Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Albaner / Islam

• Ersteller Ersteller Mudi
  • Erstellt am Erstellt am
Mesxhidi në Spitalin shtetëror të Shkupit.

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.

Anhänge

Sie haben keine Berechtigung Anhänge anzusehen. Anhänge sind ausgeblendet.
419.jpg

:tap:

- - - Aktualisiert - - -

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

- - - Aktualisiert - - -

ne kosove

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.

- - - Aktualisiert - - -

ne maqedoni ( shkup)

Sazan, dieser Fall in Burrel war, als noch Berisha Premier war. Weisst du, wie die Lage dort jetzt ist?

Sazan, dieser Fall in Burrel war, als noch Berisha Premier war. Weisst du, wie die Lage dort jetzt ist?

Forumi Musliman i Shqiperise | Organizate gjitheperfshirese e muslimaneve shqiptare

hier erfährst du mehr über diesen fall. wie die lage jetzt ( 2014 ) ist, das kann ich dir nicht sagen.

- - - Aktualisiert - - -

EZANI
All-llahu ekber..................................................... 4 herë
Eshhedu en la ilâhe il-lall-llah.................................... 2 herë
Eshhedu enne Muhammeden Resulull-llah............................... 2 herë
Hajje ales-salah.................................................... 2 herë
Hajje alel felah.................................................... 2 herë
All-llahu ekber..................................................... 2 herë
La ilâhe il-lall-llah............................................... 1 herë

ALL-LLAHU EKBER: Zoti është i madh. Ai nuk ka nevojë për asgjë. Është i madh dhe për ibadetet e robëve të Tij nuk ka nevojë. Për ta rrënjosur mirë në mendje këtë domethënie, kjo këndohet katër herë.

ESHHEDU EN LA ILAHE IL-LALL-LLAH: Dëshmoj dhe deklaroj se nuk ka Zot tjetër përveç All-llahut. Edhe dëshmoj dhe besoj se me madhështinë e Tij nuk ka nevojë për adhurimin e askujt, se përveç Tij nuk e meriton askush të adhurohet.

ESHHEDU ENNE MUHAMMEDEN RESULULL-LLAH: Besoj dhe dëshmoj se Muhammedi (salall-llahu alejhi ve selem), është pejgamber i dërguar i Tij, se është njoftues i rrugës së ibadeteve që i kërkoi Ai, dhe se All-llahu i pranon vetëm ibadetet që u njohtuan nga Ai.

HAJJE ALES-SALAH; HAJJE ALEL FELAH: janë dy fjali që i thërrasin besimtërët në namaz, i cili sjell shpëtimin, lumturinë dhe kënaqësinë.

ALL-LLAHU EKBER: Ibadetin që e meriton Ai, askush nuk mund ta arrijë. Është shumë i madh dhe i vetmi të cilit duhet t’i bëhet ibadet.

LA ILAHE IL-LALL-LLAH: Vetëm All-llahu është Ai që e meriton, që është i denjë t’i përulesh në ibadet. Askush nuk ka të drejtë t’i bëjë ibadet tjetërkujt, përveç Tij.

http://sq.wikibooks.org/wiki/Libri_i_namazit/Ezani_dhe_ikameti

Viele Albaner meinen, dass wenn sie Europa "erreichen" wollen, sie den Islam aufgeben müssen. Beides gleichzeitig zu "haben" erscheint ihnen unmöglich. Eine solche Meinung zu haben, finde ich schade...

Viele Albaner meinen, dass wenn sie Europa "erreichen" wollen, sie den Islam aufgeben müssen. Beides gleichzeitig zu "haben" erscheint ihnen unmöglich. Eine solche Meinung zu haben, finde ich schade...

problemi ne shoqerine tone ashte se shumica e shqipetarve e perkrahin te fortin dhe jo te drejtin..

Zurück
Oben