Aktuelles
  • Herzlich Willkommen im Balkanforum
    Sind Sie neu hier? Dann werden Sie Mitglied in unserer Community.
    Bitte hier registrieren

Bauprojekte in Mazedonien

Das Archäologische Museum nachts.

67437794.jpg
 
New purchasing and distribution center for agricultural products to be built in Bogdanci

MIA - Macedonian Information Agency - New purchasing and distribution center for agricultural products to be built in Bogdanci -

Bogdanci, 28 February 2012 (MIA) - Deputy Agriculture Minister Zoran Konjanovski, German investor Thomas Schwarz and the mayor of the municipality of Bogdanci, Risto Ickov laid Tuesday cornerstone for a new purchasing and distribution center.

This is the first foreign investment in the southern town of Bogdanci in 22 years. It is a block of facilities covering an area of 4.000 square meters including a freezer, large warehouse, loading station and administrative premises.

"It's my pleasure that as an owner of the Schwarz firms in Germany, Dubai's "Salata Farms" company and the German firm "Taurus Schwarz", I'm able to invest in the construction of a new purchasing and distribution center in Bogdanci," Thomas Schwarz said.

Praising the favourable business climate in Macedonia, he announced that fresh investments would be made in due time as well as donations for the local community - construction of a kindergarten and a church.

Speaking at the event, Deputy Agriculture Minister Konjanovski welcomed the investment by "Taurus Schwarz", which is the second agricultural investment in Macedonia after the opening of a distribution center by Croatia's Agrokor.

"This investment enables Macedonian agricultural products to be more valuable. The government continues its pledges to support the agricultural production, from seven million euros in 2005 to 130 million euros in 2012. This is a proof that we are on the right path to develop agricultural production," Konjanovski stated.
 
An den großen Seen in MK werden kleinere Häfen/Anlegestellen für Touristen gebaut.

???? ??????????? ?? ?? ???????? ????????????? ?? ???????????? ?????

НА ЕЗЕРАТА ВО ДРЖАВАТА


Мали пристаништа ќе ја подигаат атрактивноста на туристичките места


На Охридското Езеро ќе има 10 мали пристаништа, понтони, на Дојранското и Преспанското по две, а едно ќе се монтира и на Мавровското Езеро


Мали пристаништа ќе се монтираат на езерата во државата со цел дополнително да се промовираат туристички атрактивните места и да се подобрат условите за внатрешната пловидба. Врз основа на анализа што ја направи Министерството за транспорт и врски Владата вчера усвои акционен план со кој е предвидена можноста за поставување на пристаништата.

Предвидено е да се постават вкупно 10 мали пристаништа на локации во Охридското, Преспанското, Дојранското и Мавровското Езеро. На Охридското Езеро треба да се монтираат мали пристаништа на пет локации, од кои четири во општина Охрид, на плажите Љубаништа, Магнус, Куба либре и Немо. Бидејќи овие плажи ќе се издаваат под краткотраен закуп, поставувањето на мали пристаништа ќе биде една од обврските за идните закупци, а огласите за закупување на плажите уште овој месец ќе ги распише Министерството за транспорт и врски. Едно мало пристаниште предвидено е и на градската плажа во Струга, а бидејќи општината ги има преземено надлежностите во делот на управување со градежното земјиште, неговата изградба ќе му биде препорачана на градоначалникот.

На Преспанското и на Дојранското Езеро треба да се постават по две пристаништа. Тендерот за нив ќе го распишат Министерството за транспорт и врски и а.д. ЕЛЕМ. На Мавровско Езеро ќе има само едно пристаниште и за него ќе биде задолжено ЈП Национален парк Маврово".

