babastars
Balkanspezialist
Die albaner wollen da prisend sein und wen die serbische fans da was machen sind sie raus aus den tunierHabe ich mich auch gefragt! Wäre nicht so sicher. In Serbien gibt es üble kriminelle Randalierer. Gewagt ist es.
Die albaner wollen da prisend sein und wen die serbische fans da was machen sind sie raus aus den tunierHabe ich mich auch gefragt! Wäre nicht so sicher. In Serbien gibt es üble kriminelle Randalierer. Gewagt ist es.
Moe wer hat mitgespielt gegen dutschland die haben 6:1 glaub verloren was war da los weist du was davonKosova mund të përfitojë shpresën e madhe të Kroacisë
Lojtari që po përcillet nga Juventusi dhe skuadra tjera të mëdha evropiane, së shpejti mund të përforcojë sulmin e përfaqësueses së Kosovës në futboll, shkruan sot Koha Ditore.
Elvir Maloku 18-vjeçar aktualisht është pjesë e U-19 të Kroacisë, por ka lënë të hapur mundësinë që në të ardhmen të luajë për Kosovën. Ai pëlqen idenë që secili lojtar të luajë për vendin e vet. Maloku, ndonëse ka lindur dhe jeton në Kroaci, vend të tij e vlerëson Kosovën, ku i kanë lindur dhe i kanë jetuar prindërit.
"Unë jam për atë që secili lojtar të luajë për vendin e vet. Unë kam lindur në Kroaci, jetoj në Kroaci, por vendi im është Kosova, ku kanë lindur e kanë jetuar prindërit e mi", ka thënë Maloku, të premten për gazetën.
Sulmuesi i Hajdukut aktualisht është pjesë e ekipit U19 të Kroacisë, por nuk përjashton mundësinë që të luajë për Kosovën nëse merr ftesën. (Më gjerësisht mund të lexoni sot në Kooha Ditore)
© KOHA.net
Der U19-Spieler Kroatiens, Elvir Maloku, könnte in naher Zukunft für Kosovo spielen.
Der 18-Jährige sagte: Ich bin dafür, dass jeder Spieler für sein Land spielt. Ich bin in Kroatien geboren und lebe in Kroatien, aber mein Land ist Kosovo, wo meine Eltern geboren sind und gelebt haben.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen