m2 of business space

09060821429_1.jpg


09060821429_2.jpg


09060821429_3.jpg


Location
Excellent office complex comprising a tower and 2 horizontal office buildings located at city’s main East-West artery – Slavonska avenija, within the new business district and situated on the edge of new residential zone.
The complex is close to major bus lines. Access by private transport is excellent – the site is located in vicinity of two major intersections which provide access to and from directions city center, East, South (including airport and new bridge) and West. 600m south of Vukovarska, 10 min car ride from the very center of the town.

Therefore, the site provides ideal access to all parts of Zagreb, its surroundings and other parts of the country. There are several restaurants and cafés in the neighborhood, the neighborhood currently undergoes a rapid transformation in modern urban zone.

Description
Innovative, green business complex located on Slavonska Avenija. It provides A class, western-grade quality business accommodation, fully outfitted in accordance with the building standard. The buildings are arranged in L-shape. Tower comprises approx. 22.000 m2 over ground + 21 levels, while two horizontal wings comprise 13.000 m2 and 8.500 m2 respectively. The buildings are constructed of concrete with combined aluminium-glass curtain wall façade. The entire complex amounts to approx. 47.000 m2 of business space. It also includes 4 levels of secure underground parking places. The ground floor areas host cafes, restaurant and other amenities, as well as additional retail and conference space. Completion of phase 1 due in Sept. 2009.

Flexible western grade office complex designed in accordance with modern office requirements. The project pre-defines the external walls and stairways as the only limiting factor in terms of partitioning: the interior layout is completely tailored to suit the tenant’s requirements - open plan or cellular accommodation with rooms defined by the tenant. The courtyard is occupied by unique park, which adds to the pleasant working environment and makes this spot a true new landmark. Top of the line offices at fair price.

Office accommodation located in the wider center of the city, featuring secure garage car parking. Typically, the finish includes heating and air conditioning, carpet floors, lighting and light partitioning walls within the standard ratio. Efficient layout, excellent natural light. Facilities including kitchen and toilets are provided on each floor.

The area hosts Coca Cola, Ernst&Young, Tomić&Co, Ministry of Interior, Societe Generale, Siemens, Agrokor, World Bank, Pfizer, Deloitte&Touche, many government offices and other small and international businesses.

http://www.kingsturge.hr/en/property...ija_zagreb.htm
 
Wisst ihr was unsere grundlegendes Problem hier ist ?

Wir versuchen die jeweilige Stadt besser als die andere darzustellen,indem z. B ein Kroate sagt scheiß Beograd und Serbe scheiß Zagreb.Anstatt,dass wir sagen " ohh korrekt Zagreb kriegt neue Metro ist wirklich gut etc etc " beleidigen wir uns hier nur.Normal wäre doch,dass wir uns freuen,wenn übehaupt unten in "unseren" Städten was passiert...ich wäre dafür ,dass wir hier nur positive Sachen posten,die als Information und nicht als Provokation dienen.Dann kann man ja normal drüber disskutieren und sich zusammen freuen.Wenn wir das nicht hinbekommen,sind wir dumm...

Dann melde dich in einem Rentner-Forum an :biggrin:
 
Zurück
Oben