Станува збор за стандардни мали пристаништа, популарно познати како понтони, кои често се подигаат во земјите каде што има развиена пловидба на езерата и реките. Тие се многу стабилни и издржуваат удари на бранови до еден метар, како и висинско поместување на водата со оглед на начинот на сидрење до 9 метри длабочина. Тие се поставуваат на половина метар над водата, имаат просечна должина од 10 до 12.5 метри и широчина од 2.4 до 4 метри. Пристаништата можат да бидат осветлени и опремени со мост за приод, гумени одбојници и скала за качување од вода, а можно е на нив да се постави и пумпа за точење гориво.
 
ФОТО: Изгледот на облакодерите во Аеродром

Импресивната макета на облакодерите кои ќе се градат во општина Аеродром денеска беа претставени на сеамот за градежништво и недвижности во Скопје.

maketa1-500.jpg


Облакодерите ќе бидат лоцирани на булевар Србија во близина на бензинската пумпа „Макпетрол“ во Аеродром.
maketa2-500.jpg

Покрај станбениот простор, 4-те четириесеткатници ќе имаат и други содржини, односно објекти за мали комерцијални и деловни објекти, трговски центар, спортски терен, 7.000 паркинг места, од кои 3.200 ќе бидат за потребите на висококатниците и останати пропратни содржини.
maketa3-500.jpg

Градбата на облакодерите треба да заврши до 2017-та година.
maketa4-500.jpg


maketa6-500.jpg


maketa7-500.jpg


maketa8-500.jpg
????: ???????? ?? ???????????? ?? ????????
 
EBRD Will Finance Part of the Sofia-Skopje Railway Line
The railway line is an important link of Corridor 8
News - EBRD Will Finance Part of the Sofia-Skopje Railway Line


EBRD will lend up to EUR 44 million sovereign loan to the government of the Macedonia for the financing for the rehabilitation of 30.8 km (Section 1) of Corridor VIII in the east of the country. This section starts at the northern end of Kumanovo station up to Beljakovce station. The Ministry of Transport and Communication is responsible for infrastructure management and will be the Client and implementation agency for this project, while the loan is likely to be direct to the government of the FYR Macedonia represented by the Ministry of Finance.

This investment will be for the first phase of the total investment programme of EUR 477 million, which is the funding required for completion of the entire eastern part of the Corridor VIII. The eastern part of Corridor VIII of 88.2 km in length starts from Kumanovo via Beljakovce and Kriva Palanka to Dave Bair, which is located on the Macedonian/Bulgarian border. This eastern part of the Corridor has been divided into three sections:
- Section 1: Kumanovo to Beljakovce (30.8 km);
- Section 2: Beljakovce to Kriva Palanka (34 km) ;
- Section 3: Kriva Palanka to Bulgarian Border (23.4 km)

The corridor and alignment for section 1 was established in the 1950's and was previously operational until the mid 1990's. Works will include track replacement, stations and replacement of 17 level crossings with 7 over/underpasses. The existing railway bridge over the Pcinja River will be replaced by a new construction located upstream of the existing one.

The design and construction of a railway line between Sofia and Skopje started in the end of the 19. century with the construction of the Radomir-Kyustendil line in Bulgaria. The final works in Bulgaria are in 1945 when the construction of the Deve bair tunnel is stopped. It should be 2350 m long, but only several hundred meters have been drilled.

The railway line between Sofia and Skopje is an important part of Corridor 8, which links the Italian ports Bari and Brindisi, the Albanian Durres and Vlora with the Bulgarian Varna and Bourgas.
 
Autobahnteilstück Katlanovo-Veles wird erneuert

Reconstruction of Katlanovo-Veles highway section resumes
Skopje, 12 March 2012 (MIA) - As of Monday, "Granit" construction company will continue activities to reconstruct the section of Katlanovo - Veles highway.

During the construction works in the period of 2 to 3 hours, the road will be fully closed, Auto Moto Association of Macedonia (AMSM) reports.

The construction works will be conducted every day from 7.30am to 15.30pm.

Внимателно возење кај Катланово
12 март 2012 06:27 GMT
?????? ??????????, ?????????? ???????????????? ?? ????????? ?? ????????? ?? ?????
Од понеделник Градежното претпријатие „Гранит“ ќе продолжи со градежните активности на реконструкција на магистралниот пат М-1 делница Катланово - Велес со почеток во 7.30 до 15.30 часот.

Во текот на изведувањето на градежните работи ќе биде поставена сообраќајна сигнализација според сообраќајното одобрение издадено од Министерството за транспорт и врски за времен режим на сообраќајот. Во текот на работењето во одредени денови ќе има потреба од минирање, при што сообраќајот ќе биде целосно затворен во времетраење од два до три часа.

Посебна внимателност на патните правци Дебар - Струга, Маврово - Дебар, Катланово - Велес и Демир Капија - Удово поради можна појава на одрони./крај/со/мф

Skopjes alte Charshija, die Fußgängerzone, bekommt neue Beleuchtung

Старата скопска чаршија ќе добие ново осветлување
Понеделник, 12 Март 2012 08:22
Рекон�трукција на о�ветлувањето во Старата �коп�ка чаршија | Bukvar.MK
5Large-26-5000.jpg

Градоначалникот на Скопје Коце Трајановски денес ќе го означи почетокот на градежните работи за реконструкција на осветлувањето во Старата скопска чаршија.


Почетокот на градежните работи за реконструкција на осветлувањето е предвиден кај киното „Напредок“, во Старата скопска чаршија.

На денешниот настан се очекува да присуствува и градоначалникот на општина Чаир, Изет Меџити.


Die Prvomajska wird erneuert und verbreitert, einer der Verkehrsnadelöhre Richtung Ost-Skopje/Kisela Voda

Почнаа градежните работи за проширување на улицата Првомајска
НЕДЕЛА, 11 МАРТ 2012 17:42 РЕПУБЛИКА
??????? ????????????? ? ???????????????? ?? ????????????
prvomajska2.gif

Градот Скопје денеска го почна проектот за проширување и реконструкција на улицата Првомајска, во општината Кисела Вода.

Почетокот на градежните работи на оваа прометна сообраќајница го означија градоначалникот на Град Скопје, Коце Трајановски, претседателот на Владата на Република Македонија, Никола Груевски и градоначалникот на општината Кисела Вода, Марјан Ѓорчев, во присуство на повеќе министри, пратеници, директори на градските јавни претпријатија и граѓани.

- Денеска го започнуваме проектот што пред моите сограѓани го ветивме во мојата предизборна програма - проширувањето и реконструкцијата на улицата Првомајска, во општината Кисела Вода, една од најголемите и најзначајни сообраќајни артерии во Скопје од која што директно зависат повеќе од 150.000 жители на нашиот град. Овој обемен проект на кој што напорно работевме 2,5 години до крајот на оваа 2012 година ќе стане реалност. Во минатото ќе останат долгите редици возила што сега се секојдневна слика на оваа прометна улица, метежот и отежнатото движење. Улицата Првомајска во должина од 2,5 километри ќе прерасне во широк и проточен булевар, со уредени тротоари и со странично зеленило и ќе ги потврди заложбите на Градот Скопје за решавање на проблемот со сообраќајниот метеж и, што е најважно, за зголемување на безбедноста за сите учесници во сообраќајот - рече денеска градоначалникот Трајановски.

Тој објасни дека со овој проект ќе се реконструираат две делници од улицата Првомајска (во вкупна должина од 2,5 километри) и тоа:

- Делница 1: Потег од „Рампа“ до крстосницата со улицата Народни херои во должина од 1.380 метри и

- Делница 2: Потег од крстосницата со булеварот Србија до влезот во поранешната фабрика „Стакларница“ во должина од 1.126 метри.

Градежните работи за проширување и реконструкција на улицата Првомајска почнаа од крстосницата со улицата Народни херои во насока кон „Рампа“.

