Chaad Oglu
********er Benutzer
Warum denn nur in Pella?
Das ist sein Zuhause und Geburtsort.. Wieso soll er irgendwo in Pelagonien begraben sein und nicht neben sein Vater oder so..
Warum denn nur in Pella?
Das ist sein Zuhause und Geburtsort.. Wieso soll er irgendwo in Pelagonien begraben sein und nicht neben sein Vater oder so..
Und wo ist sein Vater begraben? Pelagonien stand gar nicht in dem Zusammenhang. Das sind zwei ver. Artikel![]()
In Pella. Es stand nirgends ja aber wo befindet sich z.B staro Bonche? In der Region Pelagonien wo will Pasko sein Grab sonst finden wenn nicht in der Region Pelagonien? Im Norden?
Pella??? Das Grab Alexandars Vater ist noch unentdeckt, die Griechen behaupten zwar sie hätten es gefunden (in der Antiken Stätte bei Vergina, also Aigai), dass wurde allerdings wiederlegt bzw ist immer noch zweifelhaft.
Pelagonien erstreckt sich auch auf heutigem griechischem Staatsgebiet so nördlich ist das gar nicht, viele vermuten diesen Standort: LINK ist zB auch der einzige Fundort des Minerals Makedonit.
bitte kein Politikum hier machen. was mich dennoch interessieren würde, wo gibts einen Link über das sgn. "Makedonit"? das erste mal höre ich davon.
Sorry mein Fehler meinte Vergina. Ich dachte es sei Offiziel ja dann entschuldige ich michAlshar wo is das?
Neue Erkenntnisse in Staro Bonche bei Prilep.
Die "runde" Grabeanlage soll eine einmalige in dieser Art auf der Welt sein, und soll einem bedeutendem makedonischem König aus dem Zeitraum 3-4 v.Chr. gehören, leider sind durch Plünderungen und Grabräuber über die Jahrhunderte viele Artefakte gestohlen. Staro Bonche soll auch die Hauptstadt des makedonischen Pelagoniens gewesen sein.
Makedonien hat ca. 50.000 Archäologische Stätten von den sind bis jetzt max. 10% Untersucht.
Britische Wissenschaftler sollen dies bestätigt haben.
Vermutet man das Grab Alexanders also im heutigen Mazedonien?
КОЈ МОЌЕН МАКЕДОНСКИ КРАЛ Е ПОГРЕБАН КАЈ БОНЧЕ? – АРХЕОЛОЗИТЕ ЗАБРЗАНО ИСТРАЖУВААТ (ВИДЕО/ФОТО)
Веќе еден месец археолозите од Институтот за историја на уметноста и археологија од Скопје и од прилепскиот „Завод и музеј” го истражуваат археолошкиот локалитет „Павла Чука” кај прилепско Старо Бонче.
Според наодите најдена е кралска гробница уникатна во светски рамки, вели доцент доктор Антонио Јакимовски од Инстутот за историја на уметноста и археологија, пренесува Курир.Гробницата има кружен ѕид и таква нема не само на Балканот туку и во светот. Во неа бил погребан, а потоа и кремиран, со сите почести и материјални добра моќен македонски крал од 3 и 4 век пред нашата ера.Околу гробницата се најдени неколку гробови .Кралската гробница досега е истражувана неколку пати од 1936 година, но и ограбувана исто толку време.Според д-р Виктор Лилчиќ тука бил антички македонски град и според наодите упатува дека е таинствениот главен град на античките македонци-пелагонци.
Градот бил на нивоа, на преку 1.400 метри е месноста Висока. Тоа било стратегиско место со контрола на Пелагонија, а долниот дел кај гробницата живеалиштата на населението. Сигурно бил со преку 20.000 жители, вели професор Лилчиќ за Курир.Археолозите ги презентирале пронајдените предмети – копје – пепознатливоста на македонската фаланга, сребрен и бронзен накит и чинија, ва која се верувало се душите на покојниците. Тука на истиот локалитет беа најдени штитовите и монетите со Александар, Филип, Касандар Деметриј.Видеото е од периодот кога во гробницата се пронајдоа артефактите.
- - - Aktualisiert - - -
Ja es gibt solche Vermutungen.
Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen