Ratko
Gesperrt
Zukorlić: "Ja bi pristao na krnju Jugoslaviju i zajedno sa Karadžićem"
Muhamer Zukorlic, der Oberste Muslim in Serbien, die grösste Sandzak Hoffnung, sagt in einem Interview folgendes aus:" Wäre ich in der Situation gewesen im Namen BiHs zu entscheiden, hätte ich mich mit Rumpfjugoslawien einverstanden erklärt. Ich weiß das man mich für diese Aussage in Bosnien verurteilen wird. Ich hätte mich damit einverstanden erklärt auch wenn es in dem Moment bedeutet hätte mit Karadzic und all den Anderen zusammenzuleben".
Muamer Zukorli
Kommentar:
Für 'ne Sandzak Autonmie verkauft der noch seine Mutter.
NOVI PAZAR - Bošnjacima u Sandžaku država mora obezbijediti osjećaj sigurnosti, izjavio je za Radio televiziju Vojvodine glavni muftija Islamske zajednice u Srbiji Muamer Zukorlić. On je gostujući u emisiji "Crno beli svet" Televizije Novi Sad opširno govorio o situaciji u BiH i bivšoj Jugoslaviji."Da sam bio ja u prilici da odlučujem u ime Bosne ja bih pristao i na krnju Jugoslaviju. U ime Bosne znam da ću biti osuđen zbog ovoga. Ja bih pristao ma šta to značilo u tom trenutku zajedno sa Karadžićem i svim ostalim", kaže Muamer Zukorlić.
Vijesti.ba - Zukorli
Muhamer Zukorlic, der Oberste Muslim in Serbien, die grösste Sandzak Hoffnung, sagt in einem Interview folgendes aus:" Wäre ich in der Situation gewesen im Namen BiHs zu entscheiden, hätte ich mich mit Rumpfjugoslawien einverstanden erklärt. Ich weiß das man mich für diese Aussage in Bosnien verurteilen wird. Ich hätte mich damit einverstanden erklärt auch wenn es in dem Moment bedeutet hätte mit Karadzic und all den Anderen zusammenzuleben".
Muamer Zukorli
Kommentar:
Für 'ne Sandzak Autonmie verkauft der noch seine Mutter.
Zuletzt bearbeitet: