Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Bauprojekte in Mazedonien

"Prvomajska" wird renoviert. Für die nicht Ortskundigen: Diese Straße verbindet den Stadtteil Kisela Voda mit den Vororten Pintija, Drachevo, und über den Boulevard "Srbija" mit dem Stadtteil Aerodrom

Обезбедени пари за реконструкција на „Првомајска“
Петок, 14 Октомври 2011 08:56
Сподели

Споделете ја веста со Вашите пријатели
Град Скопје денеска ќе потпише договор со Европската банка за обнова и развој за финансирање на проектот за реконструкција на улицата „Првомајска“.
Заемот од ЕБОР ќе биде искористен за воведување модерен систем за контрола на сообраќајот и за реконструкција на улицата.

На потпишувањето ќе присуствуваат вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески, градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски и претставници од Европската банка за обнова и развој.

http://www.time.mk/read/b77366120a/7afbd40bd7/index.html
 
Das Großprojekt "Straßenbahn" in Skopje wird wieder aktuell

Скопскиот трамвај доаѓа - полека но сигурно



Проектот беше актуелен и во времето на претходниот градоначалник Трифун Костовски, а сега го најавува и Коце Трајановски
Кампања „Направи паметен потег, користи јавен превоз“
Продолжуваат игрите „топло-ладно“ околу скопскиот трамвај. Тамам човек ќе си помисли дека се збогувавме со овој проект, градските власти ќе го вратат во живот и ќе најават негова реализација. Еве, и градоначалникот Коце Трајановски најави дека студијата за оправданост е завршена, избраната консултантска англиско-унгарска фирма, до крајот на годинава или почетокот на следната, треба да подготви тендерска документација за избор на концесионер што ќе ја изгради трамвајската мрежа, ќе ја опреми со шински возила и ќе го организира и ќе управува со овој вид јавен превоз.

Имало и заинтересирани компании, вели тој, кои ќе аплицираат на тендерот за концесионер, а по изборот треба да изработат проект за трамвајскиот транспорт. Трасата по која ќе се движи трамвајот сé уште не е дефинирана, но во студијата има неколку варијанти. Пресуден ќе биде проектот што ќе го изработи концесионерот.

Воведувањето на трамвајскиот транспорт како јавен превоз може да се реализира и по пат на јавно приватно партнерство. Целиот проект, според студијата, ќе чини околу 140 милиони евра.

Идејата за воведување трамвај беше актуелна и во времето на претходниот градоначалник Трифун Костовски. Проектот на хартија беше донесен до крај, беа најдени и партнери-изведувачи, но од реализацијата на терен немаше абер.

Сегашниот градоначалник Трајановски новитетите со трамвајот ги обелодени во рамките на новата кампања „Направи паметен потег, користи јавен превоз“, како една од алтернативите за заштита на животната средина.

Тој истовремено потсети и на сите активности што ги презела градската управа за да го подобри јавниот превоз.

- Во текот на годинава, со пуштањето во сообраќај на 80 нископодни и 68 двокатни автобуси, 50 проценти од возниот парк на ЈСП е обновен, додека до крајот на годинава ќе пристигнат уште 16 минибуси за руралните средини на градот. Очекуваме во 2012 година да пристигнат уште 67 двокатни и 16 панорамски автобуси, како и 67 двокатни автобуси во 2013 година. Со ова, јавниот превоз во Скопје значително е подобрен - рече градоначалникот.

Како дел од активностите за подобрување на јавниот превоз, кои ќе бидат преземени во наредниот период, беше најавена изградбата на центар за управување и контрола на сообраќајот, воведување АВЛ и смарт-тикетинг (билети) во автобусите на ЈСП, како и поставување 275 нови автобуски постојки.
Се бара автобус од Железара до Драчево
Градските советниците од СДСМ го направија првиот чекор кон создавање поинаква маршрута во јавниот градски превоз. По нивна иницијатива во градот ќе се разгледа можноста за воведување нова линија, која ќе ги поврзе трите скопски општини Кисела Вода, Аеродром и Гази Баба. Во рок од 30 дена градската администрација треба да донесе одлука дали ќе побара нова линија за предложената траса.
Според овој предлог, трасата на новата линија би се движела од сегашната последна автобуска постојка на линијата со број 41 во населбата Драчево, по улицата Првомајска, преку булеварите Србија и Војводина, пред Шумарскиот факултет, по улицата Македонска бригада во населбата Железара до средното училиште „Панче Арсовски“ и назад.

TIME.mk - ???????? ?? ?????
 
Ganz und gar nicht deiner Meinung. :tap:

Strassenbahn wäre eine super Sache.
Stell dir vor von Chento bis nach Gjorche in 10 min :katii:

Aber was das für Arbeiten wären und wie die Stadt dann aussehen würde ...
Überall Schienen, Stromleitungen (kommt drauf an was für eine Straßenbahn) usw...
 
Zuletzt bearbeitet:
Eine 900m Unterführung soll den Verkehr in Skopjes Zentrum entlasten


Коце ќе копа тунел од 900 метри во центарот на Скопје
Објавено: 12.10.2011 13:52 | Прочитано: 2057 | Печати |

podzemna%20soobrakajnica.jpg


Изградбата на подземна сообраќајница која треба да го растовари сообраќајот во централното градско подрачје, по долги години зборување, конечно се стави во процедура. Освен од Градската власт, проектот финансиски ќе биде поддржан и од Владата која ќе учествува со две третини од вкупната вредност на изградбата на подземната сообраќајница, за која како првични информации се спомeнува сума од 30 милиони евра. Покрај петте милиони евра обезбедени од обврзници, останатиот дел Градот ќе го финансира од буџетот. Следува процедура за изработка на проект и тендер за избор на изведувач, а стартот на изградбата се предвидува да биде во 2013 година.

За таа цел, градскиот Совет денеска ја усвои одлуката да се задолжи со општински обврзници по пат на јавна понуда, во висина од пет милиони евра.
Според најновата верзија на проектот, подземната сообраќајница ќе ги поврзува булеварот Кузман Јосифовски – Питу со булеварите Илинден и Партизански одреди. Предвидени се и два кружни тека каде што ќе се понира и излегува од подземната сообраќајница, кај мостот „Гоце Делчев“ и на почетокот на булеварот Кузман Јосифовски Питу, во близина на Мостот кај МАНУ. Изградбата на подземната сообраќајница треба да овозможи и директна врска помеѓу источниот и западниот дел од градот, растоварување на сообраќајот во Малиот и Големиот ринг, бидејќи за патување од источниот во западниот дел на Градот, возачите нема да бидат принудени да ги користат улиците во централното градско подрачје.

Тунелот ќе биде во должина од 900 метри и профил од 14 метри. Предвидено е да биде опремен со систем за детекција на инциденти, систем за детекција на пожар, систем за видео надзор, комуникациски систем за корисниците и итните служби, С.О.С. станици, систем за вентилација, знаци со променлива содржина и бариери, а ќе биде управуван од контролен центар.

Борче Георгиевски, советник од ВМРО ДПМНЕ го поддржа проектот и истакна дека Градот за првпат обезбедува средства преку издавање на хартии од вредност, што укажувало на добрата финансиска состојба на Градската власт.

- Градот не должи никому во моментот, а има околу 10 милиони евра на располагање, што зборува за домаќинското работење на градоначалникот. За првпат гласаме за проект за подземна сообраќајница, како вистинско решение за сите метрополи, а искуството ќе може да се искористи за реализација на втората подземна сообраќајница, што треба да понира под Скопското кале кон касарната „Гоце Делчев“ - истакна тој.

Дел од трасата на подземната сообраќајница не е според ГУП-от. Се чека да се усвои Детален урбанистички план од општина Центар, кој опфаќа еден крак од сообраќајницата. По усвојувањето на ДУП-от, ќе почне подготовка на тендерска документација за проект, што би тараело околу осум месеци, па потоа ќе следува тендер за изведувач.
Иако одлуката се усвои, опозициските советници се скептични околу задолжувањето, бидејќи сметаат дека за обврзниците најзаинтересирани ќе бидат банките со кои Владата соработува и со кои таа неколкукратно се обврзала преку обврзници.
- Земи, вети камата, врати, повторно земи па плати камата и така на неколку пати во две години или три, па пресметајте колкава камата би било вкупно. И по онаа народната „И волкот сит и овците на број“, ама го нема овчарот. И банките сити и Градот задоволен, ама некој треба да плати, односно сите ние. Поделен товар помалку тежи, па макар и финансиски - истакна Драги Давчевски, советник од СДСМ.

?????? ?? ??????? ????????? ?? ?? ????? ???????? ?????????????
 
Gruevski opens new regional road

Debar, 15 October 2011 (MIA) - Prime Minister Nikola Gruevski formally set into work Saturday the new regional road from the village Dzepciste to Albania's border.

Realization of infrastructure projects has been one of the main priorities of this government, Gruevski said at the opening ceremony.

The government allocated about EUR 459,000 for this road 1,3km-long road.

Investing in road infrastructure certainly bring only positive trends in terms of economic development, growth, said National Road Agency Director Natasa Valkanovska.

Earlier today, Gruevski and Interior Minister Gordana Jankuloska opened the overhauled police station in Dzepciste village.


Mazedonisch: ??????????? ?? ???? ???? ???? ???? ?? ???????? ?? 70 ????????? ?? ??????????
 
Zurück
Oben