- Постојната сообраќајница по проширувањето ќе се трансформира во булевар со 4 (четири) коловозни ленти (по две во секоја насока) широки по 3,5 метри. Проширувањето на коловозот ќе се одвива по левата страна (гледано во насока од Центар кон Драчево) до општинските бараки во Кисела Вода, а потоа, до Расадникот по двете страни. На потегот од „Рампа“ до општинската зграда, од десната страна на коловозот (гледано од Центар кон Драчево) ќе се формира тротоар широк 2,5 метри, а од левата страна на коловозот ќе се изгради тротоар со велосипедска патека со ширина од три метри. На потегот од општинската зграда до Расадник од десната страна на коловозот ќе се формира тротоар со ширина од 2,5 метри, а од левата страна на коловозот тротоарот и велосипедската патека ќе бидат широки 4 (четири) метри. На потегот кај поранешната фабрика за производство на сапун, од левата страна на коловозот ќе се изгради потпорен ѕид во должина од 170 метри. Во текот на проширувањето на коловозот на оваа делница ќе се постави и атмосферска канализација во должина од 1.380 метри со променлив профил (од Ф 400 до Ф 600 милиметри) - додаде градоначалникот Трајановски.

Паралелно со градежните работи на првата делница проширувањето на улицата Првомајска ќе се одвива и на втората делница, од крстосницата со булеварот Србија до влезот во поранешната фабрика „Стакларница“. Со проширувањето на овој дел улицата Првомајска ќе прерасне во булевар со 4 коловозни ленти (по две во секоја насока) широки по 3,5 метри. Од левата страна на коловозот (гледано од Центар кон Драчево) ќе се изгради тротоар со велосипедска патека со ширина од 4 метри, а од десната страна на булеварот тротоарот ќе биде широк 2 метри.

Во текот на проширувањето на коловозот на оваа делница ќе се постави и атмосферска канализација во должина од 1.126 метри со променлив профил (од Ф 500 до Ф 800 милиметри).

Постојниот армирано-бетонски мост над Усјанскиот канал ќе се реконструира, ќе се прошири и ќе добие 4 коловозни ленти со пешачка и велосипедска патека.

- Проширениот булевар Првомајска ќе добие ново улично осветлување, просторот од двете страни на коловозот ќе се облагороди со дрвореди, а ќе се постават и клупи и корпи за отпадоци. На проширување и реконструкција на улицата Првомајска ќе работат екипите на конзорциумот „Алпине Бау“ и Жикол од Скопје. Градежните работи треба да завршат за девет месеци. Во проектот за проширување и реконструкција на улицата Првомајска Градот Скопје ќе вложи околу 4 милиони евра, пари обезбедени од Европската банка за обнова и развој, како кредит, и од Буџетот на Град Скопје. Ги повикувам моите сограѓани да имаат разбирање и да покажат трпение додека траат градежните работи на овој обемен зафат и во своето секојдневно движење да ја користат околната патна мрежа. До крајот на оваа година сите ќе ги уживаме придобивките од овој значаен проект - нагласи градоначалнкот Трајановски.

Претседателот на Владата на Република Македонија, Никола Груевски изрази задоволство што почнува уште еден капитален проект што ќе биде од корист на граѓаните и што ќе ги реши нивните долгогодишни проблеми. Премиерот Груевски нагласи дека проектот за проширување и реконструкција на улицата Првомајска е уште еден во низата успешни инфраструктурни проекти на Градот Скопје, меѓу кои се и пробивањето на булеварите Илинден, Митрополит Теодосиј Гологанов, Македонска војска и Србија, како и реконструкцијата на бројни клучни сообраќајници во централното градско подрачје.

Градоначалникот на општината Кисела Вода, Марјан Ѓорчев, истакна дека овој проект е резултат на добрата соработка со Градот Скопје во напорите да се решат проблемите со кои што секојдневно се соочуваат граѓаните.
 
Zuletzt bearbeitet:
Zurück
Oben